Ja ik voel me gewoon heel verantwoordelijk voor iedereen. Ik gun iedereen een kans, maar het is gewoon ook een flinke uitdaging. Ik wil graag dat er een leuke meet georganiseerd wordt, maar die gaat er wel komen denk ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed, en ik vind het tof dat je alles regelt, maar je moet er wel mee oppassen
En het blijft internet hè.
Kijk het is leuk mocht er een ''klik'' zijn met iemand op zo'n meet. Maar in eerste instantie kom je daar gewoon om nieuwe contacten op te doen. Je moet niet de intentie hebben om een iemand aan de haak te slaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:17 schreef Suncatcher het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk. Mensen die een meeting zien als een manier voor dating kunnen zich beter inschrijven op lexa
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:17 schreef Suncatcher het volgende:
Ze heeft gewoon gelijk. Mensen die een meeting zien als een manier voor dating kunnen zich beter inschrijven op lexa
lees ff een paar berichten boven je.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
Maar stel voor ik kom op de meeting een leuk meisje tegen dan word ik er toch niet meteen uit gegooid als ik haar op date vraag toch?
Pfieuw, dan is het goed.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:25 schreef FerryNL het volgende:
[..]
lees ff een paar berichten boven je.
(Kijk het is leuk mocht er een ''klik'' zijn met iemand op zo'n meet. Maar in eerste instantie kom je daar gewoon om nieuwe contacten op te doen. Je moet niet de intentie hebben om een iemand aan de haak te slaan.
Dat kan altijd nog mocht er een ''klik'' zijn.![]()
)
Natuurlijk is het leuk als je op de meet iemand leuk vind, en dan hoef je inderdaad niet uit de groep gegooid te worden. Maar je moet niet denken dat mensen daar op voorhand heengaan om te daten.
Tuurlijk, kom je iemand tegen waarmee je een fantastische klik hebt, ben ik de eerste om dat aan te juichen!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:25 schreef FerryNL het volgende:
[..]
lees ff een paar berichten boven je.
(Kijk het is leuk mocht er een ''klik'' zijn met iemand op zo'n meet. Maar in eerste instantie kom je daar gewoon om nieuwe contacten op te doen. Je moet niet de intentie hebben om een iemand aan de haak te slaan.
Dat kan altijd nog mocht er een ''klik'' zijn.![]()
)
Natuurlijk is het leuk als je op de meet iemand leuk vind, en dan hoef je inderdaad niet uit de groep gegooid te worden. Maar je moet niet denken dat mensen daar op voorhand heengaan om te daten.
Precies daarom zei ik dat net.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:27 schreef Suncatcher het volgende:
Serieus, als je hoopt dat je een 'date' daar tegenkomt kun je beter thuisblijven.. als dat je intenties zijn tenminste.![]()
Je wordt even door Anne er terug bij gezet, laat me even weten als je er weer bij bent, ik kreeg je niet toegevoegd vanwege pleuris Facebook...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:27 schreef Suncatcher het volgende:
Serieus, als je hoopt dat je een 'date' daar tegenkomt kun je beter thuisblijven.. als dat je intenties zijn tenminste.![]()
Je bent weer dabeiquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:29 schreef Suncatcher het volgende:
Ohja, en ik kom gewoon de 18e als ik groenlicht krijg van me werk, dat ik niet mee kan bowlen.. jammer dan.
Ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht dat dit een slowchat was maar de bedoeling is dus mezelf opgeven en dan mensen meeten?
Jup, is de bedoeling om je op te geven via hier, dan kom je bij de FB groep uit, en kun je meedoen als er meets worden georganiseerd! SC mag nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht dat dit een slowchat was maar de bedoeling is dus mezelf opgeven en dan mensen meeten?
Jullie hebben al gereserveerd hoorde ik via via..?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:33 schreef Nyan het volgende:
[..]
Je bent weer dabeiJe kunt niet mee bowlen? waarom?
Jup, heb gereserveerd, kon niet anders, want zat anders helemaal vol daar. Schijnbaar een kleine bowlingbaan..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:38 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Jullie hebben al gereserveerd hoorde ik via via..?
We hebben al wat geregeldquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:42 schreef appelsap het volgende:
Aah, Suncatcher, dan mag je wel een balletje gooien onder mijn naam.
Ik heb je even een dm gestuurd...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:45 schreef Lot88 het volgende:
NOuja hele bericht wegIk typte dat ik eventueel ook wel wil komen had begrepen dat door de reservering sowieso niemand meer ''welkom'' was.. Ik ben een onwijze twijfeldoos
Komt blijdoener ook?
blijf gewoon weg uit dit topic domme trollquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |