Jij denkt aan Joene tijdens de ochtendsex??? Hmz.. Moet ik al jaloers worden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:57 schreef jerney het volgende:
Ik moest aan Joene denken net, toen ik mijn tanden aan het poetsen was na deochtendseks
![]()
't is vroeg hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij denkt aan Joene tijdens de ochtendsex??? Hmz.. Moet ik al jaloers worden?
Hoi !quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:57 schreef jerney het volgende:
Ik moest aan Joene denken net, toen ik mijn tanden aan het poetsen was na deochtendseks
![]()
Halfuurtje sex maar ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:58 schreef jerney het volgende:
Moet nu wel tot 17:00 blijven i.p.v. 16:30
De juiste denk ikquote:
Half uurtje is niet erg lang?quote:
Nee je heb liggen konijnen van 5 tot half 8 om vervolgens een half uur door te werkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef jerney het volgende:
[..]
In een logische wereld was het de juiste geweest
Hey, misschien was het wel een half uur he, mijn tijdsbesef is nooit je van het geweestquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee je heb liggen konijnen van 5 tot half 8 om vervolgens een half uur door te werken
Omdat jezelf aangeeft dat je een half uur langer moet werkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey, misschien was het wel een half uur he, mijn tijdsbesef is nooit je van het geweest
Maar je gaat er nu vanuit dat we elke dag braaf stipt op tijd onze nestjes uitrollen en dat ik er elke dag precies op mik om net op tijd te zijn om om 8:00u binnen te komen huppelen.dus vreemde conclusie
Niemand begrijpt mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Omdat jezelf aangeeft dat je een half uur langer moet werken
Komt door je verschijning ? we luisteren niet naar je ?quote:
Nee, het is omdat je eigenwijs bentquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Komt door je verschijning ? we luisteren niet naar je ?
ik ? eigenwijs ?quote:
Klopt wel een beetjequote:
fixquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |