De juiste denk ikquote:
Half uurtje is niet erg lang?quote:
Nee je heb liggen konijnen van 5 tot half 8 om vervolgens een half uur door te werkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:15 schreef jerney het volgende:
[..]
In een logische wereld was het de juiste geweest
Hey, misschien was het wel een half uur he, mijn tijdsbesef is nooit je van het geweestquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee je heb liggen konijnen van 5 tot half 8 om vervolgens een half uur door te werken
Omdat jezelf aangeeft dat je een half uur langer moet werkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey, misschien was het wel een half uur he, mijn tijdsbesef is nooit je van het geweest
Maar je gaat er nu vanuit dat we elke dag braaf stipt op tijd onze nestjes uitrollen en dat ik er elke dag precies op mik om net op tijd te zijn om om 8:00u binnen te komen huppelen.dus vreemde conclusie
Niemand begrijpt mijquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Omdat jezelf aangeeft dat je een half uur langer moet werken
Komt door je verschijning ? we luisteren niet naar je ?quote:
Nee, het is omdat je eigenwijs bentquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Komt door je verschijning ? we luisteren niet naar je ?
ik ? eigenwijs ?quote:
Klopt wel een beetjequote:
fixquote:
whehehequote:
EIgenwijs is goed ofzoquote:
Geen idee of ik star ben ?quote:
Neuh, ik vind je best makkelijk.quote:
Ken je plekje ?quote:
Nou niet vuil.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Noem je J nu een vuile slet?
Wat voor plak ?quote:
Jij hebt het ook niet kicken te vinden, je moet gewoon doen wat tc-tje zegt.quote:
En zo is het.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet kicken te vinden, je moet gewoon doen wat tc-tje zegt..
Dan kun je tenminste nog een beetje interneppen tijdens het urineren.quote:
quote:
Ik had het over mensen, JK.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van die moekes met pittig korte kapsels?
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wellicht is er met lang zoeken ook nog wel een puik MILFje te vinden?
Maar dan moet je OUD in en ben je dus eigenlijk al verloren?
zolang heb ik niet gezocht ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik bedoel, je zou me toch best geven?
Pittig kort kapsel krijg ik spontaan een slappe van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van die moekes met pittig korte kapsels?
Okay dan. Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Valt wel mee toch?
Geven? Je bent dus wel zo'n kutnewbie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Valt wel mee toch?
Gelukkig, ik moest bijna een betere tietenfoto plaatsen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay dan. Omdat jij het bent.
...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig, ik moest bijna een betere tietenfoto plaatsen.
Dat mag even goed ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig, ik moest bijna een betere tietenfoto plaatsen.
Et tu, JK. Et tu.quote:
Dafuq?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geven? Je bent dus wel zo'n kutnewbie..
Ik zou dr gewoon geven hoor UIO, maakt het uit hoe het heet ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geven? Je bent dus wel zo'n kutnewbie..
ik hou dr van , en het zijn jesters.quote:
Tetten zijn meer dan alleen vetbulten! :pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jesters, tett'n, het blijft gewoon een bolletje vet met een knopje erop.
Ja, er zit ook nog een knopje op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:44 schreef Ticootje het volgende:
Tetten zijn meer dan alleen vetbulten! :p
Feesboek vindt blote jesters niet zo strak plan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al geeft die feauteau van jou daar niet echt uitsluitsel over, whehehehehehehe.
Goed punt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat heeft mijn PM box met Feestboek te maken?
je wilt ze in je pm ? #terecht wel maar toch.quote:
Niks, me dunkt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er mis met wat nakende jesters in je PM-box?
Zo ken ik 'm helemaal niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |