Ik had het over mensen, JK.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van die moekes met pittig korte kapsels?
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wellicht is er met lang zoeken ook nog wel een puik MILFje te vinden?
Maar dan moet je OUD in en ben je dus eigenlijk al verloren?
zolang heb ik niet gezocht ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik bedoel, je zou me toch best geven?
Pittig kort kapsel krijg ik spontaan een slappe van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van die moekes met pittig korte kapsels?
Okay dan. Omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Valt wel mee toch?
Geven? Je bent dus wel zo'n kutnewbie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Valt wel mee toch?
Gelukkig, ik moest bijna een betere tietenfoto plaatsen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Okay dan. Omdat jij het bent.
...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Gelukkig, ik moest bijna een betere tietenfoto plaatsen.
Dat mag even goed ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig, ik moest bijna een betere tietenfoto plaatsen.
Et tu, JK. Et tu.quote:
Dafuq?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geven? Je bent dus wel zo'n kutnewbie..
Ik zou dr gewoon geven hoor UIO, maakt het uit hoe het heet ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geven? Je bent dus wel zo'n kutnewbie..
ik hou dr van , en het zijn jesters.quote:
Tetten zijn meer dan alleen vetbulten! :pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jesters, tett'n, het blijft gewoon een bolletje vet met een knopje erop.
Ja, er zit ook nog een knopje op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:44 schreef Ticootje het volgende:
Tetten zijn meer dan alleen vetbulten! :p
Feesboek vindt blote jesters niet zo strak plan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al geeft die feauteau van jou daar niet echt uitsluitsel over, whehehehehehehe.
Goed punt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat heeft mijn PM box met Feestboek te maken?
je wilt ze in je pm ? #terecht wel maar toch.quote:
Niks, me dunkt?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er mis met wat nakende jesters in je PM-box?
Zo ken ik 'm helemaal niet?quote:
Terecht.quote:
Ik kan dat.quote:
je ketting wat doe je?quote:
Interwebz in de keuken.quote:
Ok dat moet ik beperken.quote:
kijk dan goed homo ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mannen jaloers maken met niet verzonden jesterfeauteaux?
Proxy surfen doet.quote:
Sinds je tegenwoordig standaard je harde schijf versleuteld ? Duurt maar 7 maanden om open te maken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer zit jij in Undercover in Nederland?
Heb je iets te verbergen ofzo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:18 schreef Ticootje het volgende:
Sinds je tegenwoordig standaard je harde schijf versleuteld ? Duurt maar 7 maanden om open te maken?
Mn jesters!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je iets te verbergen ofzo?
ik wil ze graag gewoon zien kan dat ?quote:
Via 3g ?quote:
Door die ketting JK. Ze mag niks...quote:
Niet zomaar woensdag, het is woensdag 14 maart. International Steak & Blowjob Day!quote:
En dan maar hopen dat moeders de vrouw beide activiteiten niet door elkaar haalt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet zomaar woensdag, het is woensdag 14 maart. International Steak & Blowjob Day!
Mooi kut wel.quote:
was het maar kut?quote:
die eerste maar zonder te kotsen , lig met koorts in mn nestquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ziek als in "" of "ziek" als in "het is mooi weer, ik ga bij de universiteit onder fietsende studentes van 19 heur rokjes kijken"?
Als je kan Fok!ken, kan je ook werken, schobbejak.quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:35 schreef Joene het volgende:
die eerste maar zonder te kotsen , lig met koorts in mn nest
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als ik je baas zou zijn, zou ik je ook zo lang mogelijk bij me willen hebben, j..
Ik heb de dela net gebeld. Dinsdag of woensdag was er nog wel een gaatje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:27 schreef Joene het volgende:
ik doe nog een pyjama dagje , zij die sterven gaan groeten u.
ik dacht de zon schijnt , ik doe nog een dagje zieken.quote:
Valt zeker op als ik morgen met een zon gebruinde kop op mn werk verschijn ?quote:
Het is een idee ?quote:Op maandag 19 maart 2012 10:02 schreef Jarno het volgende:
Welnee? Zon is toch gezond? En een pilsje is 2 bruine boterhammen dus ik zeg de tuin in met bier!
Hoiquote:Op maandag 19 maart 2012 12:28 schreef Ticootje het volgende:
Nou, die heb ik afgelopen zaterdag al gezien. Walking dead...
Haai, poppiequote:
Jups, bijna binnen!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:22 schreef Armageddon het volgende:
Vanavond Season Finale van de Walking Dead!
Drawsomething kan toch ook in bed ?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
Nou, 2 dagen in mn nest wegrotten vond ik wel genoeg. Werk zat.
Ja, prima.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |