Hihi je hebt m toch wel nodig?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is besteldIk vond de lichtblauwe eigenlijk mooier maar die was niet in de sale
Het is wel een dik stevig stofje iigquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
heeft iemand dit jurkje in het echt gezien? vind hem er zo wel leuk uitzien, maar je weet maar nooit bij h&m
Ja die zag ik dus in de winkel, ik vind hem wel leuk, maar ik denk dat ik er snel op uitgekeken ben. Al helemaal nu dit printje zo typisch H&M wordt omdat ze er nu ook broeken, blousjes en shirtjes van hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:14 schreef electronique het volgende:
hij is er ook met bloemetjes! mooi, maar niks voor mij haha
Nouja het leek me wel een stevig stofje, niet zo'n standaard dun katoenstofje, maar wel dikker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:28 schreef electronique het volgende:
het ziet er allemaal wel heel leuk uit
maar hoe was het stofje van het jurkje? of heb je er niet echt naar gekeken
alsof iemand in dit topic verzendkosten betaaldquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
Vervelend dat je nu weer wel verzendkosten moet betalen
verzendkostenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:33 schreef Pannenkoeken het volgende:
Vervelend dat je nu weer wel verzendkosten moet betalen
Ik vond het deze keer juist wel snel gaan met mijn pakketje. Normaal gaat er altijd een week overheen, nou had ik het al binnen 4-5 dagen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:19 schreef heaven7 het volgende:
Vind dat nieuwe postnl paketjesvolg gebeuren zó irritantKan tegenwoordig helemaal niet meer volgen waar mijn pakje is omdat er constant staat 'onbekend' ofzo, en dan ineens staat heel onverwachts de postbode voor de deur, al lijkt het tegenwoordig langer te duren dan voorheen. Hebben jullie dat ook?
Vind ik ook, die website is ook kapot volgens mij, met hun technische storingen. Vanmorgen stond er opeens dat hij ergens vanmorgen geleverd zou worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:19 schreef heaven7 het volgende:
Vind dat nieuwe postnl paketjesvolg gebeuren zó irritantKan tegenwoordig helemaal niet meer volgen waar mijn pakje is omdat er constant staat 'onbekend' ofzo, en dan ineens staat heel onverwachts de postbode voor de deur, al lijkt het tegenwoordig langer te duren dan voorheen. Hebben jullie dat ook?
Mijn Kialapunt is opgeheven, en anders moet ik echt een stuk verder, voor mij is PostNL de beste (quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
Weird, ik krijg mijn H&M pakketjes altijd via Kiala. Gewoon ophalen bij een winkel hier in de buurt met Kialapunt. Kiezen jullie bewust voor postNL of is Kiala niet beschikbaar bij jullie?
hahahahahhahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
Het is net alsof iemand in een tweedehandswinkel de meest vormeloze spullen geraid heeft en die verkoopt onder de naam Marni'
quote:YOU ARE PLACED IN A QUEUE
Dat scheelt. Zelf woon ik in een studentenhuis en ben ik niet altijd thuis als het pakketjesmannetje komt. Dan is een Kiala wel weer handig, vooral als die in de buurt ligt. Wel vaag dat de brievenbuspostpakketjes er dan zo lang over doen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Bestellingen die via brievenbuspost verzonden worden doen er hier minimaal 2 dagen langer over dan echte pakketjes, echt vreemd. Kiala vind ik waardeloos, gewoon lekker thuis laten bezorgen, ik ben bijna altijd thuis als mijn pakketjesmannetje komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |