Ha, mijn peuter had zondag oma aan de telefoon in de auto en oma kon precies horen wanneer we in Amersfoort langs de IKEA redenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef Asyniur het volgende:
Mijn peuter zegt nog weinig/niks maar hij kan wel de Zwitserse vlag aanwijzen, hoe miniscuul klein ook!
Gefeliciteerd en welkom! Wat een knappe peuter is je zoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef leonieke het volgende:
Ik kom me hier ook melden met ThomasAfgelopen zaterdag had hij zijn verjaardagsfeestje waar hij zich uiteraard kostelijk geamuseerd heeft met zijn neefjes en nichtjes. Het huis was een bende, maar dat kon de pret niet drukken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lekker dessertje kon er ook wel in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En afgelopen maandag heeft hij voor de eerste keer op het potje geplast bij de onthaalmoeder. Je moet iets als je jarig bent
Haha, die horen wij ook standaard als we daar rijdenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ha, mijn peuter had zondag oma aan de telefoon in de auto en oma kon precies horen wanneer we in Amersfoort langs de IKEA reden
selene wil ook nog niet hoor, en die wordt in augustus al 4quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:55 schreef Estrys het volgende:
Mijn peuter is 3 jaar en 3 maanden en er is nog geen zicht op zindelijkheid. Je mag wel bij ons clubje Bleie. Van knappe kinderen met een luier.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:52 schreef simmu het volgende:
mijn jongste liet vanochtend de halve psz smelten door eerst gezellig bij de rest aan te schuiven (het was selene's beurt vandaag, die hebben een andere start dan de kleintjesgroep) en vervolgens netjes alles weer in te leveren, zijn zusje een kusje te geven () en vervolgens zonder morren mee naar huis
Nou, ik herken het wel, hoor! Ivan vindt het niet fijn om in zijn blote billen te lopen. Gister heeft hij voor het eerst op het potje geplast, op het kinderdagverblijf. Hij plaste nog over z'n broek heen ook.quote:Op donderdag 8 maart 2012 05:52 schreef Bleie het volgende:
Ik ben lichtelijk jaloers op alle zindelijkheidsverhalen... Mijn peuter wil al een half jaar lang (serieus, al sinds rond haar verjaardag, en ze is overmorgen 2,5) regelmatig op t potje of de wc zitten, maar heeft er nog nooit op geplast of gepoept. Op t kdv geloof ik 1 keer per ongeluk. Ze zegt ook nog steeds alleen nadat t gebeurt is dat ze gepoept heeft (in de luier dus), dat dat gebeurt is. Zit werkelijk geen enkele vooruitgang in. Nou zijn we komende week allemaal vrij, zou t helpen om haar gewoon echt elke 2 uur of zo naar de wc te laten gaan?
Oh dat ken ik niet, is dat een peuterserie? Niels wil op het potje omdat ik dan weer met hem in de folder van Thomas de Trein ga kijken. En dan zit hij zo lang dat hij helemaal een rode rand op zijn billen heeft staatquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:11 schreef Troel het volgende:
Leuk he Twink? Jochem wil vooral graag op het potje omdat hij dan nog koek en ei mag kijken
Ja 94 cm en 15,5 kiloquote:Op donderdag 8 maart 2012 15:59 schreef kitty_hello het volgende:
Nog gefeliciteerd met MartWat een grote knul is hij zeg
Twink wat een lief snoetje heeft Niels!
quote:
Het is niet aan hem te zien dat hij 15,5 kilo isquote:
Maar dat is dan ook ongeveer het enige EO-erige eraanquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]![]()
Wat een lang end!
Ja, ik blijf in herhaling vallen als ik stats van Mart zie![]()
Welkom![]()
en ook welkom Leonieke en Thomas![]()
wat is hij groot geworden, echt een ander gezichtje en meer haartjes gekregen!
Wat knap Twinkly van Niels, al meerdere keren zo ineens op het potje![]()
Zo zie je maar; Wolf geeft al maanden (soms van tevoren)aan als hij poept maar heeft vooralsnog nog nooit wat gedaan op het potje.
Koek en ei is leukal had van mij in dat liedje niet naar voren hoeven komen dat ''God het gemaakt heeft''
![]()
Vanochtend was het zoontje van mn collega er toevallig in te zien!
Leuk dat Harryleuke dingen gedaan heeft op de psz
Wat mij betreft wel al een burg te ver, eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook ongeveer het enige EO-erige eraan
Dat start je net iets later inquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel al een burg te ver, eigenlijk
Dan ben ik mijn laptop kwijtquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel al een burg te ver, eigenlijk
Mooi dat hij het er leuk vind! Dat lijkt me voor nu gewoon even het belangrijkste.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:03 schreef freecell het volgende:
Ze gaan straks weer.
Hij heeft het er verschrikkelijk naar zijn zin, speelt heerlijk en doet niet mee
De leidsters vinden hem absoluut schattig en absoluut onhandig,want hij reageert gewoon niet op ze
Maar hij vindt het cool,het is goed voor hem en ze redden zich er maar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |