SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Wat een aansteller, echtquote:
En weer weg, collegequote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nu is daadwerkelijk de gezelligheid terug
Wat een levenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:22 schreef PierreTT het volgende:
Nee, helemaal niet, ik heb me een uur vergist in de tijdHoef pas 12.45 er te zijn
Heb je al man. Jij roert wat in vage pruttelende potjes, gooit een snufje kraaiensnavelextract ergens bij, tien kilo gemalen spinnenpoten en een mespuntje gif van de Zuid-Bredase breedgebekte golfplaatkikker en je hebt weer brandstof uitgevonden. Daar kan je om 12.45 ook wel mee beginnen in plaats van 8/9 uurquote:
Komkom, iedereen mag toch nu wel onderdehand weten dat jouw motor feitelijk gewoon een bezemsteel is?quote:
ja was ik gister nog ff online ben jij net weg, nog wel ff alle stuff voor tesla en bloody mary modje gefixed! Alleen geen wapens voor dus die gaan we vanaaf zoeken rossquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:54 schreef Rossdale het volgende:
Wel bevredigend trouwens, als je met een basseball bat + nail mod de kop van een zombie in één klap uit elkaar ziet spattenHeb me kapot gelachen gister
Ja even kijken, denk dat ik wel online ben vanavond. Anders wordt het morgenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja was ik gister nog ff online ben jij net weg, nog wel ff alle stuff voor tesla en bloody mary modje gefixed! Alleen geen wapens voor dus die gaan we vanaaf zoeken ross
Dude, stfu. Ik kijk zeker wel mee hoe het hier gaat qua sfeer/gezelligheid en dat is zeker nog fucked up.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een aansteller, echt![]()
Beetje de grote man uithangen, maar zodra er enige info over zijn echte persoonlijkheid naar buiten komt gaat hij huilen en durft hij zich niet meer te vertonen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dude, stfu. Ik kijk zeker wel mee hoe het hier gaat qua sfeer/gezelligheid en dat is zeker nog fucked up.
Shoutout naar me homie Tauch.
Prima, bye byequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dude, stfu. Ik kijk zeker wel mee hoe het hier gaat qua sfeer/gezelligheid en dat is zeker nog fucked up.
Shoutout naar me homie Tauch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |