of in de play offs tegen Groningen of RKCquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je zal straks idd zien dat we directe plaatsing voor EL mislopen door falen tegen VVV, NEC en binnenkort NAC en Excelsior.
morgen kun je opnieuw proberenquote:
Ziet er uit als een dolle boelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:24 schreef eight het volgende:
Knap dat 40.000 stakende leraren wel een sfeervolle arena kunnen creëren:
http://nos.nl/video/34864(...)n-bezuinigingen.html
z3 z4 x w1 w2 s tt u.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:27 schreef Piles het volgende:
Wat is eigenlijk het leukste vak om te zitten als je met mensen gaat die nog nooit in De Kuip geweest zijn? Ik heb zelf al een aantal vakken gehad, maar het is inmiddels al een tijdje geleden
Dat is zo natuurlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef Dekatria het volgende:
Elk vak is prima eigenlijk. Ik bedoel, het is de Kuip waar we het over hebben.
True al zijn mijn vakken t leukstquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef Dekatria het volgende:
Elk vak is prima eigenlijk. Ik bedoel, het is de Kuip waar we het over hebben.
Ik ben positief verrast, maar we staan nu zesde en als we aan het einde van het seizoen zesde staan en hebben gefaald in de beker vind ik dat een redelijke prestatie (dat wil zeggen ongeveer naar verwachting) maar geen echt goede prestatie. Als je kijkt naar de kwaliteit van de selectie horen we ongeveer op de zesde plaats, en daarbij houd ik buiten beschouwing wat ons budget is dit seizoen ten opzichte van andere clubs.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord verrast mij sowieso dit seizoen, maar dat zal voor meer mensen gelden denk ik
quote:RTV Rijnmond viert 75 jaar De Kuip
TV Rijnmond start woensdag (vandaag) met het programma 75Kuip.
In deze nieuwe vierdelige serie wordt stilgestaan bij het 75-jarig bestaan van De Kuip. Presentator Gert van ’t Hof haalt hierin herinneringen op met bezoekers aan mooie, indrukwekkende en ontroerende gebeurtenissen. In de vier delen komen onder meer Coen Moulijn, de eerste voetbalrellen tijdens Feyenoord - Tottenham Hotspur, de negen goals van Henk Schouten en natuurlijk de UEFA-Cupfinale voorbij. 75Kuip is de komende vier woensdagen om 17.30 uur te zien op TV Rijnmond.
R.I.P.quote:Włodzimierz Smolarek op 54-jarige leeftijd overleden
7 maart 2012 Futbol.pl
Poolse media melden het trieste nieuws van het overlijden van Włodzimierz Smolarek. Hij is slechts 54 jaar geworden. Hij overleed volgens de berichtgeving in zijn slaap afgelopen nacht. Van 1988 tot 1990 kwam hij uit voor Feyenoord. Later kwam zijn zoon Ebi Smolarek ook uit voor Feyenoord.
Wel zien spelen vroeger, maar was toen zelf pas een jaar of 10/11.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De beste man nooit zien spelen, maar droevig nieuws voor Ebi.
Jeugdtrainer inderdaad. Is in 2009 gestopt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
RIP
(Was hij niet ook scout voor Feyenoord, of jeugdtrainer oid?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |