Respectloos van de gemeente Rotterdam. Dit is een stuk geschiedenis van Feyenoord. Dit mag niet verkocht worden, en als het verkocht wordt dan hoop ik echt dat dit bij een echte Feyenoorder komt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:37 schreef Caland het volgende:
http://www.rotterdam.nl/01147_bord_uefa_cup_
Iedereen al een reactie achtergelaten? Doen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij komt bij mij pas op het lijf als hij een jaartje extra blijftEn de kop gaat kaal en een "Feijenoord Rotterdam" in dit lettertype als we vervolgens ook nog even landskampioen worden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
Haha dat durf ik ook wel ja. Heb geen tattoos maar ik laat er een zetten als Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Zo. Heldhaftig of niet dan. Wie doet er mee hier.
Bij blijven Guidetti:quote:
Heuy, die tattoo van Guidetti was wel pas bij een landskampioenschap én bijtekenen hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij blijven Guidetti:
Dekatria (kaal)
Helpmefok (tattoo Guidetti)
Bij kampioenschap Feyenoord:
Dekatria (kaal)
Gert (tattoo Feyenoord)
Niles-Crane (tattoo Feyenoord)
Helpmefok (tattoo Feyenoord + kaal)
Toevoegingen zijn welkom
OKquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heuy, die tattoo van Guidetti was wel pas bij een landskampioenschap én bijtekenen hoor.
Wil je er best bijzetten hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef DonRaja het volgende:
Ik kan me vaag ook iets herinneren over die tattoo bij kampioenschap...
Zou eens tijd worden.quote:'ME verdwijnt bij voetbalwedstrijden'
Bij het voetbal wordt voortaan geen beroep meer gedaan op de ME. Wiep van der Pal liet dit woensdag namens de politiebond ACP weten op BNR Nieuwsradio.
Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam heeft reeds aangekondigd in gesprek te gaan met agenten, aldus De Telegraaf. Komend weekend staat het duel tussen Feyenoord en FC Utrecht op het programma. De burgemeester wil 'niet verklappen' of de actie dan al van toepassing is.
Volgens Gerrit van de Kamp, voorzitter van de politiebond, is de actiebereidheid groot. De eisen voor een nieuwe cao voor de politie zijn nog niet ingewilligd.
Bron
Ja, dat is een ziekte. Grapjes over de mobiele eenheid konden ze niet echt waarderen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:07 schreef DonRaja het volgende:
Zeg, er stonden zondag mensen bij de Kuip handtekeningen op te halen om de ziekte ME te bestrijden... Bedoelden ze een echte ziekte? Ik had toen al te veel koppijn om het vragen.
Mensen met een ziekte die alle gevoel voor humor kwijtraken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is een ziekte. Grapjes over de mobiele eenheid konden ze niet echt waarderen.
Oeh maar goed dat ik mijn onwetendheid niet hardop heb verkondigd. Die dude was wel 1,2 BMI...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is een ziekte. Grapjes over de mobiele eenheid konden ze niet echt waarderen.
Landmachtquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat willen ze ervoor in de plaats zetten dan?
Stewards met meer bevoegdheden. Leuke situaties gaat dat opleveren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat willen ze ervoor in de plaats zetten dan?
Beetje zoals Grunn dit weekend. Wat een kansloos gedoe was dat bij Wquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Stewards met meer bevoegdheden. Leuke situaties gaat dat opleveren.
Krijgen ze naast een geel hesje ook nog een fluit?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Stewards met meer bevoegdheden. Leuke situaties gaat dat opleveren.
Feyenoord heeft toch geen hooligans? Met die tienertoergastjes van Utrecht erbij is het gewoon net de EO-jongerendag...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat het leger mee gaat helpen, 40,000 hooligans moeten goed in de gaten gehouden worden.
Gezellig in een kringetje liedjes zingen over jodenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch geen hooligans? Met die tienertoergastjes van Utrecht erbij is het gewoon net de EO-jongerendag...
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:30 schreef Happel het volgende:
Beter nemen ze dan niet Feyenoord als proefkonijn voor een wedstrijd zonder ME.
Ja welk helder licht dat heeft bedacht...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:30 schreef Happel het volgende:
Beter nemen ze dan niet Feyenoord als proefkonijn voor een wedstrijd zonder ME.
Ik zit op W, maar heb alles gemist? Zit op W1, was het iets in de rust? Toen miste ik volgens mij wel wat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje zoals Grunn dit weekend. Wat een kansloos gedoe was dat bij W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |