abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108788041
TT? :')
pi_108788044
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is wat allemaal.
Snap niet dat t altijd om die seniele gek moet draaien :r
pi_108788067
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

he he he een beetje meer respect voor de man die Feijenoord ook 1 kampioenschap heeft bezorgd en "green fuck" wat is dat?
Geen fuck en respect my ass.
pi_108788102
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:21 schreef PizzaGeit het volgende:
TT? :')
De tijd dat je aan de titel kon zien of je in het feijenoord- of ajaxtopic was beland is definitief voorbij :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_108788116
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Snap niet dat t altijd om die seniele gek moet draaien :r
Ik kan me er niet druk om maken.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:23:57 #131
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108788151
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoe werkt zoiets eigenlijk? ASR is onze shirtsponsor, dus lijkt me toch niet dat Feyenoord dan mag beslissen om met War Child in zee te gaan. Of beslist ASR zulke dingen?
Er staat toch niks in over een eventueel shirtsponsorschap, of lees ik er overheen? :P

Verder eens met Helpmefok. Beetje respectloos om de beste jeugdopleiding van Nederland te verbinden aan de naam van hét boegbeeld van onze aartsrivaal. Dat hunnie nou die ouwe seniele gek verafgoden en als de verlosser zien moeten hun weten. Die kerel heeft geen fuck met onze jeugdopleiding te maken, dat hebben we allemaal zelf opgebouwd met onze eigén clubmensen.
pi_108788155
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef eight het volgende:

[..]

De tijd dat je aan de titel kon zien of je in het feijenoord- of ajaxtopic was beland is definitief voorbij :{
Je voelt het cynisme niet en ziet de ";')" in de titel niet of... ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2012 17:24:24 ]
pi_108788258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef inZanity het volgende:

[..]

Er staat toch niks in over een eventueel shirtsponsorschap, of lees ik er overheen? :P

Verder eens met Helpmefok. Beetje respectloos om de beste jeugdopleiding van Nederland te verbinden aan de naam van hét boegbeeld van onze aartsrivaal. Dat hunnie nou die ouwe seniele gek verafgoden en als de verlosser zien moeten hun weten. Die kerel heeft geen fuck met onze jeugdopleiding te maken, dat hebben we allemaal zelf opgebouwd met onze eigén clubmensen.
Ze benadrukken gewoon dat wat Cruijff graag bij Ajax wil Feyenoord allang op poten heeft.
Ik zie het als iets positiefs, lopen we toch nog ergens mee voor. :{
pi_108788285
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef inZanity het volgende:

[..]

Juist. If anything noemen ze t voortaan maar de "Cruijff-vindt-dat-ajaxjeugd-als-feijenoordjeugd-moet-zijn-revolutie" :{w.

Maarja, Guidetti hé, dus als HMF het zegt reageren we standaard met :'). Net ook al met die weddenschappenodds.

Maarja, tegenwoordig zucht ik maar gewoon heel diep :')
pi_108788319
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ze benadrukken gewoon dat wat Cruijff graag bij Ajax wil Feyenoord allang op poten heeft.
Is ook positief. Alleen waarom dan cruijffrevolutie bij Feyenoord? Heeft geen fuck met die seniel te maken.
pi_108788361
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Is ook positief. Alleen waarom dan cruijffrevolutie bij Feyenoord? Heeft geen fuck met die seniel te maken.
quote:
De fluwelen revolutie van Johan Cruijff bij Ajax is nog altijd een moeizaam verhaal. Bij Feyenoord is het proces dat Cruijff in Amsterdam voor ogen heeft al enige jaren aan de gang. Martijn Krabbendam ging naar De Kuip en trainingscomplex Varkenoord en vond daar twintig ex-Feyenoorders die dagelijks werken aan de wederopstanding van de Rotterdamse club.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:29:57 #137
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_108788382
Is Ritmo weer gebanned ofzo? Als Feyenoord verloren heeft post hij in z'n eentje twee topics vol, en nu zie je hem nergens.
2000 light years from home
pi_108788410
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je voelt het cynisme niet en ziet de ";')" in de titel niet of... ?
Sinds de icoontjes ( ;) ) zie ik de ";)" niet meer...
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_108788426
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:29 schreef Merkie het volgende:
Is Ritmo weer gebanned ofzo? Als Feyenoord verloren heeft post hij in z'n eentje twee topics vol, en nu zie je hem nergens.
Dan doe ik het wel :

Zaterdag moet er gewonnen worden, geen excuses mogelijk. Als we gelijkspelen of verliezen tegen Utrecht dan moeten we toch langzaam gaan twijfelen aan functioneren van Koeman.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:31:31 #140
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_108788427
Als we in Duitsland winnen word het nog een spannend slot van de competitie.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:32:39 #141
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108788455
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje kansloos om als er eindelijk eens een stuk word geschreven over onze prachtige jeugdopleiding er meteen een Ajacied aan te verbinden. Alsof alles om hun draait ofzo :r

Zoiets als: 'Ja Feyenoord heeft een geweldige opleiding. Leuk en aardig maar eigenlijk zou Ajax die moeten hebben'. Wat Cruijff bij Ajax wil worden we nu al wat is het? 2 jaar mee doodgegooid. En in dat hele circus heeft de Nederlandse media zich al volkomen belachelijk gemaak. Maar volgens mij is het nou wel een beetje genoeg geweest toch?
pi_108788475
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

[..]

Ja de inhoud is goed maar de titel kut.
pi_108788487
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:32 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje kansloos om als er eindelijk eens een stuk word geschreven over onze prachtige jeugdopleiding er meteen een Ajacied aan te verbinden. Alsof alles om hun draait ofzo :r

Zoiets als: 'Ja Feyenoord heeft een geweldige opleiding. Leuk en aardig maar eigenlijk zou Ajax die moeten hebben'. Wat Cruijff bij Ajax wil worden we nu al wat is het? 2 jaar mee doodgegooid. En in dat hele circus heeft de Nederlandse media zich al volkomen belachelijk gemaak. Maar volgens mij is het nou wel een beetje genoeg geweest toch?
Dit.
pi_108788495
quote:

[..]

Ik vind de vergelijking nu wel gepast.
pi_108788509
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dan doe ik het wel :

Zaterdag moet er gewonnen worden, geen excuses mogelijk. Als we gelijkspelen of verliezen tegen Utrecht dan moeten we toch langzaam gaan twijfelen aan functioneren van Koeman.
:D _O-
pi_108788512
quote:

[..]

Je kan het ook andersom lezen:

Wat Ajax en Cruijff nu al maanden/jaren proberen, heeft Feyenoord allang voor elkaar _O_
pi_108788513
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dan doe ik het wel :

goede imitatie
pi_108788541
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:34 schreef Piles het volgende:

[..]

Je kan het ook andersom lezen:

Wat Ajax en Cruijff nu al maanden/jaren proberen, heeft Feyenoord allang voor elkaar _O_
DAT had de titel moeten zijn. ^O^
pi_108788563
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja de inhoud is goed maar de titel kut.
De inhoud is ook nog even afwachten...
pi_108788573
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

DAT had de titel moeten zijn. ^O^
Zo las ik 'm gelijk al eigenlijk :@ :P
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:36 schreef eight het volgende:

[..]

De inhoud is ook nog even afwachten...
Daar ben ik inderdaad wel benieuwd naar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')