Mist ie ook het eerste EK in zijn landquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
Toch wel apart dat zondag dan Feyenoord - Utrecht op het programma staat.
Kan gunstig zijn voor ons.quote:Voetbalseizoen ten einde voor Sulejmani
Ajax kan dit voetbalseizoen niet meer beschikken over Miralem Sulejmani. De Serviër is minimaal 4 maanden uitgeschakeld, zo werd vandaag duidelijk bij een kijkoperatie aan zijn linkerknie.
Tijdens de operatie is de schade aan de buitenmeniscus van de knie van Sulejmani hersteld. De 23-jarige aanvaller liep de blessure zondag in de met 4-1 gewonnen thuiswedstrijd tegen Roda JC op. Sulejmani is op z'n vroegst bij het begin van het nieuwe seizoen weer inzetbaar.
Sulejmani werd tegen Roda JC vervangen door Lorenzo Ebecilio, die driemaal scoorde. Derk Boerrigter, eveneens buitenspeler, hoopt deze maand zijn rentree te maken na lang blessureleed. Ook Eyong Enoh heeft de groepstraining na enkele weken afwezigheid weer hervat.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)voor-Sulejmani.dhtml
Same here.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou willen dat mijn pa die vier extra jaar nog had gehad.
Het kan ook gunstig zijn voor ons. Sulejmani voegt echt niks toe aan Ajax. Slome duikelaar. Het enige wat kut is, is dat hij nu waarschijnlijk niet meer verkocht gaat worden.quote:
Oh je bent Ajacied.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:31 schreef J2T het volgende:
[..]
Het kan ook gunstig zijn voor ons. Sulejmani voegt echt niks toe aan Ajax. Slome duikelaar. Het enige wat kut is, is dat hij nu waarschijnlijk niet meer verkocht gaat worden.
Missen ze niks aan hoor. Verder zie ik Ajax ook niet als concurrent.quote:
Ja hij is wel de topscoorder, maar de helft daarvan zijn pingels. Liever kwijt dan rijk. Laat daar maar lekker een speler van de jeugd spelen. Ozbilliz ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh je bent Ajacied.Was toch jullie topscorer?
Jinx.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Missen ze niks aan hoor. Verder zie ik Ajax ook niet als concurrent.
Voor 4 miljoen ofzo idd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:38 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dat Cissé verkocht moet worden aan Racing Genk, trouwens.
Is er interesse voor hem dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:38 schreef TC03 het volgende:
Je voorspelt in het voorspel topic dat Ajax kampioen wordt, waarom zie je Ajax dan niet als concurrent? Feyenoord gaat gewoon tot het laatst meedoen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Missen ze niks aan hoor. Verder zie ik Ajax ook niet als concurrent.
Dat laatste zie ik niet gebeuren. We zijn te afhankelijk van één speler, geen scorend vermogen op het middenveld, buitenspelers met 0 rendement.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:42 schreef J2T het volgende:
[..]
Je voorspelt in het voorspel topic dat Ajax kampioen wordt, waarom zie je Ajax dan niet als concurrent? Feyenoord gaat gewoon tot het laatst meedoen.
Was het maar waar... gelijk ook even Fc Basel een mail gestuurt dat Schaken voor 5 mil echt een koopje is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:38 schreef TC03 het volgende:
Maar dan wel met zo'n stoeltje erop, veilig ingesnoerd en wel. Verbeeld jezelf dat z'n teen tegen de fietsband of spaken aankomt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik kom hem brengen met me fiets
Ik kom hem pas brengen als het contract al getekend is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dan wel met zo'n stoeltje erop, veilig ingesnoerd en wel. Verbeeld jezelf dat z'n teen tegen de fietsband of spaken aankomt.
[ afbeelding ]
als Ajax maar geen kampioen wordt. Daar moet ik echt niet aan denken hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik niet gebeuren. We zijn te afhankelijk van één speler, geen scorend vermogen op het middenveld, buitenspelers met 0 rendement.
Dat werkt gewoon niet op lange termijn en dan loop je zo nu en dan tegen een zeperd aan. Ook zondag had je gewoon weer gelijk kunnen spelen van een hemeltergend slecht Groningen.
Ik hoop dat clubs als AZ en PSV uiteindelijk buiten de top gaan vallen om het met Feyenoord en Heerenveen uit te vechten om plek 3-6. Want uiteindelijk zie ik het bovenin gewoon weer tussen Ajax (heel makkelijk programma en geen Europees) en Twente (meest stabiel/kwaliteit) gaan.
Mwah: ze moeten nog uit naar Twente, uit naar Heerenveen, en iets minder moeilijk maar wel met potentieel puntverlies: uit naar Vitesse en ADO. En nog thuis tegen PSV. Dus een "heel makkelijk programma" is dat niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Want uiteindelijk zie ik het bovenin gewoon weer tussen Ajax (heel makkelijk programma en geen Europees)
Dat we nu maar eerst eens zorgen dat we zelf Europees voetbal halen en ons dan druk gaan maken over dat clubje uit 020.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
als Ajax maar geen kampioen wordt. Daar moet ik echt niet aan denken hoor.
best zonde. Ook leuk voor de andere clubs of degraderen ze niet verplicht dan ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Glasgow Rangers dus zo goed als failliet. Mogen sowieso volgend jaar niet meedoen aan de UEFA cup en waarschijnlijk de 2 jaren daarop ook niet. Toch fijn om te horen dat het altijd nog erger kan
Volgens mij worden die wel een eindje teruggezet dan ja..quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
best zonde. Ook leuk voor de andere clubs of degraderen ze niet verplicht dan ?
quote:De financiële crisis bij Glasgow Rangers heeft tot het vertrek van twee spelers geleid. Gregg Wylde en Mervan Celik zijn de eerste voetballers die per direct, transfervrij, weg gaan bij de roemruchte Schotse topclub. Hun contracten zijn ontbonden.
Wylde (20) en de 21-jarige Celik hadden nog een doorlopende verbintenis. Om de financiële last van de club te verlichten, boden ze aan om hun contracten te laten ontbinden. Ze hoefden geen afkoopsom mee, maar kunnen nu dus wel transfervrij op zoek naar een nieuwe club. "Ik heb aangeboden om gratis weg te gaan. Ik hoop dat ik andere mensen binnen die club, die een gezin moeten onderhouden, hiermee help. Ik heb zelf nog geen idee wat ik ga doen en heb absoluut nog geen nieuwe club, maar wilde mijn steentje bijdragen aan de redding van deze club", zegt Wylde.
Met name Celik staat te boek als een groot talent. De Zweedse jeugdinternational kwam in januari over van GAIS Göteborg en tekende toen tot de zomer van 2015.
Op zich wel goed van die spelers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel spannend wie er volgend seizoen kampioen wordt in Schotland
Valt misschien dus wel wat te halen trouwens
[..]
Van Geel, doet hier eens naar kijken!quote:Met name Celik staat te boek als een groot talent. De Zweedse jeugdinternational kwam in januari over van GAIS Göteborg en tekende toen tot de zomer van 2015.
Dat je je daar serieus om druk maakt zeg.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
als Ajax maar geen kampioen wordt. Daar moet ik echt niet aan denken hoor.
Als Feyenoord geen kampioen wordt mag van mij elke club het worden behalve Ajax.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat je je daar serieus om druk maakt zeg.
Zoals Kapiteintje zegt, kijk gewoon naar je eigen club
Ik heb dit jaar voor het eerst dat ik een club nog minder graag kampioen zie worden dan Ajax -> PSVquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als Feyenoord geen kampioen wordt mag van mij elke club het worden behalve Ajax.Is niet druk maken, dat is gewoon zo.
Alleen de mongolen die naar een training komen om te verliezen zodat Ajax geen kampioen kan worden is dan weer het andere uiterste, dan begrijp je er niets van.
Dit jaar is het allemaal kut eigenlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar voor het eerst dat ik een club nog minder graag kampioen zie worden dan Ajax -> PSV
quote:Feyenoord en Utrecht staan stil bij overlijden Smolarek
07/03/2012 12:02
Bij het competitieduel Feyenoord – FC Utrecht zal zondag op gepaste wijze stil worden gestaan bij het overlijden van Wlodi Smolarek (54). De Poolse oud-voetballer overleed vannacht in zijn slaap.
Wrang genoeg zijn juist Feyenoord en FC Utrecht de twee werkgevers in Nederland waar de Poolse aanvaller voor uitkwam.
In 1988/89 begon Smolarek sr. – zijn zoon speelde eveneens bij Feyenoord en staat nu onder contract bij ADO Den Haag – zijn tijdperk bij Feyenoord. Twee seizoenen lang acteerde hij in De Kuip.
Na zijn tijd bij Feyenoord verkaste Smolarek naar FC Utrecht. Daar was hij ruim zes seizoenen in dienst. Bij Feyenoord is de Pool eveneens jeugdtrainer geweest.
Feyenoord heeft inmiddels bekend gemaakt dat de ploeg zondag met rouwbanden speelt en dat er voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Utrecht een minuut stilte in acht zal worden genomen.
Ook FC Utrecht zal met rouwbanden aantreden. Bovendien kijken beide clubs wat er mogelijk is om gezamenlijk met een extra eerbetoon te komen.
nou PSV wordt het niet hoor. Hopelijk Twente AZ of Heerenveen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar voor het eerst dat ik een club nog minder graag kampioen zie worden dan Ajax -> PSV
Zo'n leuk filmpje kun je ook wel over Cabral maken..quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die Celik is een vleugelspeler![]()
Dan komen alle beelden uit Roda-thuis dit seizoen, dat valt opquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zo'n leuk filmpje kun je ook wel over Cabral maken..
Paar van die 'geweldige' acties van hem tegen Roda en De Graafschap.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan komen alle beelden uit Roda-thuis dit seizoen, dat valt op
Dat hij Wijnaldum klaar vindt voor een Topclub in een grote competitiequote:Leroy Fer en Georginio Wijnaldum opteerden ruim een half jaar geleden eveneens voor een zomers vertrek uit De Kuip, maar spelen nog wel in de Eredivisie. Castaignos hoeft niet lang na te denken als hem wordt gevraagd wie hij naar het Giuseppe Meazza zou halen. "Beiden. Wijnaldum en Fer zijn klaar voor een topclub in een grote competitie. En ook voor een plaats in de EK-selectie van het Nederlands elftal."
Tegen de tijd dat z'n contract afloopt bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hij Wijnaldum klaar vindt voor een Topclub in een grote competitie
Fer moet 2/3 jaartjes blijven bij Twente. Kan Tukkerland een mooi bedrag vangen
Luc vindt ook dat hij nu genoeg speeltijd krijgt om zich goed te ontwikkelen, dus wat dat betreftquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat hij Wijnaldum klaar vindt voor een Topclub in een grote competitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |