quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is ook positief. Alleen waarom dan cruijffrevolutie bij Feyenoord? Heeft geen fuck met die seniel te maken.
quote:De fluwelen revolutie van Johan Cruijff bij Ajax is nog altijd een moeizaam verhaal. Bij Feyenoord is het proces dat Cruijff in Amsterdam voor ogen heeft al enige jaren aan de gang. Martijn Krabbendam ging naar De Kuip en trainingscomplex Varkenoord en vond daar twintig ex-Feyenoorders die dagelijks werken aan de wederopstanding van de Rotterdamse club.
Sinds de icoontjes (quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je voelt het cynisme niet en ziet de ";')" in de titel niet of... ?
Dan doe ik het wel :quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:29 schreef Merkie het volgende:
Is Ritmo weer gebanned ofzo? Als Feyenoord verloren heeft post hij in z'n eentje twee topics vol, en nu zie je hem nergens.
Ik vind het een beetje kansloos om als er eindelijk eens een stuk word geschreven over onze prachtige jeugdopleiding er meteen een Ajacied aan te verbinden. Alsof alles om hun draait ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze benadrukken gewoon dat wat Cruijff graag bij Ajax wil Feyenoord allang op poten heeft.
Ik zie het als iets positiefs, lopen we toch nog ergens mee voor.
Dit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kansloos om als er eindelijk eens een stuk word geschreven over onze prachtige jeugdopleiding er meteen een Ajacied aan te verbinden. Alsof alles om hun draait ofzo
Zoiets als: 'Ja Feyenoord heeft een geweldige opleiding. Leuk en aardig maar eigenlijk zou Ajax die moeten hebben'. Wat Cruijff bij Ajax wil worden we nu al wat is het? 2 jaar mee doodgegooid. En in dat hele circus heeft de Nederlandse media zich al volkomen belachelijk gemaak. Maar volgens mij is het nou wel een beetje genoeg geweest toch?
Ik vind de vergelijking nu wel gepast.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kansloos om als er eindelijk eens een stuk word geschreven over onze prachtige jeugdopleiding er meteen een Ajacied aan te verbinden. Alsof alles om hun draait ofzo
Zoiets als: 'Ja Feyenoord heeft een geweldige opleiding. Leuk en aardig maar eigenlijk zou Ajax die moeten hebben'. Wat Cruijff bij Ajax wil worden we nu al wat is het? 2 jaar mee doodgegooid. En in dat hele circus heeft de Nederlandse media zich al volkomen belachelijk gemaak. Maar volgens mij is het nou wel een beetje genoeg geweest toch?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel :
Zaterdag moet er gewonnen worden, geen excuses mogelijk. Als we gelijkspelen of verliezen tegen Utrecht dan moeten we toch langzaam gaan twijfelen aan functioneren van Koeman.
Je kan het ook andersom lezen:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
goede imitatiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel :
Zaterdag moet er gewonnen worden, geen excuses mogelijk. Als we gelijkspelen of verliezen tegen Utrecht dan moeten we toch langzaam gaan twijfelen aan functioneren van Koeman.
DAT had de titel moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan het ook andersom lezen:
Wat Ajax en Cruijff nu al maanden/jaren proberen, heeft Feyenoord allang voor elkaar
De inhoud is ook nog even afwachten...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja de inhoud is goed maar de titel kut.
Thanksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel :
Ik zie ons daar eigenlijk best winnen bij Twente, uit bij Heerenveen maak ik me nog minder zorgen om. AZ thuis moet al helemaal geen probleem zijn. Ik maak me vooral zorgen om de wedstrijden tegen de wat mindere ploegen. Zou toch eeuwig zonde zijn als je van Heerenveen, Az én Twente wint en het vervolgens tegen een Roda of een Heracles weer verprutst waardoor je uiteindelijk CL of zelfs de titel misloopt. Al wil ik het eigenlijk helemaal niet over onze titelkansen gaan hebben omdat dat helemaal niet zo realistisch is als menigeen hier doet voorkomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:31 schreef Toekito het volgende:
Als we in Duitsland winnen word het nog een spannend slot van de competitie.
Welke Europese landen hebben dat nog meer dan behalve België?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie ons daar eigenlijk best winnen bij Twente, uit bij Heerenveen maak ik me nog minder zorgen om. AZ thuis moet al helemaal geen probleem zijn. Ik maak me vooral zorgen om de wedstrijden tegen de wat mindere ploegen. Zou toch eeuwig zonde zijn als je van Heerenveen, Az én Twente wint en het vervolgens tegen een Roda of een Heracles weer verprutst waardoor je uiteindelijk CL of zelfs de titel misloopt. Al wil ik het eigenlijk helemaal niet over onze titelkansen gaan hebben omdat dat helemaal niet zo realistisch is als menigeen hier doet voorkomen.
Ik zat wel laatst te denken. Als we nou zo'n competitie hebben als in Belgie en wel meer Europese landen waar de competitie in tweeën word gesplitst aan het eind en je in een kampioensgroep tegen de bovenste clubs het seizoen afmaakt dan zou Feyenoord gewoon zonder enige moeite kampioen worden als je de resultaten in de toppers tot op heden in ogenschouw neemt..
Tuurlijk kan je het ook andersom lezen. Maar waarom zou je? Ik irriteer me er vooral aan. Hebben we eindelijk iets waar we in Nederland met kop en schouders boven de rest uitsteken misschien zelfs wel in Europa zo langzaamaan. iets wat we zelf opgebouwd hebben en waar we heel trots op mogen zijn. En dan word alsnóg die club uit Amsterdam erbij gehaald. Tuurlijk wil die club net zo'n opleiding als de onze. Maar ik zal je nog wat vertellen dat wil elke club in NEderland wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan het ook andersom lezen:
Wat Ajax en Cruijff nu al maanden/jaren proberen, heeft Feyenoord allang voor elkaar
Rusland.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke Europese landen hebben dat nog meer dan behalve België?
Sowieso Rusland, Turkije. Vast nog wel meer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke Europese landen hebben dat nog meer dan behalve België?
Moet je wel historisch correct blijven, Ajax had net zo'n opleiding als Feijenoord maar die is door Van Gaal omgegooid en ze willen nu gewoon weer terug naar de oude situatie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je het ook andersom lezen. Maar waarom zou je? Ik irriteer me er vooral aan. Hebben we eindelijk iets waar we in Nederland met kop en schouders boven de rest uitsteken misschien zelfs wel in Europa zo langzaamaan. iets wat we zelf opgebouwd hebben en waar we heel trots op mogen zijn. En dan word alsnóg die club uit Amsterdam erbij gehaald. Tuurlijk wil die club net zo'n opleiding als de onze. Maar ik zal je nog wat vertellen dat wil elke club in NEderland wel.
Wist ik niet, blijf het een vreemd vinden play offsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso Rusland, Turkije. Vast nog wel meer.
Ik vind het ook niksquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wist ik niet, blijf het een vreemd vinden play offs
Dat vind ik nog steeds pure bullshitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je wel historisch correct blijven, Ajax had net zo'n opleiding als Feijenoord maar die is door Van Gaal omgegooid en ze willen nu gewoon weer terug naar de oude situatie.
Blijkbaar, de feiten spreken voor zich maar dat is voer voor een ander topicquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds pure bullshitalsof van gaal achterlijk is.
Dat wordt niet gezegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds pure bullshitalsof van gaal achterlijk is.
Zou best kunnen. Maar het gaat mij er gewoon om dat altijd maar alles om Ajax lijkt te draaien. Ben daar gewoon een beetje klaar mee. Komt misschien ook door dat hele circus met die Cruijff en Ten Haven enzo. Af en toe had leek het net of de koningin omgekomen was zo'n heisa werd er om gemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je wel historisch correct blijven, Ajax had net zo'n opleiding als Feijenoord maar die is door Van Gaal omgegooid en ze willen nu gewoon weer terug naar de oude situatie.
Ik weet het niet zo goed. Ene kant weet ik ook niet of ik er op zit te wachten. Aan de andere kant is dit natuurlijk wel iets anders dan play-offs. Je word vooral beloond voor dat je het goed doet tegen de grote ploegen wat op zichzelf al een hele prestatie is.. Maar het was gewoon meer een hypothese van mijn kant, van stel dat je wel zo'n competitie had dan zou Feyenoord zonder probleem kampioen worden. Vind het gewoon een bijzondere gedachte.quote:
Dat ben ik wel met je eens, dat is absurd , maar de pers is tegenwoordig lui en het scoort nu eenmaal makkelijk op deze manier met een icoon.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar het gaat mij er gewoon om dat altijd maar alles om Ajax lijkt te draaien. Ben daar gewoon een beetje klaar mee. Komt misschien ook door dat hele circus met die Cruijff en Ten Haven enzo. Af en toe had leek het net of de koningin omgekomen was zo'n heisa werd er om gemaakt
[..]
Ik weet het niet zo goed. Ene kant weet ik ook niet of ik er op zit te wachten. Aan de andere kant is dit natuurlijk wel iets anders dan play-offs. Je word vooral beloond voor dat je het goed doet tegen de grote ploegen wat op zichzelf al een hele prestatie is.. Maar het was gewoon meer een hypothese van mijn kant, van stel dat je wel zo'n competitie had dan zou Feyenoord zonder probleem kampioen worden. Vind het gewoon een bijzondere gedachte.
Tuurlijk is het geen garantie, garantie heb je immers nooit in de sport. Maar de kans is natuurlijk best groot als je de prestaties tot nu toe tegen de toppers in ogenschouw neemt. Laat ik het zo stellen ik acht de kans dat we kampioen worden of de CL halen groter als de competitie in tweeën word gedeeld dan in een competitie zoals we die nu kennen. Dat vind ik bijzonder, zeker als je in ogenschouw neemt dat Feyenoord nooit echt geweldig is geweest in topwedstrijden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, dat is absurd , maar de pers is tegenwoordig lui en het scoort nu eenmaal makkelijk op deze manier met een icoon.
Dat Feyenoord het goed gedaan heeft in de topwedstrijden is een feit maar dat is dan ook weer geen garantie dat je dan de play offs wint mochten die er zijn.
Als we slechts play-offs halen zou het seizoen voor mij behoorlijk teleurstellend eindigen. En nee niet alleen omdat we het nou naar omstandigheden zo goed doen maar puur omdat ik voor het seizoen al vond dat Feyenoord(met een fatsoenlijke trainer) gewoon bij de eerste vijf zou moeten kunnen eindigen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:06 schreef Dekatria het volgende:
Play-offs moeten we mijden als de pest, nooit dat we daar goed uitkomen. Het is altijd dat laagstgeklasseerde het best erin gaat en de hoogstgeklasseerde het slechtst... doe dan maar gewoon niet.
Utrecht moet je winnen, en dan kan je redelijk open Twente-uit spelen. Beetje als PSV-uit... je weet nooit hoe een koe een haas vangt
Feyenoord verrast mij sowieso dit seizoen, maar dat zal voor meer mensen gelden denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geen garantie, garantie heb je immers nooit in de sport. Maar de kans is natuurlijk best groot als je de prestaties tot nu toe tegen de toppers in ogenschouw neemt. Laat ik het zo stellen ik acht de kans dat we kampioen worden of de CL halen groter als de competitie in tweeën word gedeeld dan in een competitie zoals we die nu kennen. Dat vind ik bijzonder, zeker als je in ogenschouw neemt dat Feyenoord nooit echt geweldig is geweest in topwedstrijden.
Je zal straks idd zien dat we directe plaatsing voor EL mislopen door falen tegen VVV, NEC en binnenkort NAC en Excelsior.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie ons daar eigenlijk best winnen bij Twente, uit bij Heerenveen maak ik me nog minder zorgen om. AZ thuis moet al helemaal geen probleem zijn. Ik maak me vooral zorgen om de wedstrijden tegen de wat mindere ploegen. Zou toch eeuwig zonde zijn als je van Heerenveen, Az én Twente wint en het vervolgens tegen een Roda of een Heracles weer verprutst waardoor je uiteindelijk CL of zelfs de titel misloopt. Al wil ik het eigenlijk helemaal niet over onze titelkansen gaan hebben omdat dat helemaal niet zo realistisch is als menigeen hier doet voorkomen.
Qua stand op de ranglijst eigenlijk niet eens zozeer want een 6e plek vind ik eigenlijk helemaal niet zo goed. Qua spel, inzet en beleving wel en dan vooral tegen de grote ploegen. Tenminste eindelijk weer een beetje een Feyenoord waar je trots op kunt zijn. En je merkt gewoon aan alles dat Feyenoord weer serieus genomen word.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord verrast mij sowieso dit seizoen, maar dat zal voor meer mensen gelden denk ik
Zondag.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Is tegen Utrecht nu zaterdag of zondag?
ONquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:24 schreef eight het volgende:
Knap dat 40.000 stakende leraren wel een sfeervolle arena kunnen creëren:
http://nos.nl/video/34864(...)n-bezuinigingen.html
of in de play offs tegen Groningen of RKCquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je zal straks idd zien dat we directe plaatsing voor EL mislopen door falen tegen VVV, NEC en binnenkort NAC en Excelsior.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |