Wil je er best bijzetten hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef DonRaja het volgende:
Ik kan me vaag ook iets herinneren over die tattoo bij kampioenschap...
Zou eens tijd worden.quote:'ME verdwijnt bij voetbalwedstrijden'
Bij het voetbal wordt voortaan geen beroep meer gedaan op de ME. Wiep van der Pal liet dit woensdag namens de politiebond ACP weten op BNR Nieuwsradio.
Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam heeft reeds aangekondigd in gesprek te gaan met agenten, aldus De Telegraaf. Komend weekend staat het duel tussen Feyenoord en FC Utrecht op het programma. De burgemeester wil 'niet verklappen' of de actie dan al van toepassing is.
Volgens Gerrit van de Kamp, voorzitter van de politiebond, is de actiebereidheid groot. De eisen voor een nieuwe cao voor de politie zijn nog niet ingewilligd.
Bron
Ja, dat is een ziekte. Grapjes over de mobiele eenheid konden ze niet echt waarderen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:07 schreef DonRaja het volgende:
Zeg, er stonden zondag mensen bij de Kuip handtekeningen op te halen om de ziekte ME te bestrijden... Bedoelden ze een echte ziekte? Ik had toen al te veel koppijn om het vragen.
Mensen met een ziekte die alle gevoel voor humor kwijtraken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is een ziekte. Grapjes over de mobiele eenheid konden ze niet echt waarderen.
Oeh maar goed dat ik mijn onwetendheid niet hardop heb verkondigd. Die dude was wel 1,2 BMI...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is een ziekte. Grapjes over de mobiele eenheid konden ze niet echt waarderen.
Landmachtquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat willen ze ervoor in de plaats zetten dan?
Stewards met meer bevoegdheden. Leuke situaties gaat dat opleveren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En wat willen ze ervoor in de plaats zetten dan?
Beetje zoals Grunn dit weekend. Wat een kansloos gedoe was dat bij Wquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Stewards met meer bevoegdheden. Leuke situaties gaat dat opleveren.
Krijgen ze naast een geel hesje ook nog een fluit?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Stewards met meer bevoegdheden. Leuke situaties gaat dat opleveren.
Feyenoord heeft toch geen hooligans? Met die tienertoergastjes van Utrecht erbij is het gewoon net de EO-jongerendag...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:20 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat het leger mee gaat helpen, 40,000 hooligans moeten goed in de gaten gehouden worden.
Gezellig in een kringetje liedjes zingen over jodenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch geen hooligans? Met die tienertoergastjes van Utrecht erbij is het gewoon net de EO-jongerendag...
quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:30 schreef Happel het volgende:
Beter nemen ze dan niet Feyenoord als proefkonijn voor een wedstrijd zonder ME.
Ja welk helder licht dat heeft bedacht...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:30 schreef Happel het volgende:
Beter nemen ze dan niet Feyenoord als proefkonijn voor een wedstrijd zonder ME.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |