Tukkers krijgen nog een leuk bedrag als Guidetti verkocht wordt !quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hij Wijnaldum klaar vindt voor een Topclub in een grote competitie
Fer moet 2/3 jaartjes blijven bij Twente. Kan Tukkerland een mooi bedrag vangen
VVV heeft geen budget voor Wie-niet-genoemd-mag-wordenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef eight het volgende:
Hij wiens naam niet genoemd mag worden heeft zelfs een aanbieding bij VVV geweigerd. Volgens mij gaat het niet meer goed komen met hem..
Dat was toch al langer duidelijk? En we hebben nog steeds geen pics van z'n moeder gezienquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef eight het volgende:
Hij wiens naam niet genoemd mag worden heeft zelfs een aanbieding bij VVV geweigerd. Volgens mij gaat het niet meer goed komen met hem..
Ze hebben 'm anders wel een contract aangeboden...quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV heeft geen budget voor Wie-niet-genoemd-mag-worden
Dom van hem.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef eight het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef eight het volgende:
Knokken is nooit z'n sterke punt geweest. Zich terug in de picture knokken dus ook niet.quote:
Er zaten ook een paar kampioenstattoos bij...quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:52 schreef Dekatria het volgende:
Overigens zag ik dit topic in enen:
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Wat waren ons weddenschappen ook alweer?
Bij blijven Guidetti:
Dekatria (kaal)
Bij kampioenschap Feyenoord:
Dekatria (kaal)
Vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zaten ook een paar kampioenstattoos bij...
Tattoo van "Feijenoord Rotterdam" bij landskampioenschapquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zaten ook een paar kampioenstattoos bij...
Respectloos van de gemeente Rotterdam. Dit is een stuk geschiedenis van Feyenoord. Dit mag niet verkocht worden, en als het verkocht wordt dan hoop ik echt dat dit bij een echte Feyenoorder komt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:37 schreef Caland het volgende:
http://www.rotterdam.nl/01147_bord_uefa_cup_
Iedereen al een reactie achtergelaten? Doen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij komt bij mij pas op het lijf als hij een jaartje extra blijftEn de kop gaat kaal en een "Feijenoord Rotterdam" in dit lettertype als we vervolgens ook nog even landskampioen worden
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef Gert het volgende:
Haha dat durf ik ook wel ja. Heb geen tattoos maar ik laat er een zetten als Feyenoord kampioen wordt dit seizoen. Zo. Heldhaftig of niet dan. Wie doet er mee hier.
Bij blijven Guidetti:quote:
Heuy, die tattoo van Guidetti was wel pas bij een landskampioenschap én bijtekenen hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij blijven Guidetti:
Dekatria (kaal)
Helpmefok (tattoo Guidetti)
Bij kampioenschap Feyenoord:
Dekatria (kaal)
Gert (tattoo Feyenoord)
Niles-Crane (tattoo Feyenoord)
Helpmefok (tattoo Feyenoord + kaal)
Toevoegingen zijn welkom
OKquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heuy, die tattoo van Guidetti was wel pas bij een landskampioenschap én bijtekenen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |