Ik heb op zich wel wat grappigs te melden. Ik ben van origine niet Nederlands, ik kom uit een spaanstalig zuid amerikaans land, daar hou ik het ivm privacy even bij.
In het dagelijkse leven heb ik Nederlandse mannen altijd aantrekkelijk gevonden en het merendeel van mijn vrienden en vriendinnen zijn ook Nederlands. Het gekke is dat ik in real life voornamelijk relaties en aandacht van zuid europeanen, oost europeanen en zuid amerikanen heb. Er stapt niet echt vaak een Nederlandse jongen op die manier op mij af en als ik er 1 probeer te versieren krijg ik er totaal geen hoogte van en friendzone ik die persoon , dat worden bijna altijd vriendschapen.
Nu ik op wat datingsites sta ontdek ik zeg maar dat ik daar een hele verborgen markt heb liggen
Ik had geen idee dat ik bijvoorbeeld bij leuke Nederlandse mannen ook wel goed in de markt lig dus dat is een hele openbaring want ik ging er altijd maar meteen van uit dat ze vrienden willen zijn.
Ik heb wel eens een date gehad hoor met Nederlandse jongens, of kortstondige relatie, maar dat vond ik dan meer uitzonderingen ofzo.
Hoe zou dat komen? Misschien ben ik zelf wel heel ontoegankelijk geworden door dat beeld wat ik er op de 1 of andere manier over heb gevormd. Nederlandse mannen vertel, benaderen jullie zuid amerikaanse vrouwen in het echt niet en online wel, er vanuit gaande dat je die meid wel ziet zitten en zuid amerikaanse vrouwen wel wat vind hebben natuurlijk. Als in, meer dan vriendschap?
Want Nederlandse vrienden heb ik genoeg en verder ben ik op bepaalde temperamentjes hartstikke hollands maar heb ik wel mijn cultuur invloeden mee gekregen zoals goed koken en dansen een beetje traditioneel ingesteld met westerse invloeden als een eigen carriere etc.Ik ben dan ook hier in NL opgegroeid.
Het is dus niet dat ik heel super anders ben en mannen in een hele andere wereld terecht komen ofzo.
Enlighten me !