abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:19:33 #276
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_109056507
De dames op Paiq diggen mijn oneliners wel. 8-)

Die fotoscores op Paiq, een 9.1 voor mijn foto. :')
pi_109057008
Welke oneliners?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:48:54 #278
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_109057768
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke oneliners?
Straks leest er een dame van Paiq mee op FOK! :X

Maar zo bijzonder zijn ze niet. Je moet gewoon iets pakkends zeggen waar ze niet omheen kunnen.
pi_109058011
Zonder voorbeelden blijft het bij online bluffen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:54:03 #280
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109071578
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef Michel2GRFE het volgende:
Hoe dan ? Ik zie die filter niet, althans niet bij 'online members' of via 'uitgebreid zoeken'.
Foutje, kan dus niet.
pi_109072950
Eerste reactie op RP, zonder foto
pi_109093727
Ik vraag me af of het weleens voorgekomen is dat iemand zijn of haar date (to be) tegenkwam via een posting in deze reeks. En wat doe je dan? Pm sturen en er samen om lachen of hou je de ontmaskering voor je en ga je het stilletjes zitten volgen als de ander hier de date-ervaring uit de doeken doet?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109093773
Wel eens bekenden tegen gekomen?
pi_109093949
quote:
4s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vraag me af of het weleens voorgekomen is dat iemand zijn of haar date (to be) tegenkwam via een posting in deze reeks. En wat doe je dan? Pm sturen en er samen om lachen of hou je de ontmaskering voor je en ga je het stilletjes zitten volgen als de ander hier de date-ervaring uit de doeken doet?
vraag me af of je daar überhaupt snel achter komt, alleen via het vergelijken van profielfoto en fobo op fok misschien?
Hope is the first step on the road to dissapointment
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:57:23 #285
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109094390
quote:
Daten, hoe moet dat?

Dit topic ging over mij, kwam ik iets later pas achter. (toen had ik 'm al gelezen en mezelf er niet in herkend :'))
Kwam geloof ik toen toevallig achter haar username, zag dat topic, besefte toen pas dat het over mij ging en ben er toen schijnheilig in gaan reageren. :P

Ze stuurde me daarna nog een sms dat ze zich doodschaamde, haha. Die 2e date is er gewoon gekomen trouwens.
Gourmetten of steengrillen?
pi_109094620
Nondeju ik verwachtte een sappige OP ;(
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:26:27 #287
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_109095442
quote:
Al twee keer gehad dat ik iemand op paiq had die ook hier post/heeft gepost. Afgelopen week toevallig weer iemand hier herkend :P
Verder 1 iemand die wel eens op fok is, maar in hele andere delen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:45:45 #288
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109096187
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Al twee keer gehad dat ik iemand op paiq had die ook hier post/heeft gepost. Afgelopen week toevallig weer iemand hier herkend :P
lijkt me grappig. Maar dan wel om "jou" te zijn. Vrijdag date trouwens. 20 graden...
pi_109096382
Dat is ook een reden dat ik het altijd redelijk 'anoniem' omschrijf, ik zit er niet echt op te wachten dat mijn date al mijn meningen hier leest :P
  woensdag 14 maart 2012 @ 17:51:19 #290
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_109096397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Daten, hoe moet dat?

Dit topic ging over mij, kwam ik iets later pas achter. (toen had ik 'm al gelezen en mezelf er niet in herkend :'))
Kwam geloof ik toen toevallig achter haar username, zag dat topic, besefte toen pas dat het over mij ging en ben er toen schijnheilig in gaan reageren. :P

Ze stuurde me daarna nog een sms dat ze zich doodschaamde, haha. Die 2e date is er gewoon gekomen trouwens.
quote:
Succes, hij klinkt in ieder geval als een leuke vent.
:')

Maar ik ben wel bang voor herkenning :X
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:03:04 #291
242666 BeamofLight
pi_109096797
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:50 schreef Zocalo het volgende:
Dat is ook een reden dat ik het altijd redelijk 'anoniem' omschrijf, ik zit er niet echt op te wachten dat mijn date al mijn meningen hier leest :P
ik ga ervan uit dat mijn date niet op fok zit; ik zoek geen sufkut

Grapje dames.

Even iets anders: in hoeverre moet je gelijk heel eerlijk zijn inzake je hobby ( die nogal intensief is qua alles) vinden jullie.

[ Bericht 10% gewijzigd door BeamofLight op 14-03-2012 18:46:44 ]
pi_109098217
Iemand ervaring met verlegen, naar een man op zoek zijnde Engelse of Amerikaanse Nederlandse dames die in slecht Engels met je willen daten?
pi_109098253
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:03 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik ga ervan uit dat mijn date niet op fok zit; ik zoek geen sufkut
Veel niet sufkutte tegengekomen met je date experience?
pi_109098259
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand ervaring met verlegen, naar een man op zoek zijnde Engelse of Amerikaanse Nederlandse dames die in slecht Engels met je willen daten?
Klinkt als fake
I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
  woensdag 14 maart 2012 @ 18:48:27 #295
242666 BeamofLight
pi_109098327
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Veel niet sufkutte tegengekomen met je date experience?
nee nog nooit. Integendeel. Je hebt hier nogal invloed op hè. Ps die russen links laten liggen ook al kriebelt je piemol.
pi_109098365
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:46 schreef Michel2GRFE het volgende:

[..]

Klinkt als fake
Echt?
pi_109098603
Uh nou, op RP, Lexa en Badoo kom je regelmatig fake accounts tegen. Meestal herken je ze al aan hun gebrekkige profielteksten welke vertaald lijken te zijn met behulp van Babelfish ofzo. Dus dan krijg je dit soort teksten :

"Ik wil graag mijn leven aan een reis gelukkig man die graag betrouwbaar en het plezier belonen ervaringen op te doen nemen .. Ik ben erg snel tevreden en net als de meeste .. , Adventures, lezen, koken, wandelen naar het strand, auto, vlucht, eten garnalen, eten diner in een restaurant, koken thuis, het drinken van wijn, bekijk goede films, muziek luisteren (liefde muziek) gaan naar een concert, theater leuk, tentoonstellingen, geniet me in voor de open haard."

Als je vervolgens een bericht krijgt vragen ze al snel naar je email adres o.i.d. wat je liever niet wilt geven omdat je dan bestookt wordt met spam. Vaak zul je ook meerdere profielen tegen komen met haast dezelfde profieltekst en/of username. Zoals de tekst die ik hierboven postte.. er zijn momenteel 3 members online in mijn provincie (RP) met exact dezelfde tekst.
I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
pi_109098773
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

vraag me af of je daar überhaupt snel achter komt, alleen via het vergelijken van profielfoto en fobo op fok misschien?
Nu ja, aan het hoe en wat qua verloop van de date kun je ook wel wat afleiden als het hier beschreven wordt natuurlijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Daten, hoe moet dat?

Hehehe, erg grappig. ''Succes, hij klinkt in ieder geval als een leuke vent.'' :D

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Zie je wel, gebeurt het toch vaker dan ik dacht. Groot forum natuurlijk en een hoop paiqers hier. Heb het zelf nog niet meegemaakt in ieder geval (maar misschien andersom wel) :o
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109099617
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:54 schreef Michel2GRFE het volgende:
Uh nou, op RP, Lexa en Badoo kom je regelmatig fake accounts tegen. Meestal herken je ze al aan hun gebrekkige profielteksten welke vertaald lijken te zijn met behulp van Babelfish ofzo. Dus dan krijg je dit soort teksten :

"Ik wil graag mijn leven aan een reis gelukkig man die graag betrouwbaar en het plezier belonen ervaringen op te doen nemen .. Ik ben erg snel tevreden en net als de meeste .. , Adventures, lezen, koken, wandelen naar het strand, auto, vlucht, eten garnalen, eten diner in een restaurant, koken thuis, het drinken van wijn, bekijk goede films, muziek luisteren (liefde muziek) gaan naar een concert, theater leuk, tentoonstellingen, geniet me in voor de open haard."

Als je vervolgens een bericht krijgt vragen ze al snel naar je email adres o.i.d. wat je liever niet wilt geven omdat je dan bestookt wordt met spam. Vaak zul je ook meerdere profielen tegen komen met haast dezelfde profieltekst en/of username. Zoals de tekst die ik hierboven postte.. er zijn momenteel 3 members online in mijn provincie (RP) met exact dezelfde tekst.
Hoeveel mensen zijn er op een avond ongeveer online de zelfde tijd in jou provincie?

Fake account aanmaken, daar doet spam niet veel fout
pi_109099721
Ben zelf tot nu toe vier personen tegengekomen die ook op Fok zaten waarvan 1 een korte tijd hier gepost heeft (lang geleden) en 1 die af en toe nog eens hier post.

1 heeft me een keer via Knuz benaderd maar kwam niet verder dan waarom ik niet 10 jaar later was geboren :D
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')