Straks leest er een dame van Paiq mee op FOK!quote:
Foutje, kan dus niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef Michel2GRFE het volgende:
Hoe dan ? Ik zie die filter niet, althans niet bij 'online members' of via 'uitgebreid zoeken'.
vraag me af of je daar überhaupt snel achter komt, alleen via het vergelijken van profielfoto en fobo op fok misschien?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vraag me af of het weleens voorgekomen is dat iemand zijn of haar date (to be) tegenkwam via een posting in deze reeks. En wat doe je dan? Pm sturen en er samen om lachen of hou je de ontmaskering voor je en ga je het stilletjes zitten volgen als de ander hier de date-ervaring uit de doeken doet?
Daten, hoe moet dat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vraag me af of het weleens voorgekomen is dat iemand zijn of haar date (to be) tegenkwam via een posting in deze reeks. En wat doe je dan? Pm sturen en er samen om lachen of hou je de ontmaskering voor je en ga je het stilletjes zitten volgen als de ander hier de date-ervaring uit de doeken doet?
Al twee keer gehad dat ik iemand op paiq had die ook hier post/heeft gepost. Afgelopen week toevallig weer iemand hier herkendquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
lijkt me grappig. Maar dan wel om "jou" te zijn. Vrijdag date trouwens. 20 graden...quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Al twee keer gehad dat ik iemand op paiq had die ook hier post/heeft gepost. Afgelopen week toevallig weer iemand hier herkend![]()
Verder 1 iemand die wel eens op fok is, maar in hele andere delen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daten, hoe moet dat?
Dit topic ging over mij, kwam ik iets later pas achter. (toen had ik 'm al gelezen en mezelf er niet in herkend)
Kwam geloof ik toen toevallig achter haar username, zag dat topic, besefte toen pas dat het over mij ging en ben er toen schijnheilig in gaan reageren.
Ze stuurde me daarna nog een sms dat ze zich doodschaamde, haha. Die 2e date is er gewoon gekomen trouwens.
quote:Succes, hij klinkt in ieder geval als een leuke vent.
ik ga ervan uit dat mijn date niet op fok zit; ik zoek geen sufkutquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:50 schreef Zocalo het volgende:
Dat is ook een reden dat ik het altijd redelijk 'anoniem' omschrijf, ik zit er niet echt op te wachten dat mijn date al mijn meningen hier leest
Veel niet sufkutte tegengekomen met je date experience?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat mijn date niet op fok zit; ik zoek geen sufkut
Klinkt als fakequote:Op woensdag 14 maart 2012 18:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand ervaring met verlegen, naar een man op zoek zijnde Engelse of Amerikaanse Nederlandse dames die in slecht Engels met je willen daten?
nee nog nooit. Integendeel. Je hebt hier nogal invloed op hè. Ps die russen links laten liggen ook al kriebelt je piemol.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Veel niet sufkutte tegengekomen met je date experience?
Echt?quote:
Nu ja, aan het hoe en wat qua verloop van de date kun je ook wel wat afleiden als het hier beschreven wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
vraag me af of je daar überhaupt snel achter komt, alleen via het vergelijken van profielfoto en fobo op fok misschien?
Hehehe, erg grappig. ''Succes, hij klinkt in ieder geval als een leuke vent.''quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daten, hoe moet dat?
Dit topic ging over mij, kwam ik iets later pas achter. (toen had ik 'm al gelezen en mezelf er niet in herkend)
Kwam geloof ik toen toevallig achter haar username, zag dat topic, besefte toen pas dat het over mij ging en ben er toen schijnheilig in gaan reageren.
Ze stuurde me daarna nog een sms dat ze zich doodschaamde, haha. Die 2e date is er gewoon gekomen trouwens.
Zie je wel, gebeurt het toch vaker dan ik dacht. Groot forum natuurlijk en een hoop paiqers hier. Heb het zelf nog niet meegemaakt in ieder geval (maar misschien andersom wel)quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Al twee keer gehad dat ik iemand op paiq had die ook hier post/heeft gepost. Afgelopen week toevallig weer iemand hier herkend![]()
Verder 1 iemand die wel eens op fok is, maar in hele andere delen.
Hoeveel mensen zijn er op een avond ongeveer online de zelfde tijd in jou provincie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:54 schreef Michel2GRFE het volgende:
Uh nou, op RP, Lexa en Badoo kom je regelmatig fake accounts tegen. Meestal herken je ze al aan hun gebrekkige profielteksten welke vertaald lijken te zijn met behulp van Babelfish ofzo. Dus dan krijg je dit soort teksten :
"Ik wil graag mijn leven aan een reis gelukkig man die graag betrouwbaar en het plezier belonen ervaringen op te doen nemen .. Ik ben erg snel tevreden en net als de meeste .. , Adventures, lezen, koken, wandelen naar het strand, auto, vlucht, eten garnalen, eten diner in een restaurant, koken thuis, het drinken van wijn, bekijk goede films, muziek luisteren (liefde muziek) gaan naar een concert, theater leuk, tentoonstellingen, geniet me in voor de open haard."
![]()
Als je vervolgens een bericht krijgt vragen ze al snel naar je email adres o.i.d. wat je liever niet wilt geven omdat je dan bestookt wordt met spam. Vaak zul je ook meerdere profielen tegen komen met haast dezelfde profieltekst en/of username. Zoals de tekst die ik hierboven postte.. er zijn momenteel 3 members online in mijn provincie (RP) met exact dezelfde tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |