Ze wil meer dan alleen sex-dates?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Radom regel = mannen die op zoek zijn naar kortstondige contacten kunnen verder zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit veel tussen een sex-date en een vaste relatiequote:
Autist alertquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:55 schreef Silenus het volgende:
Nee, ze bedoelt dan gewoon dat ze geen zin heeft in wanhopige kerels die alleen effe willen neuken maar dat in reallife neit voor elkaar krijgen.
Als je wil weten wie ik daarmee bedoel moet je even naar de dichtsbijzijnde spiegel lopen.
Ik zie dat je de spiegel inmiddels al hebt gevonden. Nu is het zaak om niet om het uur hier een vraag te stellen maar eens wat actie te ondernemen, want met deze houding heb je in 2024 nog steeds geen date geregeld.quote:
Dank je voor je moeitequote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie dat je de spiegel inmiddels al hebt gevonden. Nu is het zaak om niet om het uur hier een vraag te stellen maar eens wat actie te ondernemen, want met deze houding heb je in 2024 nog steeds geen date geregeld.
Wat houdt je tegen, schrijf een kort berichtje terug van 2 of 3 regels ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:42 schreef Illiberal het volgende:
[..]
In een interesse berichtje staat geen tekst, alleen dat ze interesse heeft. (RP)
En zet je emailadres erinquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen, schrijf een kort berichtje terug van 2 of 3 regels ofzo.
Iets wat je leuk vindt uit haar profiel bijvoorbeeld.
Ze had niet echt een uitgebreid profiel en ze is geen full-member, ik heb haar mijn WhatsApp nummer gestuurd. Als ze serieus is dan zie ik vanzelf wel haar berichtje verschijnen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen, schrijf een kort berichtje terug van 2 of 3 regels ofzo.
Iets wat je leuk vindt uit haar profiel bijvoorbeeld.
Je bent een romanticus. Beginnen met whatsapp...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:59 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ze had niet echt een uitgebreid profiel en ze is geen full-member, ik heb haar mijn WhatsApp nummer gestuurd. Als ze serieus is dan zie ik vanzelf wel haar berichtje verschijnen.
Wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent een romanticus. Beginnen met whatsapp...
Niet, één partij moet voor een contact gegeven zorgen. Niet-members kunnen dus niet met elkaar in contact komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kun je met andere leden op RP in contact komen als je geen full member bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |