UNILEVER.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dankzij de vreselijke misser van Rexona om te verkondigen dat vrouwen sterk zouden zijn probeert nu Axe met een nieuwe reclame vrouwen aan zich te binden.
aanpassen aan wat? beetje troep op je lichaam spuiten om natuurlijke feromonen te verjagen? nope bedanktquote:
Feromonen oke, veel mannen denken dat zweet anno 2012 ook nog steeds geil gevonden wordt.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:12 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
aanpassen aan wat? beetje troep op je lichaam spuiten om natuurlijke feromonen te verjagen? nope bedankt
ik was mijn oksels met zeep waardoor bactos weg gaan, zweet stinkt dan toch niet, maar is slechts natuurlijke reactie op temp verandering no problemo, schoon shirtje, case closed en heb nog geen vrouw horen klagen, au contrairequote:Op maandag 5 maart 2012 23:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Feromonen oke, veel mannen denken dat zweet anno 2012 ook nog steeds geil gevonden wordt.
Zeg niet dat jij tot die groep behoort, maar discotheken en kroegen staan er vol mee. Ze zijn vaak te herkennen aan hun gezicht en Komo-jassen. Vaak icm een spijkerbroek en kekke Italiaanse schoenen. Jaja, die zweten en stinken. Ik denk juist omdat ze Axe verkeerd gebruiken.
Jij hebt dan ook speciaal zweet en je werkt niet. Heb liever dat mannen in de bouw en tijdens fysiek zware beroepen gewoon iets met deo doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:19 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik was mijn oksels met zeep waardoor bactos weg gaan, zweet stinkt dan toch niet, maar is slechts natuurlijke reactie op temp verandering no problemo, schoon shirtje, case closed en heb nog geen vrouw horen klagen, au contraire
en lakschoenen, colbert en alles komop zegquote:Op maandag 5 maart 2012 23:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook speciaal zweet en je werkt niet. Heb liever dat mannen in de bouw en tijdens fysiek zware beroepen gewoon iets met deo doen.
Ik heb continu last van angstzweet en soms zweet ik van pure geilheid wanneer ik slotjes zet.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:23 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
en lakschoenen, colbert en alles komop zeg
met alle respect overigens, ik werk harder dan jij om in leven te blijven
beetje topics sluiten enzo, daar zweet je niet van nee
Wanneer je de pubertijd meemaakt praten we weer verderquote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef AhmedJaret het volgende:
douchen jullie niet, dat je deo MOET gebruiken? stinkerts, was je gewoon zoon washand in de armpit, deo is nergens voor nodig
Tampons werken veel beter.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef haan33 het volgende:
Wat is er mis met maandverband voor mannen? Na een hartstochtelijk avontuur wil mijn poepertje wel eens bloeden
En een vretenslucht van hier tot tokio ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:17 schreef nattermann het volgende:
Van die turkenvrouwen met zo'n lange jurk die zo'n zurige 3 dagen oude zweetdamp met zich meebrengen![]()
Inderdaad, gewoon 's ochtends goed wassen en daarna schone kleren aan doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:12 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
aanpassen aan wat? beetje troep op je lichaam spuiten om natuurlijke feromonen te verjagen? nope bedankt
Wel zo gezond.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:30 schreef Mieron het volgende:
[..]
Kijk-mij-eens-geen-deo-gebruiken-troll.
Als je in de zomer het als prettig ervaart s'avonds door muggen lastig gevallen te worden raad ik aan dit spul overvloedig op te spuiten.quote:
Nooit last van.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je in de zomer het als prettig ervaart s'avonds door muggen lastig gevallen te worden raad ik aan dit spul overvloedig op te spuiten.
Aanstellen is ook een vakquote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:58 schreef Rapaille het volgende:
Toch leuk die Chantal. Zich speciaal aanmelden om dit neer te plempen![]()
Vast een of ander bureau die geld krijgt om die smerige rotzooi onder de aandacht de brengen![]()
Axe ruikt zo vies, goedkoop en chemisch. Axe Anarchy ruikt naar pis
Voer jij geen flikker uit omdat je geen deo gebruikt?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef AhmedJaret het volgende:
douchen jullie niet, dat je deo MOET gebruiken? stinkerts, was je gewoon zoon washand in de armpit, deo is nergens voor nodig
weten hoe dat ruiktquote:Op maandag 5 maart 2012 23:17 schreef nattermann het volgende:
Van die turkenvrouwen met zo'n lange jurk die zo'n zurige 3 dagen oude zweetdamp met zich meebrengen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |