Facebook maakt het expres zo moeilijk of het kan niet.quote:Ga naar 'Privacyinstellingen' > 'Blokkeerlijsten' > 'Uitnodigingen van toepassingen blokkeren'. Voer de namen in van de vrienden die je geen toepassingsuitnodigingen meer mogen sturen en druk op Enter.
Myspace is leuk voor artiesten en Amerikanen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:16 schreef Ramkraker het volgende:
Dat had ik ook, toen had ik mijn facebook maar verwijderd want ik vond het best wel irritant en nu heb ik myspace aangemaakt mieschien is dat ook wel leuk
Niet 20 goud stukken voor farmville ...quote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
* LudoSanders heeft je een verzoek gestuurd in MijnKalender - verjaardagen
479 euroquote:
Dat zie ik niet...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef kedge het volgende:
Je moet volgens mij alle mensen die je uitnodigingen sturen; apart blocken.
die ook ja ... en bingo blitz, hiddenchronicles, photolove, diamond dashquote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Oerbeer het volgende:
Of deze: Persoon X heeft je een verzoek gestuurd in CastleVIlle. Wordt er moe van. Kan die blokkade ook nergens vinden.
3 breezer? hebben ze langer getopt dan jij blijkbaar, met je twee glaasjesquote:Op maandag 5 maart 2012 22:14 schreef haan33 het volgende:
Al deze boys hierboven bashen op social mediaterwijl 90% van deze mensen op twitter zetten hoe dronken ze wel niet zijn van 3 breezer en hoe hard ze wel hebben gepompt in de sportschool. Hypocrieten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |