Dat soort dingen zou ik dan ook nooit kopen via zoiets.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Gokhan03 het volgende:
Mijn motorrijschool weert die dingen zoveel mogelijk. Ze hebben hem meerdere keren een aanbod gedaan om pakketlessen van 1200 euro voor 300 euro te geven. Voor hem zou dat leiden tot meer klanten. Hij heeft het meteen geweigerd omdat hij er simpelweg geen geld mee kan verdienen. Rijscholen die het wel doen die laten je gewoon het dubbele lessen om alsnog het geld eruit te halen.
Er zijn ook positieve verhalen erover, maar meer negatieve.
ok.. dus ik heb een aanbieding gevonden voor rijlessen.. dat is dus niet handig?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Gokhan03 het volgende:
Mijn motorrijschool weert die dingen zoveel mogelijk. Ze hebben hem meerdere keren een aanbod gedaan om pakketlessen van 1200 euro voor 300 euro te geven. Voor hem zou dat leiden tot meer klanten. Hij heeft het meteen geweigerd omdat hij er simpelweg geen geld mee kan verdienen. Rijscholen die het wel doen die laten je gewoon het dubbele lessen om alsnog het geld eruit te halen.
Er zijn ook positieve verhalen erover, maar meer negatieve.
Mijn rijschool verteld dat hij meerdere keren leerlingen heeft gehad van andere rijscholen die na zo n groupon pakket gezakt zijn of dat ze heel veel lessen moesten nemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ok.. dus ik heb een aanbieding gevonden voor rijlessen.. dat is dus niet handig?
Omdat groupon tegen hun zegt dat ze het voor X bedrag moeten aanbieden voor een Y aantal personenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Zpottr het volgende:
Keer een leuke cursus voertuigbeheersing gedaan, en daar zat ik gewoon tussen mensen die bijna drie keer zoveel betaald hadden. Maar ik heb ook wel mijn twijfels met bv. eten, dat je wel vooraf moet melden dat je zo'n ding gaat gebruiken (terwijl je iets bestelt dat gewoon op de kaart staat). Waarom? Maken ze het dan minder goed, of juist beter? Dat vind ik altijd wel wat vaag.
Soms krijg je een beperkte kaart, maar dan staat dat er bij de groupon al bij. Ik geloof niet dat ze slechter gaan koken of iets. Het is juist om klantrelaties op te bouwen natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Zpottr het volgende:
Keer een leuke cursus voertuigbeheersing gedaan, en daar zat ik gewoon tussen mensen die bijna drie keer zoveel betaald hadden. Maar ik heb ook wel mijn twijfels met bv. eten, dat je wel vooraf moet melden dat je zo'n ding gaat gebruiken (terwijl je iets bestelt dat gewoon op de kaart staat). Waarom? Maken ze het dan minder goed, of juist beter? Dat vind ik altijd wel wat vaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |