abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 maart 2012 @ 21:00:48 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_108757953
Wat zijn jullie ervaringen met Groupon?
Ik hoor regelmatig dat bij dergelijke aanbiedingen enorme addertjes onder het gras liggen, omdat de voorwaarden vaak onduidelijk zijn.
wat is hiervan waar?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_108758052
Je moet even kijken wat je koopt, op de website rondkijken van de aanbieder etc. Maar met uiteten iig goede ervaringen gehad.
pi_108758224
Mijn motorrijschool weert die dingen zoveel mogelijk. Ze hebben hem meerdere keren een aanbod gedaan om pakketlessen van 1200 euro voor 300 euro te geven. Voor hem zou dat leiden tot meer klanten. Hij heeft het meteen geweigerd omdat hij er simpelweg geen geld mee kan verdienen. Rijscholen die het wel doen die laten je gewoon het dubbele lessen om alsnog het geld eruit te halen.
Er zijn ook positieve verhalen erover, maar meer negatieve.
pi_108758422
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Gokhan03 het volgende:
Mijn motorrijschool weert die dingen zoveel mogelijk. Ze hebben hem meerdere keren een aanbod gedaan om pakketlessen van 1200 euro voor 300 euro te geven. Voor hem zou dat leiden tot meer klanten. Hij heeft het meteen geweigerd omdat hij er simpelweg geen geld mee kan verdienen. Rijscholen die het wel doen die laten je gewoon het dubbele lessen om alsnog het geld eruit te halen.
Dat soort dingen zou ik dan ook nooit kopen via zoiets. :')
  maandag 5 maart 2012 @ 21:11:06 #5
242879 Onnoman
The On And Only
pi_108758600
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:04 schreef Gokhan03 het volgende:
ok.. dus ik heb een aanbieding gevonden voor rijlessen.. dat is dus niet handig?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 5 maart 2012 @ 21:19:41 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_108759214
Sommige dingen raken weleens vol als te veel Groupon-mensen zich aanmelden. Ik zou het houden bij de kleinere aanbiedingen.
pi_108760496
Keer een leuke cursus voertuigbeheersing gedaan, en daar zat ik gewoon tussen mensen die bijna drie keer zoveel betaald hadden. Maar ik heb ook wel mijn twijfels met bv. eten, dat je wel vooraf moet melden dat je zo'n ding gaat gebruiken (terwijl je iets bestelt dat gewoon op de kaart staat). Waarom? Maken ze het dan minder goed, of juist beter? Dat vind ik altijd wel wat vaag.
pi_108764103
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:11 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ok.. dus ik heb een aanbieding gevonden voor rijlessen.. dat is dus niet handig?
Mijn rijschool verteld dat hij meerdere keren leerlingen heeft gehad van andere rijscholen die na zo n groupon pakket gezakt zijn of dat ze heel veel lessen moesten nemen.

Ik denk dat dit het geval: "goedkoop is duurkoop" is.

Zelf heb ik een normale pakket van 25 motorrijlessen voor 1425 incl theorie, AVB en AVD examen en het neer komt op 38 euro per les.

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Zpottr het volgende:
Keer een leuke cursus voertuigbeheersing gedaan, en daar zat ik gewoon tussen mensen die bijna drie keer zoveel betaald hadden. Maar ik heb ook wel mijn twijfels met bv. eten, dat je wel vooraf moet melden dat je zo'n ding gaat gebruiken (terwijl je iets bestelt dat gewoon op de kaart staat). Waarom? Maken ze het dan minder goed, of juist beter? Dat vind ik altijd wel wat vaag.
Omdat groupon tegen hun zegt dat ze het voor X bedrag moeten aanbieden voor een Y aantal personen
pi_108765647
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Zpottr het volgende:
Soms krijg je een beperkte kaart, maar dan staat dat er bij de groupon al bij. Ik geloof niet dat ze slechter gaan koken of iets. Het is juist om klantrelaties op te bouwen natuurlijk.
pi_108765982
De kleine ondernemers die een actie bij Groupon houden worden echt door Groupon uitgemolken en tot het absolute minimum gedwongen voordat ze mee kunnen doen, als ze dat al nog willen. Daarom zijn de acties zo goedkoop, omdat ze best agressief zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')