Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
Hoeft niet, ik kan wel met deze levenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
Wat blijft het toch een geile OP chick, maar toch moet je een andere zoeken
Beckford?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik kan wel met deze leven.
Hoe heet trouwens die spits van Leicester? Gouden spits 5* weak foot.
quote:
Je kan de plek innemen van Laucas als je zou willen, denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef paul1501 het volgende:
Kan zeker niet meer "meedoen" aan het toernooi? Vind het gewoon leuk om wat wedstrijdjes te spelen tegen Fok-ers
Ze mag nog wel even blijvenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
Wat blijft het toch een geile OP chick, maar toch moet je een andere zoeken
Lekker hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/135199
Dez even snel bouwen voor morgen voor toernooi
Is 360, toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan de plek innemen van Laucas als je zou willen, denk ik.
Als ik zo speel als vandaag word ik weggetiktquote:Op maandag 5 maart 2012 19:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Lekker hoorik hoop dat je matthijs inmaakt xdddddddddd
5 @ the back en een voorhoede waar je u tegen zegt met pacequote:Op maandag 5 maart 2012 20:00 schreef Reemi het volgende:
@Fuszy http://www.futhead.com/12/squad/125580
Betwijfel ik. 90 strengthquote:Op maandag 5 maart 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
5 @ the back en een voorhoede waar je u tegen zegt met pace
I'm gonna be raped!!!
met Zlatan kom ik niet eens door je verdediging heen.
In dat geval wil ik best wat wedstrijden spelen in z'n plaats hoor, wie regelt dat? GJE?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hij doet allebei met zijn gehackte console!
Ogbonna, Chielini of Mangala trekken zijn broek gewoon omlaag en klaar is diequote:
Van mij mag je meedoen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef paul1501 het volgende:
[..]
In dat geval wil ik best wat wedstrijden spelen in z'n plaats hoor, wie regelt dat? GJE?
Kan zelf best wat inleggen hoor, hoe veel?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van mij mag je meedoen.
Weet niet of je op de inleg van Laucas wilt spelen?
2k, komt morgen welquote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Kan zelf best wat inleggen hoor, hoe veel?
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik domineerde duidelijk, 1-0 zuivere winst
Ik weet genoeg.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik domineerde duidelijk, 1-0 zuivere winst
Ik zou maar oppassen als ik jou was, zo heb ik mijn telefoon gesloopt....quote:Op maandag 5 maart 2012 20:23 schreef Toefjes het volgende:
En verloren van iemand met een lag switch. Ik stop er maar weer mee voor vandaag, voordat ik mijn inboedelverzekering aan moet gaan spreken.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen als ik jou was, zo heb ik mijn telefoon gesloopt....
Als het goed is krijg ik hem deze week weer terug.
haha, kon je dan niet beter je controller slopen?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen als ik jou was, zo heb ik mijn telefoon gesloopt....
Als het goed is krijg ik hem deze week weer terug.
Haha ja mischien wel ja, sloeg met mijn controller op mijn telefoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, kon je dan niet beter je controller slopen?
Misschien moet ik dan maar nu tegen je gaan spelen. Dan wordt je weer vrolijkquote:Op maandag 5 maart 2012 20:23 schreef Toefjes het volgende:
En verloren van iemand met een lag switch. Ik stop er maar weer mee voor vandaag, voordat ik mijn inboedelverzekering aan moet gaan spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo heb ik een keer de kat geslagen perongeluk met de controllerquote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Haha ja mischien wel ja, sloeg met mijn controller op mijn telefoon.
Touchscreen kapot
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:28 schreef wieisboos het volgende:
net een tyfusitaliaan in de halve finale die nadat ik 2 goals scoor door overal langs te skillen elke herhaling gaat kijken, scoort hij de gelijkmaker in de 89e minuut van 25 meter met een kerel z'n 3* weak foot en 76 longshot. In de verlenging nog 2 goals gemaakt met shaarawy maar wat een teringlijer was dat zegOp een kutmanier je voorsprong weggeven maar dan alsnog weten te winnen zijn de mooiste potjes man!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zo heb ik een keer de kat geslagen perongeluk met de controller
welnee johquote:Op maandag 5 maart 2012 20:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Als er een bal buiten de lijnen rolt moet je altijd op X/A drukken. Soms is de ingooi voor de ander en nakt jou speler snel de bal en gooit in
Zou ik voor dat toernooi nog tegen jou moeten spelen dan? Of had je al tegen laucas gespeeld?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar nu tegen je gaan spelen. Dan wordt je weer vrolijk
Hoe weet je dan dat die bal voor jou was? Misschien raakte de tegenstander de bal wel aan voordat ie uit ging zonder dat jij het gezien hebt.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je speler begint dan te lopen en pakt dan de bal. Heb het vorige wedstrijd 2x gehad
Je zit niet bij Fuszy in de poulequote:Op maandag 5 maart 2012 20:32 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Zou ik voor dat toernooi nog tegen jou moeten spelen dan? Of had je al tegen laucas gespeeld?
Ah, prima. Tegen wie moet ik nog spelen dan? laucas had toch al 2 keer verloren of zo?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je zit niet bij Fuszy in de poule
Je zit bij
-GJE
-Lindgren
-Koenie95
-Jezelf
Laucas is eruitgestapt geloof ik, ik was een sloeber met een sweaty team en sweaty toernooiquote:Op maandag 5 maart 2012 20:35 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ah, prima. Tegen wie moet ik nog spelen dan? laucas had toch al 2 keer verloren of zo?
Gewoon overnieuw beginnen. 2x tegen GJE dusquote:Op maandag 5 maart 2012 20:35 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ah, prima. Tegen wie moet ik nog spelen dan? laucas had toch al 2 keer verloren of zo?
Tegen iedereen 2xquote:Op maandag 5 maart 2012 20:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon overnieuw beginnen. 2x tegen GJE dus
Ben je toch ook?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laucas is eruitgestapt geloof ik, ik was een sloeber met een sweaty team en sweaty toernooi
Na 20:00 kan ik niet meer spelen, sorry.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:38 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ben je toch ook?Ben nu online, zo nog een potje spelen?
Met agbonlahor?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Na 20:00 kan ik niet meer spelen, sorry.
Ik zeg wel alvast dat ik 5 at the back speel, om gezeur te voorkomen
UP Aguero toch? Het was dat hij in een pack zat, maar vond hem niet echt speciaal.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef Toefjes het volgende:
Misschien toch IF Di Maria halen om Aguero 9 chem te geven, er moet meer uit hem te halen zijnAl is IF Di Maria best kut.
Doe eens een linkjequote:Op maandag 5 maart 2012 20:46 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Met agbonlahor?Ik speel gewoon met m'n Serie A team denk ik. Moet er toch doorheen kunnen komen met Zlatan, IF Giovinco, Di Natale en Pato
Hij scoorde twee leuke goals tegen mij, moet met 9 chem al helemaal een baas zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:45 schreef Toefjes het volgende:
Misschien toch IF Di Maria halen om Aguero 9 chem te geven, er moet meer uit hem te halen zijnAl is IF Di Maria best kut.
http://futhead.com/12/squad/98978quote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Doe eens een linkje.
Ik heb bijna hetzelfde denk ik.
Jouw team is net iets beter, dan die van mij.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef paul1501 het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/98978
Wil misschien nog IF Chiellini halen.
5* skills![]()
![]()
Nice team, ik speel idd met Agbonlahorquote:Op maandag 5 maart 2012 20:48 schreef paul1501 het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/98978
Wil misschien nog IF Chiellini halen.
5* skills![]()
![]()
Ik heb al een keer eerder met hem gespeeld, en vind m wel relax.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:46 schreef paul1501 het volgende:
[..]
UP Aguero toch? Het was dat hij in een pack zat, maar vond hem niet echt speciaal.
Nani maakte de 2equote:Op maandag 5 maart 2012 20:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij scoorde twee leuke goals tegen mij, moet met 9 chem al helemaal een baas zijn.
Oh.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nani maakte de 2eDat is helemaal een zieke baas
Klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al een keer eerder met hem gespeeld, en vind m wel relax.
Maar als ik het goed begrepen heb... Dan kan ik bijvoorbeeld ook Salvia (Atletico Madrid, RW) RW maken, en dan bijvoorbeeld wisselen tijdens de wedstrijd voor Arjen Robben, met optimaal behoud van de chemistry?
Waarom doen we dan al die tijd zo moeilijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh.Die eerste was in ieder geval een prima goal, wegdraaien en mooi inschieten.
[..]
Klopt.
Ook een leuk team toch? Lucas lijkt me ook best fijn. 'quote:Op maandag 5 maart 2012 20:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jouw team is net iets beter, dan die van mij.
http://futhead.com/12/squad/52313
Tsja, dat weet ik niet. Volgens mij weet niemand wat uberhaupt het verschil nou precies is van chemistry.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al een keer eerder met hem gespeeld, en vind m wel relax.
Maar als ik het goed begrepen heb... Dan kan ik bijvoorbeeld ook Salvia (Atletico Madrid, RW) RW maken, en dan bijvoorbeeld wisselen tijdens de wedstrijd voor Arjen Robben, met optimaal behoud van de chemistry?
Kost dubbel zo veel contracten.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom doen we dan al die tijd zo moeilijk?
Hoe speelt Di Natale als CF en Pato als CAM?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ook een leuk team toch? Lucas lijkt me ook best fijn. '
[..]
Tsja, dat weet ik niet. Volgens mij weet niemand wat uberhaupt het verschil nou precies is van chemistry.
Dan is het de perfecte oplossing!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar als je daarmee je dream team waar kunt maken..
UP Nani - UP Aguero - Robben
Strooi eens een linkje naar je teamquote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar als je daarmee je dream team waar kunt maken..
UP Nani - UP Aguero - Robben
Prima! Di Natale scoort heel veel, Pato vooral fijn om als een soort winger te gebruiken. Heb Pato puur op CAM omdat hij 5* skills heeft, anders had ik ze omgedraaid.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe speelt Di Natale als CF en Pato als CAM?
Ik heb er pas één keer mee gespeelt, dus het zal wel lastig worden
Di Natale lijkt me een betere CF dan Pato, omdat Di Natale ook nog aardig kan passen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Prima! Di Natale scoort heel veel, Pato vooral fijn om als een soort winger te gebruiken. Heb Pato puur op CAM omdat hij 5* skills heeft, anders had ik ze omgedraaid.
Wow, mooi teamquote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is het tot nu toe
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dNQppjeMbc2ME
Fucking hellquote:Op maandag 5 maart 2012 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is het tot nu toe
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dNQppjeMbc2ME
Zo potje voor toernooi?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Wow, mooi teamWaarom die keeper trouwens?
Lopez is een stuk beter dan Casillas vind ik persoonlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 21:01 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Wow, mooi teamWaarom die keeper trouwens?
Zeker. Eerst nog even met m'n silvers winnen van een team met Suarez en andere ~85 rated spelersquote:
Met een maat naast me die zelden fifa speeltquote:Op maandag 5 maart 2012 21:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon op zaterdagavond tegen Toefjes spelen, dan win je makkelijk. Heb ervaring
Is goed, ik hoop dat het lukt want meestal kan ik 1 potje met iemand die ik uitnodig spelen en daarna lukt het niet meer.....quote:Op maandag 5 maart 2012 21:06 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Zeker. Eerst nog even met m'n silvers winnen van een team met Suarez en andere ~85 rated spelers
Easy winquote:Op maandag 5 maart 2012 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een maat naast me die zelden fifa speelt
Ik zie je wel in de halve finalequote:Op maandag 5 maart 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Easy win
Binnekort wil ik nog een potje tegen je spelen
Ik ga wel heel hard lachen als ik dit toernooi winquote:
Ok, werd uit die wedstrijd geschopt :s Was aan het domineren, maar goed. Ben nu klaar voor een wedstrijd.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:07 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Is goed, ik hoop dat het lukt want meestal kan ik 1 potje met iemand die ik uitnodig spelen en daarna lukt het niet meer.....
Gerrit, geen probleemquote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mannen van het PS3 toernooi,
Ik ben vandaag en morgen druk met school en kan dan dus ook geen wedstrijden spelen. Ook moet ik nog een toernooi-waardig team bouwen. Heb aub nog even geduld.
gr
Ik kan misschien woensdag heel even en daarna vrijdagavond pas.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mannen van het PS3 toernooi,
Ik ben vandaag en morgen druk met school en kan dan dus ook geen wedstrijden spelen. Ook moet ik nog een toernooi-waardig team bouwen. Heb aub nog even geduld.
gr
Is goed momentje.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Ok, werd uit die wedstrijd geschopt :s Was aan het domineren, maar goed. Ben nu klaar voor een wedstrijd.
Prima tochquote:
Ja kan best kloppen, kut kpn.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:14 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Bleef maar laden, toen kreeg ik: Verbinding verbroken.
Kapitein Obvieusquote:Op maandag 5 maart 2012 21:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Prima tochZolang ik meer goals scoor dan krijg komt het goed
Zo'n xperia box?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ja kan best kloppen, kut kpn.
Nog een keer proberen.
Jij leest teveel 9gag... Don't swaggerjack nigguhhhquote:
Dit is ironisch, ik kom net van 9gag afquote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij leest teveel 9gag... Don't swaggerjack nigguhhh
Ramiresquote:
Zal hem erin zettenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:38 schreef paul1501 het volgende:
koenie-95 1 - 2 paul1501
Leuke wedstrijd koen, die rode kaart in de 14e minuut was niet echt nodig
Gefeliciteerd, je hebt verdiend gewonnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:38 schreef paul1501 het volgende:
koenie-95 1 - 2 paul1501
Leuke wedstrijd koen, die rode kaart in de 14e minuut was niet echt nodig
Hahaquote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt verdiend gewonnen.
Ik kan echt niet tegen mensen die allemaal skillmoves doen
Succes met Lindgren danquote:Op maandag 5 maart 2012 21:39 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt verdiend gewonnen.
Ik kan echt niet tegen mensen die allemaal skillmoves doen
Morgen weer, sorryquote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef paul1501 het volgende:
[..]
HahaDat is juist het leuke.
GJE, jij komt zo dus online?
Haha ja dat snap ik, de 2e wedstrijd ook vast doen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef paul1501 het volgende:
[..]
HahaDat is juist het leuke.
GJE, jij komt zo dus online?
Zegt de man met de cereal guy meme hahahquote:Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij leest teveel 9gag... Don't swaggerjack nigguhhh
Ik zei er maar niks overquote:Op maandag 5 maart 2012 21:45 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Zegt de man met de cereal guy meme hahah
1-0quote:
Ja, ik kan het.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Alovenac het volgende:
Jezus, kan nog steeds geen packjes kopen van mijn tegoed in de PSN store. Iemand die eens uitsluitsel kan geven of hij het wel kan?
Je zou me bij de 1-0 wedstrijd ook al slopenquote:
Eerst nog even een potje tegen koen. Volgens mij zit ik nu ook bij jou in de poule, dus hierna kan wel.quote:
Hoeso kan het niet dan, krijg je uberhaupt die keuze niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Alovenac het volgende:
Jezus, kan nog steeds geen packjes kopen van mijn tegoed in de PSN store. Iemand die eens uitsluitsel kan geven of hij het wel kan?
Nee, kan in de winkel alleen met coins kopenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Hoeso kan het niet dan, krijg je uberhaupt die keuze niet?
Als je op het geld klikt gebeurt er niks?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:49 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee, kan in de winkel alleen met coins kopen.
Ik krijg die optie niet eens te zien, alleen de optie coins.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Als je op het geld klikt gebeurt er niks?
Ligt het niet aan je type account? (geen masteraccount o.i.d.)quote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik krijg die optie niet eens te zien, alleen de optie coins.
Fifa her-installerenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Kan ik deze optie nog ergens wijzigen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je type account? (geen masteraccount o.i.d.)
Tja dan klopt er iets niet, toch maar contact opnemen met EA ofzo. Ik gok dat ze op dit soort zaken, omdat zij er geld aan verdienen, wel snel zullen reagerenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Gave badge.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
http://gyazo.com/1d182268690e395eefa5e8e464d09c2d
PS3 staat al uit, sorry.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:01 schreef Fuszy het volgende:
Reemi of Toefjes een potje spelen voor het toernooi?
Heb ik al in ander team. Welke keeper als BPL dus?quote:
Cechquote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik al in ander team. Welke keeper als BPL dus?
Staat nog in je gedownloade itemsquote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef Alovenac het volgende:
Nu gaan we dus het volgende gezeik krijgen op de PS3. Alles verwijderd van FIFA12 wat er maar op stond.. Opnieuw opstarten en is mijn Online Pass niet meer geldig... Wat nu.
Opnieuw de code invullen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef Alovenac het volgende:
Nu gaan we dus het volgende gezeik krijgen op de PS3. Alles verwijderd van FIFA12 wat er maar op stond.. Opnieuw opstarten en is mijn Online Pass niet meer geldig... Wat nu.
Jup! Kom maar op.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:06 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Prima.
paul1501 2 - 2 koenie95
Lindgren, zo spelen?
Opnieuw downloadenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef Alovenac het volgende:
Met welk team speel je dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Nu tegen Paul1501. Mijn team is gemiddeld zo'n 15 punten per linie minder.
handicap 'm jonguhquote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Nu tegen Paul1501. Mijn team is gemiddeld zo'n 15 punten per linie minder.
Cechquote:
Dan ga ik met opzet verliezenquote:
Nee man, Agbonlahor is wel goed. Ik heb wel eens eerder met hem gespeeld en prikt heel veel balletjes erinquote:
Ik hoop dat iemand je gaat hacken.quote:
Euro en dollar verschilquote:Op maandag 5 maart 2012 22:18 schreef Alovenac het volgende:
Kom er dus achter dat het idd aan mijn US account ligt dat ik geen pakjes kan kopen, iemand enig idee wat de reden kan zijn?
Ja, ik heb dus ook een dollar kaart gekocht. Maar op de een of andere manier gaat het in FIFA fout volgens mij.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb bij mijn xbox ook een US account ipv een EUR..als ik dan Microsoft points koop dan moet ik er ook op letten dat ik US points heb..in dollars
'The return of the king'quote:Op maandag 5 maart 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
Goed. Ik heb het wel gezien. Ik kan m'n skills nog wel zo goed timen, tegen een team dat 20 ptn beter is win je het toch niet. De return ga ik tegen iedereen zweten.
Ik moet nog een aantal wedstrijdenquote:
Maakt dat iets uit?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moet nog een aantal wedstrijden
Als GJE laatste wordt in de poule zegt hij gewoon eerste 4 doorquote:
Jüngen, ik sta tot nu toe op de gedeelde eerste plaatsquote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als GJE laatste wordt in de poule zegt hij gewoon eerste 4 door
Take a look at my careface careface, i don't really give a crap. Tadadada dada (melodie van Cupids chokehold erbijquote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jüngen, ik sta tot nu toe op de gedeelde eerste plaats
Staan we met z'n alle gedeeld eerste?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jüngen, ik sta tot nu toe op de gedeelde eerste plaats
komen er nog leuke films vanavond?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Take a look at my careface careface, i don't really give a crap. Tadadada dada (melodie van Cupids chokehold erbij)
Die naamquote:Op maandag 5 maart 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens ga ik Ultra defensive en op de counter
Geen idee, snowfever is nu bezig, zitten wel leuke juffrouwen inquote:Op maandag 5 maart 2012 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komen er nog leuke films vanavond?
Tot nu toe wij 2 geloof ikquote:Op maandag 5 maart 2012 22:28 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Staan we met z'n alle gedeeld eerste?
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
hahahahahaha dit is echt het meest grappige team dat ik ooit heb gezien![]()
![]()
http://www.futhead.com/12/squad/136540
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
![]()
ik moest even denkenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Echt triest idd, ben blij dat ik niet mee doequote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef StijnDa het volgende:
Waarom al die kut teams opeens nu we toernooien spelen hierSpeel dan gewoon allemaal met een normaal team ipv. pace vs. pace. Daar schiet niemand iets mee op.
Ik ga denk ik ook met normaal team maar dacht even goedkoop pace team makenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef StijnDa het volgende:
Waarom al die kut teams opeens nu we toernooien spelen hierSpeel dan gewoon allemaal met een normaal team ipv. pace vs. pace. Daar schiet niemand iets mee op.
+1quote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt triest idd, ben blij dat ik niet mee doe
Ik ga wel met m'n Argentijnen, goud.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Haha, die penalty ging inderdaad nergens over. Wil de return best met silvers spelen, hoor.
`quote:Op maandag 5 maart 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ga wel met m'n Argentijnen, goud.
Nee valt wel mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef paul1501 het volgende:
[..]
`
Oh, hoge ratings? Had net m'n silvers klaargezet :p
Fifa crasht wel, geloof ik. Wacht even hoor.
Dikke fun hoor, lekker sweaten tegen mede FOKies.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef StijnDa het volgende:
Ja jij. Hommo.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stelletje haters op ons ziek snelle toernooi
Ik zag het. Ach, Fetfa had net zo goed Goud kunnen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef paul1501 het volgende:
Kut, heb een paar silvers in mn opstelling staan.
Kunnen we geen FUT Junior topic maken voor dit soort aapjes? Beetje een Kinderen voor Kinderen, Junior Songfestival idee..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stelletje haters op ons ziek snelle toernooi
Als ik het toernooi win koop ik Doumbia van het geldquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kunnen we geen FUT Junior topic maken voor dit soort aapjes? Beetje een Kinderen voor Kinderen, Junior Songfestival idee..
Leg het voor aan de mods zou ik zeggenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kunnen we geen FUT Junior topic maken voor dit soort aapjes? Beetje een Kinderen voor Kinderen, Junior Songfestival idee..
250 coins geboden.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef StijnDa het volgende:
Heb nog een 73 CF 4-4-2 Moreno (5* skill) die ik uit een pakje had gehaald. Wil niet zo verkopen, iemand hem hebben voor een vriendenprijsje?
310 coinsquote:
Heb je moeite met je mannelijkheid?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik het toernooi win koop ik Doumbia van het geld
320!quote:
En ik ook. Waarom geen non-rare toernooi ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt triest idd, ben blij dat ik niet mee doe
Waarom wordt een snel team geassocieerd met een kleine pik?quote:
Hebben ze hier geen forum? http://programma.ntr.nl/10088/knoop-in-je-zakdoekquote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Minder weerstand dus snellerquote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom wordt een snel team geassocieerd met een kleine pik?
omdat je blijkbaar iets te compenseren hebtquote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
400,5quote:
Aerodynamica, touchéquote:
400 + piquote:
De ontkenning van je sweatiness maakt 'm nog kleinerquote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even op google zoeken joh, stof genoegquote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef koenie95 het volgende:
Moet nog een debat voorbereiden met een k*t stelling, ik moet de stelling: mensen die ongezond leven moeten een hogere zorgpremie betalen verdedigen.
Tegen is niet lastig maar voor....
Mensen die ongezond leven hebben meer kans op ziekte/arbeidsongeschiktheid etc. Daarom zullen zij vaker gebruik maken van de zorgverzekering, dus is het logisch dat zij meer betalen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef koenie95 het volgende:
Moet nog een debat voorbereiden met een k*t stelling, ik moet de stelling: mensen die ongezond leven moeten een hogere zorgpremie betalen verdedigen.
Tegen is niet lastig maar voor....
Ik zie genoeg argumenten tegen maar voor is wat lastiger helaasquote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even op google zoeken joh, stof genoeg
http://bit.ly/AoJcUi
Aardig prijsje tochquote:
Zaken als kosten uiteindelijk meer dus moeten meer betalen en stimuleert mensen om gezonder te leven.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even op google zoeken joh, stof genoeg
http://bit.ly/AoJcUi
Dus daarom ook alle mensen die sporten flink aanpakken. Al die botbreuken op zondag middag op de EHBO's, niet te betalen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mensen die ongezond leven hebben meer kans op ziekte/arbeidsongeschiktheid etc. Daarom zullen zij vaker gebruik maken van de zorgverzekering, dus is het logisch dat zij meer betalen.
(niet mijn mening, maar een mogelijk argument.)
Naja de hoofdreden is het feit dat mensen er zelf voor kiezen om ongezond te leven en dat zij daar dan maar zelf voor op moeten draaien als ziektekosten hoger worden daardoor, niet een ander..daar moet je iets omheen bouwen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:44 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik zie genoeg argumenten tegen maar voor is wat lastiger helaas
Die mensen zijn goedkoper dan vetzakken hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus daarom ook alle mensen die sporten flink aanpakken. Al die botbreuken op zondag middag op de EHBO's, niet te betalen.
Das een mooie voor de tegenpartij..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus daarom ook alle mensen die sporten flink aanpakken. Al die botbreuken op zondag middag op de EHBO's, niet te betalen.
Alle bejaarden ook aanpakken, zwakker systeem dus veel kans op ziektes etc.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geojen garpquote:Op maandag 5 maart 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle bejaarden ook aanpakken, zwakker systeem dus veel kans op ziektes etc.
mensen die auto rijden kunnen auto-ongelukken veroorzaken, met langdurig letsel tot gevolg. En daarom gaan we het omatje dat in haar kamertje straffen omdat ze rookt en savonds 3 wijntjes drinktquote:Op maandag 5 maart 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle bejaarden gewoon gegen die mauer joh. Scheelt ziektekosten, studenten kunnen in die chille bejaardencribs en dan kun je eens 's ochtends naar de tandarts/dokter ipv die bejaarden die de rest van de dag niks te doen hebben maar toch per se 's ochtends willen als eerstequote:Op maandag 5 maart 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het komt gewoon neer op discriminatiequote:Op maandag 5 maart 2012 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
mensen die auto rijden kunnen auto-ongelukken veroorzaken, met langdurig letsel tot gevolg. En daarom gaan we het omatje dat in haar kamertje straffen omdat ze rookt en savonds 3 wijntjes drinkt
Die is handmade voor het TOTW suggestion topic toch?quote:
Geniaalquote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Oh, geen idee.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is handmade voor het TOTW suggestion topic toch?
Precies, en daarom ben ik tegen onderscheid in het ziektekosten systeem. Al kunnen ze wel iets op basis van inkomen doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het komt gewoon neer op discriminatie
Nee, het komt van een video die fake is. Tenminste, op het forum van EA wordt al de hele avond gezegd dat het fake is.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is handmade voor het TOTW suggestion topic toch?
Dat laatste ben ik het ook mee eensquote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, en daarom ben ik tegen onderscheid in het ziektekosten systeem. Al kunnen ze wel iets op basis van inkomen doen.
Gratis zorg voor de werklozen, fuck yeah!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het ook mee eensbetaling naar inkomen.
Behalve die paupers dan, er moet een ondergrens zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gratis zorg voor de werklozen, fuck yeah!
Gratis /=/ betaling naar inkomen?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gratis zorg voor de werklozen, fuck yeah!
IF Willem Janssen op de bank. Zou wel een erg goed TOTW zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nee, het komt van een video die fake is. Tenminste, op het forum van EA wordt al de hele avond gezegd dat het fake is.
Het ging bij mij ook best makkelijk vandaag. In de eerste ronde scoorde iemand een sweaty goal dus die kreeg hij in de 2e helft terug. In de tweede ronde werd het 1-1 in de 78e minuut ofzo maar ik maakte snel daarna de 1-2. Die laatste 2 wedstrijden waren nog het makkelijkst.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef Joodnl het volgende:
Yeahhhh.... Eindelijk Bronze tournooi Online gewonnen..
Alleen was het erg saai...
halve finale na 33 min op 6-0 en toen deed me tegenstander niets meer.
En in de finale was het begin 2e helft 7-2 en ook deze deed niets meer...
Toevallig precies de suggesties van het forum..Jammer, maar helaas. Ik wil Janssen, Hulk en Kaka wel thoughquote:Op maandag 5 maart 2012 22:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Willem Janssen op de bank. Zou wel een erg goed TOTW zijn.
Ik wil Kaka ook maar die wordt zo duurquote:Op maandag 5 maart 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toevallig precies de suggesties van het forum..Jammer, maar helaas. Ik wil Janssen, Hulk en Kaka wel though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |