Is dat zon ratelgeweer, of ook eentje dat knalt?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
Koop dan een geweer:
[ afbeelding ]
http://www.toysxl.nl/p/sp(...)utm_campaign=beslist
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:51 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Is dat zon ratelgeweer, of ook eentje dat knalt?
quote:In dit geweer kunnen klappertjes, dan maakt hij geluid als je schiet. In dit geweer moeten 100-schots klappertjes.
Zo'n klein plofjequote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef WarcraftNerd het volgende:
Dit soort wapens kunnen soms op een echte revolver lijken, en zon knal kan makkelijk de indruk geven alsof er schoten gelost worden.
Vroeger speelde ik er volop mee, en het leek me leuk om mijn 13 jarige neefje zo'n ding te geven.
Maar aangezien de regering over alles gaat mierenneuken de laatste tijd vroeg ik me af of er geen wet over is onstaan?
Geintje toch? Je gaat een jong van 13 toch geen klappertjespistol geven he?!?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef WarcraftNerd het volgende:
Dit soort wapens kunnen soms op een echte revolver lijken, en zon knal kan makkelijk de indruk geven alsof er schoten gelost worden.
[ afbeelding ]
Vroeger speelde ik er volop mee, en het leek me leuk om mijn 13 jarige neefje zo'n ding te geven.
Maar aangezien de regering over alles gaat mierenneuken de laatste tijd vroeg ik me af of er geen wet over is onstaan?
Ik moest vroeger de veranda op omdat mn moeder die dingen eng vond.quote:
Langs de muur, en dan je knokkels d'r af.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gewoon met je nagelsHele zwarte poten
Als de dag van gister
Nee, Call of Duty is geschikt voor een kind.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geintje toch? Je gaat een jong van 13 toch geen klappertjespistol geven he?!?
Menig maal opengelegen iddquote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Langs de muur, en dan je knokkels d'r af.
En roze strepen op de muur die er maanden later nog op zittenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Rond een muntje binden, plakband erom en gooien maar!quote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Als de dag van gister
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
En roze strepen op de muur die er maanden later nog op zitten!
Zullen we ons maar weer eens kind voelen en zon rol klappertjes voor de lol aanschaffen, jongons?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rond een muntje binden, plakband erom en gooien maar!
Ik zou zeggen, koop er eentje en ga er eens mee spelen als je alleen bent. Geen schaamte om met speelgoed te spelen als volwassenequote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die, jeugdsentimentquote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Als de dag van gister
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |