Ja man! Ik luister heel veel screwed dingen, best een grote scene weer tegenwoordig. Zelfs die slechte hip hop van jou vind ik dan nog tof.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klik ff een random stuk aan, hoor ik op 30:45 chopped 'n screwed? Gewoon Houston, Texas DJ Screw rap shit.
Jammer. Ik heb het op tape besteld maar wil 't ook op mp3.quote:
Waar de neuk vind jij al deze little negerplaatjes?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze laatste het sterkst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KRIO?! Waka Flocka Flame luisteren, en nog chopped 'n screwed (ookal is dat echt 2005? ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja man! Ik luister heel veel screwed dingen, best een grote scene weer tegenwoordig. Zelfs die slechte hip hop van jou vind ik dan nog tof.Bijvoorbeeld:
"African succes kid" @ Google Imagesquote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar de neuk vind jij al deze little negerplaatjes?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KRIO?! Waka Flocka Flame luisteren, en nog chopped 'n screwed (ookal is dat echt 2005? ofzo). Godverdomme man, dat dit kan in Fernandes
. 1017 Bricksquad Monopoly GUCCI MANE BURRR!!1
Man, dat iemand hier sowieso van Flocka heeft gehoord. Ik hou van je.
Hard geworden.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef Allure_ het volgende:
Ik zit zó vol, ik moet kotsen.
Gewoon even ter info.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Gridlok het volgende:
Ben ik echt de enige die met een " goed " gevoel thuis komt van werken?
Waar werk jij eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon effe lekker dat gevoel van, ik heb iets nuttigs gedaan.
Dat gevoel heb ik alleen als ik een gewond persoon heb geholpenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon effe lekker dat gevoel van, ik heb iets nuttigs gedaan.
Doe eens een paar linken?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:25 schreef o.us het volgende:
Ik lees oude KLB-FB topics terug en topics die ik geslot had.
De tering wat was ik anders zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |