quote:
Jup, ik denk ik. Line-up is niet zo denderend dit jaarquote:
Vanaf nu ga ik alleen maar reageren wanneer Jumi ook heeft gepostquote:Op maandag 5 maart 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het begint nu wel heel erg op te vallen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het begint nu wel heel erg op te vallen.
Weet ik nog niet zeker, maar hoezo vind je de line-up tegenvallen? Zitten wel wat leuke dingen tussen toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jup, ik denk ik. Line-up is niet zo denderend dit jaarJij ook?
Meh, alleen die 'Zeehelden' area met Nero, Rico, Kubus, The Flexican, Don Diablo en Sef is nog wel tof.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet ik nog niet zeker, maar hoezo vind je de line-up tegenvallen? Zitten wel wat leuke dingen tussen toch?
Waaromquote:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik alleen maar reageren wanneer Jumi ook heeft gepost.
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, al is het maandag, maak het het weekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Houd ik je aanquote:Op maandag 5 maart 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik alleen maar reageren wanneer Jumi ook heeft gepost.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, al is het maandag, maak het het weekend.
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, ik ga je dingen laten zien die je nog niet kent.Zwoele stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb alleen Emporio Armani.
[ afbeelding ]
[..]
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, al is het maandag, maak het het weekend.
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, ik ga je dingen laten zien die je nog niet kent.Swag, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil geld overhouden voor vakantie, en vond vorig jaar al tegenvallenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, alleen die 'Zeehelden' area met Nero, Rico, Kubus, The Flexican, Don Diablo en Sef is nog wel tof.
[..]
Waarom?
[..]
Het is kowru weer, je weet dat ik je wil, er wordt op je gewacht baby alles blijft stil, totdat je hier bent, ik ga je dingen laten zien die je nog niet kent.Ik heb trek in fowru, weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wilde dit even met jullie delen.Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ah, oke. Moet ik eigenlijk ook doen ja, maar ik zie zoveel leuke dingen dat ik gek wordtquote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil geld overhouden voor vakantie, en vond vorig jaar al tegenvallen
Ik zei het toch dat die collectie echt geweldig isquote:Op maandag 5 maart 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, oke. Moet ik eigenlijk ook doen ja, maar ik zie zoveel leuke dingen dat ik gek wordtVooral nu ik die lentecollectie van de Zara heb ik gezien
Die leren jasjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |