quote:Op maandag 5 maart 2012 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
She's a squatcat
Ski-Bi dibby dib yo da dub dub
Yo dab dub dub
Ski-Bi dibby dib yo da dub dub
Yo dab dub dub
B-B-B-Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Bop
Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Boop
B-B-B-Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Boop
Be Bop a Bodda Bop
Bop a Bodda Bop
Ah, ik schrok al.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zij wat meer naar beneden en stoot hem met liefde erin
Ik ben misschien wel daar maar ga niet naar die film.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:23 schreef o.us het volgende:
Wie gaan er morgen naar John Carter in de Arena?
Ik had twee kaartjes besteld en zou er heen gaan met iemand maar die moet werken.. weet nu niet of iemand hier mee wilt of ze wilt hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben misschien wel daar maar ga niet naar die film.
Neem dat meisje mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had twee kaartjes besteld en zou er heen gaan met iemand maar die moet werken.. weet nu niet of iemand hier mee wilt of ze wilt hebben.
Wil die film graag wel zien tho.
Jij moet in je bed blijven en niet naar Amsterdam komenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had twee kaartjes besteld en zou er heen gaan met iemand maar die moet werken.. weet nu niet of iemand hier mee wilt of ze wilt hebben.
Ik ga alleen mee als het een romantische date is, met Noord Afrika als thema.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Vas, ik hou het niet meer uit om thuis te blijven zittenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij moet in je bed blijven en niet naar Amsterdam komen
Oh, gaan wij samenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Vas, ik hou het niet meer uit om thuis te blijven zittenIk ga morgenochtend gewoon naar het faculteit en kijken hoe het gaat.
Aiwa khouyaquote:Op maandag 5 maart 2012 23:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga alleen mee als het een romantische date is, met Noord Afrika als thema.
No homo.
remlofquote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef ThaTim het volgende:
Welke bekende FOK!kers gaan er nog meer naar John Carter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |