Vandaag een zware tik gehad tegen Twente natuurlijk, maar in de komende twee weken ook nog tegen Valencia voor de Europa League (al verwacht niemand daar denk ik winst) en voor de beker tegen SC Heerenveen. Wel een hele cruciale periode.quote:Rutten verwacht geen ontslag
EINDHOVEN (ANP) - Trainer Fred Rutten van PSV verwacht niet dat hij na de desastreuze nederlaag tegen FC Twente (6-2) wordt ontslagen. ,,In voetbal regeert de emotie'', zei hij naderhand. ,,Dat realiseer ik me. Ik denk echter niet dat deze club zich daardoor laat leiden.''
Pluspuntjes zag Rutten toch nog wel. ,,Onze aanvoerder, Ola Toivonen, ging voorop in de strijd. Ook Dries Mertens was wel aan dek. Maar verder? In topduels moet je de absolute wil hebben om te winnen. Als ik zie hoe wij de doelpunten weggaven, dan was die wil er niet bij iedereen."
Valencia donderdag gaat ook leuk worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef JamFlava het volgende:
Nu nog niet.. verliest hij de volgende twee competitiewedstrijden, dan is het over. Over 2 weken dacht ik Ajax?
Eerst nog NAC en Heerenveen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef JamFlava het volgende:
Nu nog niet.. verliest hij de volgende twee competitiewedstrijden, dan is het over. Over 2 weken dacht ik Ajax?
Zo hoog zal die afkoopsom niet zijn toch? Wordt die niet bepaald op basis van z'n resterende contractsduur?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja. Heeft geen nut om rutten nog weg te sturen waar vast een afkoopsom aanzit. Dan verstandig zijn contract laten uitdienen
Als vaste aanstelling niet, maar wellicht dat hij het seizoen wil afmaken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stel dat hij dan ontslagen wordt, wie moet er dan voor de groep? Cocu? Die wil het (nog) niet..
vind jammer dat NAC niet in de avond is. Zondag zijn ze altijd lam of lopen ze met een kater rond omdat ze uitgegaan zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar verwachten jullie puntverlies voor PSV?
Sowieso de komende 3 potjes.
Niet in Amsterdamquote:Op zondag 4 maart 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar verwachten jullie puntverlies voor PSV?
Sowieso de komende 3 potjes.
Toch hebben ze het altijd lastig tegen die club.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
vind jammer dat NAC niet in de avond is. Zondag zijn ze altijd lam of lopen ze met een kater rond omdat ze uitgegaan zijn
Dat roepen de broertjes Kerkhof al 2 jaarquote:Op maandag 5 maart 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Broeders Kerkhof adviseren Rutten om op te stappen als ze verliezen bij de Noad Advendo Combinatie.
Die hebben gelukkig nog verstand.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:31 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dat roepen de broertjes Kerkhof al 2 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |