SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdF means you're fucked
Graag gedaan. Het zal een lastige wedstrijd voor je worden, maar niet onmogelijk. Verbaas me alleen een beetje omtrent de aanvalsratings die je neer kunt zetten. (Nog) niet veel Passen op je middenvelders en spitsen of geen Wingers?quote:
Ik zet mijn middenvelders normaal neer om zo meer middenveld te halen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Graag gedaan. Het zal een lastige wedstrijd voor je worden, maar niet onmogelijk. Verbaas me alleen een beetje omtrent de aanvalsratings die je neer kunt zetten. (Nog) niet veel Passen op je middenvelders en spitsen of geen Wingers?
Geen ideequote:Op zondag 4 maart 2012 20:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Nixx-, een 3-5-2 tegen en geen counter. Ga je dan het middenveld pakken?
quote:Verbazend handig stiftte KKA-speler Vincent Olofsson een balletje over de verdedigers naar de bij de tweede paal vrijstaande Aleksandrs Siliņ¨, die hem maar hoefde te toucheren om 2-0 te scoren.
Zie het al, je hebt een neutrale coach. Verkeek me er even op ten opzichte van mijn aanvallende coach. Overwogen om daar voor te gaan of gaat dat je teveel def-ratings kosten?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zet mijn middenvelders normaal neer om zo meer middenveld te halen.
Laagste passen op middenvelder is uitmuntend.
Aanvallers is bovennatuurlijk/reusachtig met minimaal briljant passen.
Vleugelspeler is bovennatuurlijk vleugel + formidabel PM + uitstekend passen
quote:27:14
Waar iedereen een hoge bal verwachtte, besloot Aleksandrs Siliņ¨ verrassend tot een lage voorzet in de 27e minuut. Rendert van de Tonnekreek stond perfect opgesteld, maar hij was net zo verbaasd als de andere spelers en wist deze kans niet te verzilveren voor KKA.
26:48
Verbazend handig stiftte KKA-speler Vincent Olofsson een balletje over de verdedigers naar de bij de tweede paal vrijstaande Aleksandrs Siliņ¨, die hem maar hoefde te toucheren om 2-0 te scoren.
Altijd even schrikken om zo achter te komen, benieuwd naar het bbz met de rust.quote:
ik zit nog te denken over een eventuele PIC MOTS strategie voor uit en thuis.. maar daar heb ik de coach niet echt voor..quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gewoon je wedstrijden uitkiezen. Je hoeft er maar 2 onder je te houden
Zit er een aantal teams in je competitie waartegen je wel kansen ziet?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zit nog te denken over een eventuele PIC MOTS strategie voor uit en thuis.. maar daar heb ik de coach niet echt voor..
gezien mid-ratings eigenlijk niet.. of het geluk moet een keer aan mijn zijde zijn, maar dat maak ik niet zo heel erg vaak mee.. dus daar vertrouw ik maar niet op..quote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zit er een aantal teams in je competitie waartegen je wel kansen ziet?
En qua verdediging / aanval? 2 van de 3 linies winnen is meestal voldoende. Kun je ergens counteren?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gezien mid-ratings eigenlijk niet.. of het geluk moet een keer aan mijn zijde zijn, maar dat maak ik niet zo heel erg vaak mee.. dus daar vertrouw ik maar niet op..
zie deze wedstrijd voor ongeveer mn ratings (374699223).. mn verdediging is over het algemeen te zwak om te kunnen counteren..quote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En qua verdediging / aanval? 2 van de 3 linies winnen is meestal voldoende. Kun je ergens counteren?
Daar hoef ik me vandaag geen zorgen om te maken:quote:Op zondag 4 maart 2012 21:07 schreef Gijs_ het volgende:
Ik hoop wel dat ik nog een gele kaart of zo pak, anders is mijn goede VJ/GL klassering alweer verspeeld dit seizoen...
quote:Onsportief gedrag zorgde voor een tweede gele kaart voor Kamber Tekin. Hierdoor moest KKA verder met een man minder.
Wat meer centrumverdediging en het is zo slecht nog niet toch? Je traint positiespel? Wat haal je in een 4-5-1 met 1 aanvallende vleugel?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zie deze wedstrijd voor ongeveer mn ratings (374699223).. mn verdediging is over het algemeen te zwak om te kunnen counteren..
als ik daar de selectie voor had, was het een optie geweest, maar ik heb maar 3 centrumverdedigers die goed genoeg zijn..quote:Op zondag 4 maart 2012 21:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat meer centrumverdediging en het is zo slecht nog niet toch? Je traint positiespel? Wat haal je in een 4-5-1 met 1 aanvallende vleugel?
quote:Munt 2 - 2 Dynamo (374699236)
hmm ik weet niet of ik hier nou zo blij mee moet zijn..quote:Het serieniveau is 8 (van 1024)
Ik had een briljant (hoog) middenveldquote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, mijn tegenstander voor volgende week pakt vanavond even een uitmuntend middenveld.
Lekker hoor! Dat was met PIN?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik had een briljant (hoog) middenveld
Dat bied nog iets van perspectief dit seizoen
Inderdaad wel met PIN (en twee WtM)quote:Op maandag 5 maart 2012 11:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Lekker hoor! Dat was met PIN?
Ik denk dat mijn tegenstander voor volgende week, nu ook de nummer 1, ook gePIN't heeft. Ik heb het achterste van mijn tong bij lange na nog niet laten zien, ik verwacht met PIN ook met een uitmuntend middenveld op de proppen te kunnen komen. Mits ik geen forse vormdalingen krijg. En dan hoop ik natuurlijk dat hij volgende week PIC't
Ik had afgelopen zondag ook moeten PINnen jaquote:Op maandag 5 maart 2012 11:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Inderdaad wel met PIN (en twee WtM)
Zolang mijn bekertegenstander het toelaat lekker PICcen op woensdag en PIN op zondag
Ik hoop inderdaad ook in ieder geval volgende week nog een beker tegenstander te hebben die ik eruit kan PIC'en. Heb de komende twee zondagen sterke tegenstanders in de competitie. Win ik ze beide, dan is er van alles mogelijk, verlies ik, dan speel ik tamelijk doelloos voor plaats 3/4.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Inderdaad wel met PIN (en twee WtM)
Zolang mijn bekertegenstander het toelaat lekker PICcen op woensdag en PIN op zondag
Hattrick is wel simpel als je weet hoe het in elkaar zit.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Even een knullig kutvraagje: ik heb vrij veel osm gespeeld en kon me er aardig redden. Is Hattrick héél veel lastiger of is het een beetje te doen?
En dat Hattrick supporter, is dat de moeite waard? Eigen persberichten uitgeven en logo gebruiken klinkt best kut voor dertig euro.
Wel een jeugdcompetitie ja, twee zelfs!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is er van Fok uit een competitie?
Nou ja, in de OP staat wel wat, maar daar kan ik dus ook zonder supporter aan meedoen?
Dit was gewoon pech voor je.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:28 schreef chukchuk het volgende:
Heb ik gewoon pech gehad of had ik het anders aan moeten pakken?
374775290
Hoe kom je aan 65, mijn HTMS-voorspel ding gaf aan dat ik 76.22% had om te winnen?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dit was gewoon pech voor je.
Die rode kaart voor je middenvelder heeft je deels ook wel opgebroken.
Je had 65% kans om te winnen.
Veel aanval en vooral veel middenveld. Pressing is een tactiek om beide teams minder kansen te laten hebben en zet je nooit in om te winnen. Alsnog zoveel mogelijk kansen creëren dus door een veel hoger middenveld en voorin genoeg slagkracht om de kansen af te maken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:23 schreef Dwit het volgende:
Iemand die hier een tip heeft om een tegenstander te verslaan die pressing gebruikt? Het liefst nog met zo groot mogelijk cijfers (kan wel goed doelsaldo gebruiken deze competitie)..
hmm.. vaag, dat dat niet weergegeven wordt.. ik zie hem ook nooit online en hij maakt ook nooit een opstelling..quote:Op maandag 5 maart 2012 23:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Logins vanaf mobiel of middels CHPP worden niet altijd weergegeven, dus dat zou het kunnen zijn..
Woeiiiiquote:Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 190 000
Ja... dat schiet meer op als:quote:
quote:Je ontvangt voor deze speler: 200 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Toevallig afgelopen week op de HT-fora iets over voorbij zien komen, anders had ik 't ook niet gewetenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmm.. vaag, dat dat niet weergegeven wordt.. ik zie hem ook nooit online en hij maakt ook nooit een opstelling..
Je kan je aanvaller natuurlijk wel in je verdediging zetten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit eens wat orders op te geven, maar krijg nu te zien dat bij spelers waar ik de muis boven laat zweven, er posities oplichten. So far so good.
Maar mijn één na beste aanvaller heeft ook een erg goede verdedigende rating. Toch licht alleen de aanvallende positie op. Kan ik hem dan alsnog in de verdediging neerzetten, of gaat hij daar niet goed presteren?
Slecht heeft te maken met je opstellingservaring.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Opstelling: 4 - 5 - 1 slecht. Zit die A.I. me nou gewoon te jennen om mijn baggerspelers, of moet ik dan toch even mijn elftal anders inrichten?
4-4-2 is gewoon de standaardopstelling waarmee een team gezegend wordt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, mijn elftal zelf schijnt het beste te zijn in 4 - 4 - 2, maar dat maakt dan dus voor de wedstrijd niet zo heel veel uit, begrijp ik?
ohw ja idd.. goed dat je het zegt.. snel nog even een opstelling makenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:54 schreef Gijs_ het volgende:
Spannend zeg, zo een kampioenswedstrijd met Moon
Ik heb ze alletwee gemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja idd.. goed dat je het zegt.. snel nog even een opstelling maken
Hmmz Foxtrick op Firefox zegt inderdaad 65 maar die op Chrome 75. Welke is nauwkeuriger?quote:
hehe gelukkig staat er niks meer op het spelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ze alletwee gemaaktze moeten tegen elkaar....
Anders had het me ook nix uitgemaakt hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hehe gelukkig staat er niks meer op het spel
wat eerlijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Anders had het me ook nix uitgemaakt hoor
Wijfquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zal wel mijn maandelijks momentje zijn.
Je team als in: familieteam?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik had vorige week bijna mijn team vaarwel gezegd
De hele mikmakquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Je team als in: familieteam?
Of gewoon: Je team?
De onverwachte 1-0 overwinning in de eerste competitiewedstrijd heeft me toch nog even over de streep getrokkenquote:
Kap dan gewoon eens met dat familieteam, en probeer het op de normale manierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
De onverwachte 1-0 overwinning in de eerste competitiewedstrijd heeft me toch nog even over de streep getrokken![]()
Mhawquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Kap dan gewoon eens met dat familieteam, en probeer het op de normale manier
Geloof me die is er niet hehe. Over 2 weken is supporter voorbij.. dan kak ik nog aan met dit team totdat ik 1x degradeer. Dan is het voorbijquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geloof me die is er niet hehe. Over 2 weken is supporter voorbij.. dan kak ik nog aan met dit team totdat ik 1x degradeer. Dan is het voorbij
Nooooooooooooohhhhh!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geloof me die is er niet hehe. Over 2 weken is supporter voorbij.. dan kak ik nog aan met dit team totdat ik 1x degradeer. Dan is het voorbij
Of gewoon altijd in deze competitie blijven hangen, dat houdt ook in dat je niet degradeertquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:44 schreef Drassss het volgende:
Dus duim maar dat ik het tot de Eredivisie trek, dan is het nog zeker 4 seizoenen dolle pret
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
het blijft spannend in de kampioenswedstrijd..quote:77:37
Een schot van rechts belandde in de 77e minuut op de paal, maar Quirijn Bontenbal stond precies op de juiste plaats en wist de rebound in het dak van het doel te schieten: 4-4.
Poehh, dat lijk je er zo ook niet zo snel weer uit te kunnen halen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:13 schreef Nixx- het volgende:
Zucht....
Waarom bieden mensen zo veel voor spelers die ik wil hebben.
Ik wilde hebben:
Nederlander + SNEL
22 jaar + 70 dagen
Vleugel: Reusachtig
Positiespel: Briljant
Passen: Redelijk
We begonnen de bidwar bij 4,8 miljoen. Bij een bod van 5,7 miljoen stapte ik eruit!
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:17 schreef Gijs_ het volgende:
Poehh, dat lijk je er zo ook niet zo snel weer uit te kunnen halen.
Daarom ben ik wel blij dat ik hem niet gekocht heb.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:17 schreef Gijs_ het volgende:
Poehh, dat lijk je er zo ook niet zo snel weer uit te kunnen halen.
Begin er niet aan!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe komen ze aan de spelersnamen?
Ik zie dat er iig in 2006 een speler mijn mijn voor- en achternaam (uniek) rondhuppelde in Bulgarije.![]()
Scoorde de 3 - 0 en 9 - 1 in een wedstrijd en kreeg rood in de 89e minuut![]()
Googlen ze gewoon wat of is dat wel echt random?
Er is volgens mij voor elk land een voornamen lijst en achternamen lijst.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe komen ze aan de spelersnamen?
Ik zie dat er iig in 2006 een speler mijn mijn voor- en achternaam (uniek) rondhuppelde in Bulgarije.![]()
Scoorde de 3 - 0 en 9 - 1 in een wedstrijd en kreeg rood in de 89e minuut![]()
Googlen ze gewoon wat of is dat wel echt random?
Tsja, sommige mensen zoeken op een bepaalde wijze toch nog wat uitdaging!quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan leg je de lat trouwens wel hoog voor jezelf volgens mij, als je voor elke positie een jonge speler moet zien te vinden.
Ja, klopt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan leg je de lat trouwens wel hoog voor jezelf volgens mij, als je voor elke positie een jonge speler moet zien te vinden.
Kan je makkelijk halen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gister begonnen, ik zit wat aan te modderen op de transfermarkt. Op alle posities spelers met de beoordeling 'goed' op de belangrijkste posities, haalbaar of te hoog gegrepen voor het einde van de week?
2. 5 - 4 - 1 als opstelling, dus ik zat aan positiespel en verdedigen te denkenquote:Een zwak trainer die verdedigend is ingesteld.
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Ervaring: matig Leiderschap: slecht
Teamgeest: bedaard
Zelfvertrouwen: behoorlijk
Als het goed is moet je in totaal 300k krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
1.
[..]
2. 5 - 4 - 1 als opstelling, dus ik zat aan positiespel en verdedigen te denken
3. In totaal acht spelers die ergens 'goed' in zijn, te weten:
Verdedigers: 3
Positiespel: 3 (eigenlijk 4, maar de vierde is ook een goede verdediger)
Vleugel: 1
Scoren: 1
4. Momenteel 50k, ik moet nog drie opdrachten afmaken dus ik verwacht nog 40k.
Niets moet natuurlijk, maar het is wel verstandigquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als het goed is moet je in totaal 300k krijgen.
Die zwak coach moet weg, daarvoor moet je een redelijk coach met slecht leiderschap nemen.
Het is in dermate verstandig omdat met elk level hoger coaching je spelers 8% sneller trainen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:05 schreef YUR het volgende:
Niets moet natuurlijk, maar het is wel verstandig
Twee skills trainen kan prima. Hoe wil je dat gaan doen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
1.
[..]
2. 5 - 4 - 1 als opstelling, dus ik zat aan positiespel en verdedigen te denken
3. In totaal acht spelers die ergens 'goed' in zijn, te weten:
Verdedigers: 3
Positiespel: 3 (eigenlijk 4, maar de vierde is ook een goede verdediger)
Vleugel: 1
Scoren: 1
4. Momenteel 50k, ik moet nog drie opdrachten afmaken dus ik verwacht nog 40k.
Dat zegt Flap toch ook?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het is in dermate verstandig omdat met elk level hoger coaching je spelers 8% sneller trainen.
Van zwak naar redelijk win je dus 16% trainingssnelheid.
Als je financien het op een gegeven moment toelaten om 256k?? te missen, dan kan je overstappen naar een goed coach met slecht leiderschap.
Naast de snellere training profiteren je spelers ook van een gemiddeld hogere vorm!
2k is wel een leuk prijsje voor die speler.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Frederic: 21 jaar, positiespel goed, verdedigen matig
Ger: 25 jaar, positiespel goed, verdedigen goed
Niet opgesteld:
Cyril (19 jaar): verdedigen matig, positiespel matig
Ik heb zojuist voor 2k Stefan (22 jaar) gekocht, dus ik heb nog maar één speler zonder 'goed' op zijn positie.
Stefan:
Verdedigen: slecht
Positiespel: goed
Vleugelspel: matig
Passen: zwak
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: slecht
Verdediger Fokko (26 jaar):
verdedigen: redelijk
positiespel: rampzalig
Vleugelspel: matig
Passen: waardeloos
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: slecht
2k is trouwens een redelijke prijs voor zo'n speler?
quote:
Ik duim voor je!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:18 schreef Drassss het volgende:
Hmm de beker. Alles of niks 2-5-3, vol op de aanval ( wel pic ) en maar zien wat het gaat worden
Zo speel ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:47 schreef YUR het volgende:
Ik speel PIC met een half A-team. En ik heb mn penaltynemers ingesteld....
Als je tegen mij speelt, klopt dat dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Luuk9 het volgende:
ik met me hele A team, hoop dat hij een paar b spelers opstelt
Ja, er is zeker wat veranderd. Zeker op loon technisch gebied.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:52 schreef Altron het volgende:
Ben ook maar weer eens begonnen na jaren geleden te zijn gestopt.
Speelde destijds in de 2e divisie, failliet gegaan door te hoge spelers lonen + vakantie , damn wat is er veel veranderd
Zit nu in de 8e lol.
Die hebben ze ernstig verlaagd neem ik aan ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:54 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, er is zeker wat veranderd. Zeker op loon technisch gebied.
Er is nu een verval in skill boven reusachtig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef Altron het volgende:
Die hebben ze ernstig verlaagd neem ik aan ?
Aangezien dat op een gegeven moment gewoon niet meer te doen was.
Ah ok.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:00 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Er is nu een verval in skill boven reusachtig.
Die neemt exponentieel toe met de hoeveelheid skill op een speler.
Dus geen goddelijk + ontzettend veel weken meer.
De beste spelers zitten nu hoog Utopisch in skill.
Op dat vlak is weinig veranderd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:08 schreef Altron het volgende:
Ah ok.
Achja , voorlopig zit ik daar toch nog lang niet aan :p
Alles weer even met 17 jarige en redelijk beginnen maar
* Deels Correctquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar voor zover ik Hattrick nu in het snotje heb:
Je begint in de achtste divisie. Als ik #1 in de divisie ben (dit seizoen niet lijkt me), promoveer ik naar divisie zeven binnen dezelfde 'serie'. Dus als ik blijf spelen en elke keer promoveer, kom ik uiteindelijk in de eerste competitie tegen de mensen die daar nu al zitten? (minus mensen die stoppen of degraderen dan).
A.k.a. de divisie is aan één zevende divisie gekoppeld, één zesde enz. enz. enz.?
Nee, je promoveert niet binnen dezelfde serie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je begint in de achtste divisie. Als ik #1 in de divisie ben (dit seizoen niet lijkt me), promoveer ik naar divisie zeven binnen dezelfde 'serie'. Dus als ik blijf spelen en elke keer promoveer, kom ik uiteindelijk in de eerste competitie tegen de mensen die daar nu al zitten? (minus mensen die stoppen of degraderen dan).
A.k.a. de divisie is aan één zevende divisie gekoppeld, één zesde enz. enz. enz.?
Mijn team geschiedenis:quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het competitie systeem is gebaseerd op een pyramide idee, er is letterlijk 1 eerste divisie per land, daarna 4 tweede divisies, 16 derde etc. met uiteindelijk 1024 8ste divisies. Per divisie promoveert er meestal 1, en degraderen en 2 of meer. In divisie 6 en hoger moet je namelijk een degradatie duel spelen als je 5de of 6de bent geworden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, je promoveert niet binnen dezelfde serie.
Als je nummer 1 bent, promoveer je wel naar de VIIe divisie, maar dan hangt je serie wel af van je score/rankingplaats.
Wordt je het seizoen erop laatste, dan kan je degraderen naar een andere VIIIe serie.
Prima, kratje bier dat het je niet luktquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, duidelijk! Dan zien jullie mij over zeven seizoenen in de eerste!
Daar mag je van mij proberen te winnen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, duidelijk! Dan zien jullie mij over zeven seizoenen in de eerste!
Dankje!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef MrMoon het volgende:
Een ieder die nog in de beker speelt: succes!
Dank! Heb het nodig..quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef MrMoon het volgende:
Een ieder die nog in de beker speelt: succes!
quote:
Geaccepteerd!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:05 schreef MrMoon het volgende:
De uitnodigingen voor de jeugdcompetitie zijn weer verstuurd
0-2!quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:15 schreef Nixx- het volgende:
KUT, daar gaat mijn enigste keeper van het veld af!!
Nu komt er een bovennatuurlijke verdediger in het doel staan.
(Gelukkig heb ik nog 5 doktoren staan)
BAM!!quote:18:40
Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat 钟 (Zhong) 慈元 (Ciyuan) in de 18e minuut de 0-1 voor Bifröst kon scoren.
BAM!quote:Eelco Prent scoorde de gelijkmakende 1-1 in de 56e minuut toen hij een pass van rechts knap wist te controleren. De uitgelopen keeper had geen kans op zijn bekeken schuiver.
quote:De oplettende Guillermo Titolo van de bezoekende ploeg kon een combinatie van links afronden met de gelijkmaker: 2-2 na 48 minuten spelen.
Knock kwam in de 50e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 3-2 toen Santiago Hernán Alvarez de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
Woeisjjjjjjjjjjjjjjjquote:PRT nam na 66 minuten de leiding met 1-2, doordat Jannes Prent na een actie via de linkerflank de bal met een mooie curve in de bovenhoek plaatste.
Kutquote:Gerrit-Jan Lacunes wist in de 76e minuut een voorzet van links perfect getimed binnen te knikken: 2-2.
Problem solved!quote:Na 79 minuten in de wedstrijd zag De Bulls-speler Folke Smed dat de centrale verdediging van de tegenstander verkeerd stond opgesteld en met een leep schot scoorde hij de 3-3.
De Bulls kwam op voorsprong in de 80e minuut. Het werd 3-4 na een magnifieke combinatie door het midden. Folke Smed was de doelpuntenmaker.
De wedstrijd was 83 minuten oud toen Xavier Fayard van De Bulls een proeve van zijn snelheid liet zien, zijn man voorbijsnelde en mooi afgaf op Levas Mikolajūnas, die de 3-5 liet aantekenen.
HOPPAAAAAA 4e ronde!quote:Geurt Prent van het bezoekende team werd door het thuispubliek uitgejoeld nadat hij in de 111e minuut een solo door het midden bekroonde met een prachtig doelpunt: 2-3.
Nix mis meequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef Drassss het volgende:
Kolere zeg..
Ik heb geen idee hoe ik dit potje heb kunnen winnen
377125491
[ afbeelding ]
quote:Jens Iversen
33 jaar en 53 dagen, TSI = 5 310
Vorm: goed Conditie: redelijk
Ervaring: formidabel Leiderschap: goed
quote:Adam Bulava
29 jaar en 110 dagen, TSI = 5 930
Vorm: slecht Conditie: redelijk [Technisch]
Ervaring: uitstekend Leiderschap: goed
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef Drassss het volgende:
Kolere zeg..
377125491
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:07 schreef Drassss het volgende:
Kolere zeg..
377125491
[ afbeelding ]
Ik ben ook heel erg hard aan het duimen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:51 schreef Drassss het volgende:
Vrees dat mijn keeper zondag nog niet fit is..
Die heb ik hier ook. 90 sterren is zeer dichtbij en ik hoop ook dit seizoen gemiddeld wonderbaarlijk ratings neer te kunnen zetten. Als het heel erg mee zit komt de 1,5 mln TSI nog binnen handbereik, dan wil ik daar ook nog wel een transfertje aan wagen. Tot op heden scheelt het nog iets teveel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:37 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb dit jaar al een aantal mooie mijlpalen gehaald:
- Totale TSI van de selectie was meer dan 1.200.000
- Fanclub bereikte meer dan 3000 leden
- Team behaalde minstens 80 sterren in een wedstrijd
Dat is tof!quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook. 90 sterren is zeer dichtbij en ik hoop ook dit seizoen gemiddeld wonderbaarlijk ratings neer te kunnen zetten. Als het heel erg mee zit komt de 1,5 mln TSI nog binnen handbereik, dan wil ik daar ook nog wel een transfertje aan wagen. Tot op heden scheelt het nog iets teveel.
Daarnaast mag ik komende week proberen de mijlpaal voor het stichten van een Federatie binnen te halen, dus het zou supertof zijn wanneer een ieder die Supporter heeft, me t/m volgende week vrijdag (16/03) wil vergezellen in "100 - #81" (105202)
Dat laatste is dus de federatietag
Mijn doel is om te blijven hangen dit seizoen. Ik zat er al aan te denken om mijn best te doen tegen de teams die je opnoemde, maar ik wilde ook wel proberen om mijn kansen op ME fratsen te maximaliseren. Tot op heden heb ik in de beker PIC gespeeld en PIN in de competitiewedstrijd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heb je een reservekeeper en/of geld?
Tegen dit team zou je het sowieso erg lastig hebben gekregen. Hij kan een leuk middenveld en verdediging neerzetten, maar ook een forse aanval (competitiewedstrijd 1). Lastig te voorspellen en z'n overall ratings lijken ook een stukje hoger te liggen.
Wat is eigenlijk je doelstelling dit seizoen? Even heel snel je competitie doorgelopen, lijkt me dat je FC ASN en Wervy's Winnerzzz onder je moet kunnen houden. Wellicht nog FC Bababoys. Ik zou proberen in ieder geval daar voor te gaan en dan deze week in ieder geval geen training verspelen en zondag de schade te beperken met het oog op de bekerwedstrijd.
Reusachtig Keepen, waardeloos verdedigen en buitenaards spelhervattenquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gezien salaris heb je nu een bovennatuurlijk keeper, met wat verdedigen en spelhervatting erbij?
Iedereen is er weer bijquote:Hi-Ha-Hondeleague (416476)
De competitie is vol. Het wedstrijdschema wordt spoedig gecreëerd.
Wat je ook kunt doen, maar dat 'kost' in eerste instantie even wat meer, is een 19 jarige keeper kopen. Wereldklasse keepen, matig verdedigen en als het mee zit wat spelhervatten. Betaal je 2,6-2,7 miljoen voor en als 'ie 20 wordt is 'ie een tonnetje of 2 meer waardquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Reusachtig Keepen, waardeloos verdedigen en buitenaards spelhervatten
Te laat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat je ook kunt doen, maar dat 'kost' in eerste instantie even wat meer, is een 19 jarige keeper kopen. Wereldklasse keepen, matig verdedigen en als het mee zit wat spelhervatten. Betaal je 2,6-2,7 miljoen voor en als 'ie 20 wordt is 'ie een tonnetje of 2 meer waard
Afhankelijk van je budget na aankoop van die Winger kun je nog voor een bovennatuurlijk of meer spelhervatten gaan..
Stuur me even igm met link, zit op pc;)quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook. 90 sterren is zeer dichtbij en ik hoop ook dit seizoen gemiddeld wonderbaarlijk ratings neer te kunnen zetten. Als het heel erg mee zit komt de 1,5 mln TSI nog binnen handbereik, dan wil ik daar ook nog wel een transfertje aan wagen. Tot op heden scheelt het nog iets teveel.
Daarnaast mag ik komende week proberen de mijlpaal voor het stichten van een Federatie binnen te halen, dus het zou supertof zijn wanneer een ieder die Supporter heeft, me t/m volgende week vrijdag (16/03) wil vergezellen in "100 - #81" (105202)
Dat laatste is dus de federatietag
Nette prijs en mooie tussenoplossing zo. Zit er nog wat Verdedigen op?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:21 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Te laat.
32 jarige met wonderbaarlijk keep en wereldklasse sh gekocht.
Heeft ook redelijk leiderschap.
Done (HT)quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Stuur me even igm met link, zit op pc;)
Nope, helaas.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nette prijs en mooie tussenoplossing zo. Zit er nog wat Verdedigen op?
geen idee.. ik heb op dit moment 600k..quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:55 schreef YUR het volgende:
MrMoon, heb je enig idee wanneer je denkt Kristiaan de Kultheld terug te halen?
Nog 9 ton erbij en je hebt mquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen idee.. ik heb op dit moment 600k..
Ik kan tegen dit team alles op het middenveld gooien, dan kom ik samen met PIN uit op briljant (heel erg laag) middenveld. Ook heb ik een overal uitmuntend (laag) verdediging. Ik hou dan alleen een formidabele centrale aanval over.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tegen dit team zou je het sowieso erg lastig hebben gekregen. Hij kan een leuk middenveld en verdediging neerzetten, maar ook een forse aanval (competitiewedstrijd 1). Lastig te voorspellen en z'n overall ratings lijken ook een stukje hoger te liggen.
Via de zoekfunctie, en dan eentje kiezen die binnen 2 dagen begint...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:46 schreef elby1988 het volgende:
Iemand die weet waar ik snel een jeugdcomp kan regelen..?
Kwam ik ook achterquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:31 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Via de zoekfunctie, en dan eentje kiezen die binnen 2 dagen begint...
Het makkelijkste is om dan op een internationale competitie te zoeken
quote:Geld voor voormalige speler
Je team heeft 135 240 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Ron van der Hoff (262537882) onlangs is verkocht voor 3 381 000 ¤.
Heb helaas niet de tijd om je tegenstander uitgebreid te analyseren. Gezien de wederzijdse potentiële ratings denk ik echter dat jij daarmee aanvallend tekort komt, terwijl je het achterin niet dicht houd. En of hij dan het middenveld pakt of countert, in beide gevallen trek je aan het kortste end. Wat is de maximale aanval die je neer kunt zetten en welk middenveld houd je dan over? Of schat je zelf in dat hij verdedigend uit de hoek zou gaan komen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:04 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik kan tegen dit team alles op het middenveld gooien, dan kom ik samen met PIN uit op briljant (heel erg laag) middenveld. Ook heb ik een overal uitmuntend (laag) verdediging. Ik hou dan alleen een formidabele centrale aanval over.
Dat kan ik ook wel gebruikenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:16 schreef YUR het volgende:
Had van de week ook al 190k voor een speler:
[..]
Bij de begin spelers kan wel wat zitten. In het begin vooral zoeken op sterren en spelers op veel posities zetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:10 schreef elby1988 het volgende:
Uhmz, g gisteren jeugd begonnen,.. Eerste 2 vinden 2 17 jarige, laatste vind niets..
Hopelijk moeten ze nog inkomen;)
Begin spelers zijn toch nooit wat?
Hier ook, thuis tegen de koplopert. Maar als mijn vermoeden klopt dat hij vorige week PIN speelde in combinatie met het feit dat hij al uit de beker lag, dan zou het dubbeltje mijn kant op moeten vallen!quote:
Tof!quote:Op zondag 11 maart 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
Maar wel mooi mn eerste halve marathon gelopen vandaag
Dankjequote:
Auwwquote:
ik sta er vooralsnog goed voor, maarrrrr mn tegenstander countert..quote:45:00
Met 53 procent balbezit was Dynamo in deze helft de sterkste ploeg.
45:00
Rust: met een stand van 0-1 gingen de spelers naar de kleedkamer.
kutquote:51:23
Ryan Ploeger verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor bierteam de 1-1 opleverde.
quote:82:46
bierteam kwam in de 82e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 2-1 toen Carles Comajuncosa de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |