Tieten van al die vrouwenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Game of ThronesMet dit seizoen ongetwijfeld ergens een halfnaakt rondhuppelende Carice
Dit, zeker nog ff een keer kijken voordat seizoen 2 begintquote:Op maandag 5 maart 2012 12:00 schreef Pixell het volgende:
Binnenkort heel seizoen 1 van GoT maar een 3e x kijken
Heb heel S1 nog niet eens gezienquote:Op maandag 5 maart 2012 12:00 schreef Pixell het volgende:
Binnenkort heel seizoen 1 van GoT maar een 3e x kijken
jij bent hier degene die derpt, dus ik heb sterk het vermoeden dat je moeder ook je tante/zus/oom is. En voor jou regio is dat dus aaltenaarquote:
Hehe zou graag de gezichten van de PSV fans op dat moment willen zien. Derksen voorspelde btw nog dat Twente ging scoren in 19e minuut als ze dat lied wouden inzettenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
"PSV is in 1913 opgericht en ten ere van dat wilden de fans massaal het clublied zingen, precies in de 19e minuut en 13e seconde, dit is wat ik er van begrepen heb. Omdat PSV een fanatieke aanhang heeft, had ik me er wel op verheugd. helaas viel dit een beetje in het water..."
Jammer dat z'n telefoon niet wegvloog, dat zijn de mooiere filmpjes!quote:Op maandag 5 maart 2012 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
"PSV is in 1913 opgericht en ten ere van dat wilden de fans massaal het clublied zingen, precies in de 19e minuut en 13e seconde, dit is wat ik er van begrepen heb. Omdat PSV een fanatieke aanhang heeft, had ik me er wel op verheugd. helaas viel dit een beetje in het water..."
sweet deal!quote:Op maandag 5 maart 2012 12:45 schreef PierreTT het volgende:
Ah, het is maandag na 12 uur, kan ik het topic weer in? Zijn de kinderen weer klaar met al die voetbalmeuk? Mooi, dan kunnen we het nu weer over leuke dingen hebben![]()
Als het goed is komt mijn pa vanavond langs
Zeker,alhoewel ik hem 2 maanden geleden nog gezien heb,dus voelt niet als heel lang geleden ofzoquote:
Je blijft ook gewoon doorgaan hequote:Op maandag 5 maart 2012 07:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
6-2 verliezen van je directe tegenstander na de "kampioenswedstrijd"
En weer geen kampioen in eihoven! Dat wordt weer geld vragen aan de gemeente! Maar misschien doet de zwemtak van jullie vereniging het wel goed!
Nee, want de Duitsers moeten nog even doorgaanquote:Op maandag 5 maart 2012 12:45 schreef PierreTT het volgende:
Ah, het is maandag na 12 uur, kan ik het topic weer in? Zijn de kinderen weer klaar met al die voetbalmeuk? Mooi, dan kunnen we het nu weer over leuke dingen hebben![]()
Als het goed is komt mijn pa vanavond langs
Jij bewoog je voeten zaterdag zo snel, dat de hele club met de snelheid van het licht teleporteerde naar hyperspace. Damn son.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |