En daarvoor wens ik jullie alle succes toe! En als wij kampioen worden dan stuur ik een kratje met écht bier jullie kant op!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij is dan ook wél een echte supporter.
Jammer maar helaas, volgende week weer winnen bij NAC
Grolschquote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
En daarvoor wens ik jullie alle succes toe! En als wij kampioen worden dan stuur ik een kratje met écht bier jullie kant op!
Ja juist, triest figuur ben je en meer nietquote:
Ok, 1 inhoudelijke reactie dan. Supporter ben je niet alleen in het stadion, dat ben je overal en altijd (zat er al die jaren en wedstrijden dat het slecht ging dus kom mij niet vertellen wat een echte supporter is).quote:Op zondag 4 maart 2012 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa diep zitten, wel als er 1 joodje bij zit die net doet alsof het zo'n grote supporter is en denkt alles te weten
Wedstrijd was na 3-0 afgelopen hoor
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja juist, triest figuur ben je en meer niet
Ik heb geen seizoenkaart meer hèquote:Op zondag 4 maart 2012 18:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij is dan ook wél een echte supporter.
Jammer maar helaas, volgende week weer winnen bij NAC
En op moment dat je bij een kampioenschap mogelijkheid ( en je 3 geile sterretjes) je kaartje verkoopt voor een paar euro verlies je dat allemaalquote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ok, 1 inhoudelijke reactie dan. Supporter ben je niet alleen in het stadion, dat ben je overal en altijd (zat er al die jaren en wedstrijden dat het slecht ging dus kom mij niet vertellen wat een echte supporter is).
p$v - Twente: 2-6
Wedstrijd al gezien hè, teletekst knopje heb ik niet nodigquote:
Als je zo oud bent als ik en een dikke kater hebt, is dat de ideale manier van ontspannen.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:25 schreef Tauchmeister het volgende:
33 jaar en nog steeds niks beters te doen hebben op je vrije zondagmiddag dan een stel pubers uitdagen op een internetforum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |