1-5quote:Op zondag 4 maart 2012 18:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ga toch je seizoenskaart verkopen, nepsupporter
Daarom, je bent dus gewoon een nepsupporter. Fijn 3 sterren posten, terwijl je op dat moment gewoon je kaart verkoopt voor een paar euroquote:
Zolang wij ons als internethelden blijven gedragen, komt er geen geweld aan te pasquote:Op zondag 4 maart 2012 18:09 schreef Rossdale het volgende:
Elke week weer dezelfde reacties![]()
Voetbal, het is net als het geloof niets anders dan een bezigheidje om de massa bezig houden met onbelangrijke zaken in het leven en om het gebruik van nutteloos geweld te rechtvaardigen
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom, je bent dus gewoon een nepsupporter. Fijn 3 sterren posten, terwijl je op dat moment gewoon je kaart verkoopt voor een paar euro.
Kan ik dat wijf van je ook kopen? 2 sterren heb ik genoeg aan
Lekker hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom, je bent dus gewoon een nepsupporter. Fijn 3 sterren posten, terwijl je op dat moment gewoon je kaart verkoopt voor een paar euro.
Kan ik dat wijf van je ook kopen? 2 sterren heb ik genoeg aan
Mwa, Hooligans mag je van mij allemaal op een eilandje zetten en lekker tekeer laten gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:09 schreef Rossdale het volgende:
Elke week weer dezelfde reacties![]()
Voetbal, het is net als het geloof niets anders dan een bezigheidje om de massa bezig houden met onbelangrijke zaken in het leven en om het gebruik van nutteloos geweld te rechtvaardigen
Als ie serieus denkt dat ie me daarmee heeft danquote:
Handig zo'n reactie, maar goed verwacht van jou ook niet anders. Kom je volgende week ook ff posten als je club achter staat?!quote:
Dank.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:15 schreef SoldMayor het volgende:
Ja jongens, werk en prive gescheiden houden.
Een jood die zijn seizoens kaart verkoopt op het moment dat de oh zo belangrijke 3 sterretjes binnen hand bereik liggen, en een kampioenschap kunnen halen in 7 jaar tijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Als ie serieus denkt dat ie me daarmee heeft dan![]()
Hoewel het wel een beetje sneu is dat ie in zijn frustratie over mijn vriendin begint
Mwa diep zitten, wel als er 1 joodje bij zit die net doet alsof het zo'n grote supporter is en denkt alles te wetenquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een jood die zijn seizoens kaart verkoopt op het moment dat de oh zo belangrijke 3 sterretjes binnen hand bereik liggen, en een kampioenschap kunnen halen in 7 jaar tijd.
Nee die heb je nergens mee, want dan heb je geen greintje gevoel in je lichaam zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |