??quote:Op zondag 4 maart 2012 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die cheevo krijg je ook als je 2x ME2 uit hebt
Kloptquote:Op zondag 4 maart 2012 17:52 schreef Michhas het volgende:
Mass Effect 2 drie keer uitgespeeld, dus van de week maar begonnen met Mass Effect 1, die had ik nog nooit gedaan.
Gloeiende gloeiende wat een ijzersterke game
Ik vond deel 2 beterquote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
KloptVond deel 1 ook wat beter dan deel 2. Al was het rijden met dat karretje wel erg ruk in deel 1
Je krijgt een cheevo als je ME2 uit hebt, met een ME1 character. Maar als je ME2 2x uitspeelt krijg je hem ookquote:
oh, maar daar doelde ik eigenlijk niet echt opquote:Op zondag 4 maart 2012 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je krijgt een cheevo als je ME2 uit hebt, met een ME1 character. Maar als je ME2 2x uitspeelt krijg je hem ook
Andere reden is er nietquote:Op zondag 4 maart 2012 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh, maar daar doelde ik eigenlijk niet echt op
Net alsof we dit nog überhaupt nog gingen halenquote:
Ik denk niet dat ik mijn character naar deel 3 ga importeren, ik ben het echt zwaar aan het verpestenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dan moet je nog een keer me2 doen om met die character de complete verhaallijn te doen
Dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
PSV , zelfs met de scheids lukt het niet?
Maar er gaat er toch sowieso 1 dood? Volgens mij ben ik toen op het einde ook de helft van me crew verlorenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn character naar deel 3 ga importeren, ik ben het echt zwaar aan het verpesten![]()
Er zijn nu al 2 mensen van mijn crew dood, en ok ben nog niet eens in de buurt van het einde volgens mijGo MiMi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |