Ja echtquote:Op maandag 5 maart 2012 12:56 schreef Bozz187 het volgende:
kk gister zo mooi
"Bozz en michhas klink echt exact het zelfde, vooral in accent en woordgebruik"no shit sherlock
Wel lullig als je in een winkel staat, en je zegt kut Duitsers ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 13:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe stomste is, doe je moeite om in het duits bij de bakker je shit te halen, geven ze in het nederlands antwoord...
Jij denkt altijd dat die mensen je niet verstaanquote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel lullig als je in een winkel staat, en je zegt kut Duitsers ofzo
is ook zoquote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij denkt altijd dat die mensen je niet verstaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook tegen Engelsen moeten voetballen, die zaten ergens bij een club in EHV (weet echt ff niet meer waar)quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Voetballen tegen Duitsers is ook leukEngelsen zijn lompe boeren.
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 5 maart 2012 15:24 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah, vanavond alweer naar de sportschool. Ik schijt hem trouwens wel echt voor de keuring
ik hoop hetquote:Op maandag 5 maart 2012 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb ook tegen Engelsen moeten voetballen, die zaten ergens bij een club in EHV (weet echt ff niet meer waar)
Maar dat was wel grappig, en ja lomp zijn ze wel
[..]
Komt wel goed schatje
Wat moet je doen in SPSS?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef Pixell het volgende:
Er nu achter komen dat ik voor morgen 12:00 een compleet SPSS tentamen moet inleveren (herkansing)
Ik moet de fictieve uitkomst van een enquete analyseren met allerlei dingen. Het precieze weet ik niet, want ik heb al besloten dat het weinig zin heeft..krijg het nooit af voor morgen.quote:
Begint vandaag weer he? Vind je dat tof danquote:
Sowieso etenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Julius Jaspers is een baas. En om het eten natuurlijk
Wie is datquote:Op maandag 5 maart 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Begint vandaag weer he? Vind je dat tof dan?
[ afbeelding ]
Dit is veel makkelijker, scheelt weer een muisklik!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serinda Swan. Linkje openen en je ziet het staan.
Jij zal er toch wel kennenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat valt weer mee danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |