SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dit topic niet had getypt, dan waren er een paar mensen negatiever geweest vandaag. Dan offer ik mijzelf maar op.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
TS klaagt over klagende mensen.
Ergo, TS klaagt over zichzelf.
Je stemming zou nooit je mening mogen beïnvloeden.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:50 schreef haan33 het volgende:
Op Zondag hoor je negatief te zijn, omdat kater
quote:
We gaan allemaal doodquote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Heatseeker het volgende:
Gelukkig zijn we vandaag weer een dag dichterbij de dood.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef Mozy het volgende:
Ik verbaas mij erover dat iedereen zo verschrikkelijk negatief is vandaag de dag. Iedereen kankert op elkaar en alles wat los en vast zit.
Maar waarom? Het wordt het echt allemaal niet beter op als we alleen maar kankeren en zeuren. Waarom niet gewoon genieten van het leven?
Neem als voorbeeld de topics over de opening van de applestore gisteren. De consensus was dat die mensen preventief geruimd moeten worden en "Apple![]()
". Waarom maakt iedereen zich zo druk over iets waar ze totaal geen last van hebben, zal het jou een rotzorg wezen dat die mensen zo enthousiast zijn. Of dat het een beter is dan het ander. Wat maakt het in gods naam uit welk OS iemand gebruikt.
De zomer komt eraan mensen, ik voel het, stap uit je winterdepressie en stop met haten. Geniet eens. Beter voor je bloeddruk.nee. apple is mensen aan het hersenspoelen.. daar mag best tegen verweerd worden. we hoeven niet alles maar te slikken zoals jij doet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Spongebobquote:Op zondag 4 maart 2012 16:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Daarom:
[ afbeelding ]
Wat een kuttopic!
amenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
Iedereen moet precies dat leuk en mooi en goed vinden wat ik ook leuk en mooi en goed vind, en anders ben je gewoon een klapjosti en dien je te sterven.
Gisteravond uitgewoond door 4 negers?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef DontDropTheSoap het volgende:
Ik moest vandaag 5 km lopen omdat ik een lekke band had.
Toch liep ik met een grote grijns, genietend van de zon een uur lang door de modder.
En dat terwijl ik normaal één van de grootste, chagrijnigste b*tches ooit ben
Huh? Je wilt later spelfouten toevoegen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Maar de dingen die sommige users zeggen als reactie daarop gaat daar toch niks aan veranderen. Als het komkommertijd is, en iedereen gaat daar over klagen. Is dat dan ineens niet meer komkommertijd?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:35 schreef Nober het volgende:
Ik gun iedereen alle producten van Apple en alle OS (wat dat ook mogen zijn) maar dat hoeft niet in het NOS Journaal!
JE NEGEERT MIJ IDIOOTquote:
En nu al over zomer praten.quote:De zomer komt eraan mensen, ik voel het, stap uit je winterdepressie en stop met haten. Geniet eens. Beter voor je bloeddruk.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:50 schreef haan33 het volgende:
Op Zondag hoor je negatief te zijn, omdat kater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet deze shit weerEN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |