Ja en nou maar hopen dat Johan Cruijff snel de vrije hand krijgt en er eindelijk eens gebouwd kan gaan worden!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig rot de medische staf aan het eind van het seizoen lekker op
Tja RVC en Henrichs zitten er nog steeds..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en nou maar hopen dat Johan Cruijff snel de vrije hand krijgt en er eindelijk eens gebouwd kan gaan worden!
Ok ok, ik dacht dat je doelde op de 11 die nu in t veld staan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Veel teveel. Onkunde van de medische staf.
die kunnen er ook niets van. net als de trainer met z'n fantasieopstelling.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok ok, ik dacht dat je doelde op de 11 die nu in t veld staan.
Ja belachelijk gewoon!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja RVC en Henrichs zitten er nog steeds..
Je moet wat als trainer met beperkte middelen. Je kan nu ook wel gaan afgeven op de boer maar hij doet imo wat hem het beste lijkt en met de normale middelen had t waarschijnlijk wel gewerkt.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die kunnen er ook niets van. net als de trainer met z'n fantasieopstelling.
s6 supporter...quote:Op zondag 4 maart 2012 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die kunnen er ook niets van. net als de trainer met z'n fantasieopstelling.
Helemaal niks. Dat is t m nou juist... Zeggen dat je weg gaat en vervolgens vrolijk blijven zitten...quote:
Davids ging ook heel chill weg vroeger bij Ajax maar niet heus .quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helemaal niks. Dat is t m nou juist... Zeggen dat je weg gaat en vervolgens vrolijk blijven zitten...Zegt imo all1 maar weer eens wat voor volk het is... Davids heeft me trouwens ook verbaast. Hoe the fok kan je zo iets nou doen als oud speler? Puur en all1 omdat je met van Gaal je 1e echte mooie resultaten hebt behaald?
lol. ik ook nog niet. Maar de wedstrijd is nog niet afgelopen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:55 schreef Tarado het volgende:
Ben benieuwd wie ze als man of the match gaan aanwijzen, ik kan geen uitblinker vinden
ik ben PSV-supporterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |