Snel duik ze naar de voeten en begin te likkenquote:
Dan hoor je sowieso niet in ONZ.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:09 schreef wietparkiet het volgende:
het wordt echt te laat voor mij denk ik
snap de ballen van dit topic
Dan kan hij niet mis zitten.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik verdenk hem van een swarma-scan.
quote:Op zondag 4 maart 2012 04:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan kan hij niet mis zitten.
Haha
hahahaha
Hahahahahahaha
Standaars PI's sowieso de verloedering van 't forum.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Users die standaard deals PI hebben.
Ik zeg nekschot.
Wat jij Ludo?
verder alles goed ?quote:Op zondag 4 maart 2012 04:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Users die standaard deals PI hebben.
Ik zeg nekschot.
Wat jij Ludo?
Ik zie er anders genoeg rondlopen in ONZ.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
En je zit er de hele tijd naast, stumpert.
Dat zijn geen kloontjes....
waarom is die optie er dan nog ?quote:Op zondag 4 maart 2012 04:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Standaars PI's sowieso de verloedering van 't forum.
Ja maar hunnie baggeren erdoor heen.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik eis een uitgebreid verhaal van DrDentz.
quote:
voor zo maar een post gebruiken.
De huilies zijn ook geariveerd. Welkom jongen, je kan je hoofd op Drentz zijn schouder leggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:22 schreef amenth het volgende:
alleen je hossels doen kan popsitief uitpakke hoor ken ej wel haten op hem maar zo hoef je geen buit te delen
Het is wel vervelend dat-ie hem soms niet pakt.quote:
.quote:Gecondoleerd met je oma.
eeh had jij mij nie tovelaig keer mod gemaakt ken je dat weer doen aub en dan nie na half uur weer weg want ik heb potentie geloof me nou maarquote:Op zondag 4 maart 2012 04:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
De huilies zijn ook geariveerd. Welkom jongen, je kan je hoofd op Drentz zijn schouder leggen.
Vandaar dat ik hem dus standaard zelf aanpas, scheelt weer heel wat uitleg achteraf.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is wel vervelend dat-ie hem soms niet pakt.
Mijn standaard-PI is [ afbeelding ].
Dan krijg je soms zulke berichten:
[..]
Ja sure. Het enige wat jij ooit blauw krijgt is je eikeltje van teveel rukken.quote:Op zondag 4 maart 2012 04:26 schreef amenth het volgende:
[..]
eeh had jij mij nie tovelaig keer mod gemaakt ken je dat weer doen aub en dan nie na half uur weer weg want ik heb potentie geloof me nou maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |