Ik mag van mijzelf eigenlijk ook geen hakken meer kopen de komende tijd. Ook omdat ik het gewoon niet kan dragen met het werkquote:Op zondag 4 maart 2012 00:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb ook schoenen gefaald, maar dan sneakers en slippers (en een broek). Ik kan wel pumps falen, maar in de praktijk draag ik ze misschien 2 keer. Dit is spul waarvan ik zeker weet dat ik het ga gebruiken (mits lekker zit, anders stuur ik het terug), dat vind ik een hoop rechtvaardigen!
(ga het zeker meer gebruiken dan het gemiddelde potje nagellak
)
Wat voor concert ben je naartoe geweest?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:55 schreef Diconnected het volgende:
Episch concert was episch
En fuuu der zit wat in m'n oognu nog even lezen en dan zzzzz.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:45 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Binnen. twee jaar moet die lengte gehaald zijn, tenminste afgaande op de foto's en met een gemiddelde groeisnelheid van 1 tot 1,3 cm per maand.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Ja bij die post gniffelde ik hardopquote:Op zondag 4 maart 2012 02:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben even het haartopic aan het bijlezen, hilarisch weer die malloot.... (ook in KPD aanwezig trouwens)
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je iedereen een kaartje sturen dat het niet doorgaatquote:Op zondag 4 maart 2012 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
25 kaarten helemaal klaar.. Nu even koffie... Nog 55 te gaan![]()
En dan nog adressen verzamelen arrrghhh !!! Ik las de trouw af. Te veel werk
Ow fuckquote:Op zondag 4 maart 2012 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning!
[..]
Dan moet je iedereen een kaartje sturen dat het niet doorgaat
Nog makkelijkerquote:Op zondag 4 maart 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
wij sturen gewoon een uitnodigings email denk ik
Doe het... doe het... je kunt het....quote:Op zondag 4 maart 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg een mail van Vente-Exclusive dat de pumps die ik in mijn winkelwagen had gestopt nog beschikbaar zijn en dan de sale over 24u afloopt.en als ik dan naar de site ga zitten ze weer in mijn winkelwagen.
FUCKING ENABLERS!
Nee ik heb besloten dat ik het geld wil sparen voor Sam Edelmansquote:Op zondag 4 maart 2012 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe het... doe het... je kunt het....
Don't leave meh alone with mah failquote:Op zondag 4 maart 2012 11:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik heb besloten dat ik het geld wil sparen voor Sam Edelmans
Wijffie, ik heb de afgelopen dagen heul veel gefaald en anderen laten falen, daarbij val jij in het nietquote:
zeer evilquote:Op zondag 4 maart 2012 11:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg een mail van Vente-Exclusive dat de pumps die ik in mijn winkelwagen had gestopt nog beschikbaar zijn en dan de sale over 24u afloopt.en als ik dan naar de site ga zitten ze weer in mijn winkelwagen.
FUCKING ENABLERS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |