quote:Hout hakken en op beesten jagen denk ik :-)
Op maandag 22 juli 2002 15:10 schreef keeper het volgende:[..]
Wat doen jongentjes in jouw family-plan?
Moet het eigenlijk niet BloodHoundFromTheStoneAge zijn ??
quote:Ik heb geen vaatwasser, omdat er geen plek in m'n kleine keuken is.
Op maandag 22 juli 2002 14:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Waarom hebben mensen bijvoorbeeld een vaatwasser, om te pochen over hun liquiditeitspositie? Ik zou me geen andere reden kunnen bedenken, zo'n ding heeft toch geen enkel nut? Je kan net zo goed met de hand de afwas doen, ben je net zo snel klaar en hoef je niet zo'n duur, energieverspillend apparaat te kopen.
Zie daar! Iemand met een *goeie* reden voor een vaatwasser, zeikstraal
quote:
Op maandag 22 juli 2002 15:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
1 >niet, want het voorspoelen,laden, voorbereiden en eventuele extra handafwas van niet vaatwasbestendige dingen kosten bij elkaar nog meer tijd.
Voorspoelen hoeft niet, bij mijn automaat. Laden neemt net zo veel tijd in beslag als dat je het op het aanrecht kwakt. Niet vaatwasbestendige dingen hebben we niet thuis, of ze worden nauwelijks gebruikt.
2> Zeker niet, bij een machine bliven vaak nog restjes achter en bovendien een doffe aanslag.
Dan moet je ook maar een behoorlijke afwasmachine kopen, en niet een prutsding.
4>Ik was dagelijks af en heb praktisch nooit vuile vaak op het aanrecht
Oew, heb je geen vriendin die dat voor je doet?
We zitten ons nu te verdedigen maar als ik het geld heb dan koop ik er gewoon 1. En waarom, zou zomaar omdat het me handig lijkt. En met dat geld sponsor ik de economie (en met alle belastingen ook) en daardoor kunnen mensen als BHFH zich dan weer aan mijn gedrag ergeren !!
Al zou ik er drie op een rij hebben staan dan is dat nog mijn zaak !!!
Toevallig !
quote:Kapitalist
Op maandag 22 juli 2002 15:16 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:
Trouwens,We zitten ons nu te verdedigen maar als ik het geld heb dan koop ik er gewoon 1. En waarom, zou zomaar omdat het me handig lijkt. En met dat geld sponsor ik de economie (en met alle belastingen ook) en daardoor kunnen mensen als BHFH zich dan weer aan mijn gedrag ergeren !!
Al zou ik er drie op een rij hebben staan dan is dat nog mijn zaak !!!
Toevallig !
quote:Zeikerd
Op maandag 22 juli 2002 15:17 schreef keeper het volgende:[..]
Kapitalist
Proleet
quote:
Op maandag 22 juli 2002 15:18 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:
Zeikerd
Communist
quote:helemaal mee eens, de beste momenten om met een vrouw te communiceren zijn tijdens het eten en bij de afwas.
Op maandag 22 juli 2002 14:47 schreef Merel het volgende:[..]
Ja, waarom willen mensen in 's hemelsnaam een afwasmachine, daar heb je toch VROUWEN voor, die zijn ervoor gemaakt!!
maar goed, als ik ooit een afwasmachine zou kopen, dan zou ik er twee kopen, want dat scheelt heel veel kast ruimte en de tijd voor het uitruimen, want je pakt je spullen uit de schone machine en na gebruik zet je ze in de machine met gebruikte spullen. Conclusie: of 2 of geen afwasmachine.
1. Evolutie: de mens is slim genoeg om iets uit te vinden om het werk uit handen te nemen (ook al is het alleen maar het gevoel dat er werk uit handen genomen wordt). De mens bedenkt het, maakt het en dan komt punt 2;
2. Commercie: in een vrije markt kan een fabrikant iets maken en op de markt brengen. Als er dan genoeg mensen zijn om die het kopen dan gaat de fabrikant door met ontwikkelen en op de markt brengen van dit product.
Proleten? Misschien, maar waarom niet? Laat mensen vrij in die keuze vind ik. Ik doe het met de hand en vind dat wel prima.
En dan noem je mij godverdomme een proleet
![]()
Stomme kippelip!!!...tief toch op met je kloterige kuttopics man!
Verder heb ik wel wat beters te doen dan me druk maken over wat ik wel of niet heb en wat anderen wel of niet hebben. Vraag me af waarom anderen zich er wel zo druk om moeten maken, zeker als ze denken dat het net zo veel moeite kost als handmatig afwassen. En dat die een keer in de ongeveer twee weken dat wij dat ding gebruiken zo slecht is voor het milieu... ach, wij hebben weer geen auto en ik zeur ook niet over mensen die er wél eentje hebben.
Bij mij is het helemaal erg.. m'n zusje die loopt altijd te zeiken dat we de borden moeten afspoelen voordat we ze in de vaatwasser zetten, omdat dat ding kan verstoppen ofzo...
"Tis geen wondermachine", nou voor mij wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |