No shit, dat zien wij ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef PunkAap het volgende:
Lees dit net op Nu.nl
Bossen stuurt Verbeek naar tribune
[ [url=ALKMAAR - AZ-trainer Gertjan Verbeek is zaterdagavond tijdens de wedstrijd tegen Heracles Almelo naar de tribune gestuurd.
Scheidsrechter Ruud Bossen stuurde de coach van het veld wegens zijn aanmerkingen op de leiding. De Alkmaarders leidden op dat moment met 3-1.
AZ was even voor het wegsturen van Verbeek met tien man komen te staan. Nick Viergever kreeg de rode kaart vanwege hands.
Het publiek in het AFAS Stadion keerde zich daarop tegen arbiter Bossen.]afbeelding[/url] ]
© ANP
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:25 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Klopt, dat was een misser. Ik neem aan dat Verbeek daarvoor geen schorsing krijgt.
Ik zat meer te denken aan "waar er getwijfeld wordt aan het beroep van Bosse z'n moeder", maar da's te langquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wou inde TT:
Bossen, Bossen je moeder is een...
Het is imo juist AZ die het beter doet. Goed verdedigen, waardoor Heracles niets meer klaar speeltquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:34 schreef Oidipous het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe Heracles de wedstrijd uit haar handen laat glippen. De eerste minuten waren goed, nu ze tegen 10 man staat krijgen de mannen van Verbeek niets meer klaar. Wanneer gaan ze eens die bal naar voren pompen? Meer opportunisme mag wel als het voetballend niet lukt.
naja ik kan wel leven met het vertoonde spelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:34 schreef Oidipous het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk hoe Heracles de wedstrijd uit haar handen laat glippen. De eerste minuten waren goed, nu ze tegen 10 man staat krijgen de mannen van Verbeek niets meer klaar. Wanneer gaan ze eens die bal naar voren pompen? Meer opportunisme mag wel als het voetballend niet lukt.
Zeker, hulde voor Heraclesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja ik kan wel leven met het vertoonde spelHeracles is niet weggetikt door AZ.
Toch kreeg hij Heracles aan de praatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Verbeek man, mafketel. doe is normaal
Ik heb fases gezien in de tweede helft waar Heracles een paar minuten in de verdediging doelloos aan het rondtikken was. Volgens mij geloofde ze er zelf niet meer in.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja ik kan wel leven met het vertoonde spelHeracles is niet weggetikt door AZ.
is?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Verbeek man, mafketel. doe is normaal
Zeker! Dankzij hem zitten we nog in de eredivisie! En Bosz heeft Heracles in de eredivisie gebrachtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toch kreeg hij Heracles aan de praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |