Ze whatsappt constant hoe het gaat. Ze doet mij sterk denken aan mijn ma, precies ook zo'n drukmakerquote:Op maandag 5 maart 2012 12:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Hehe, aw dankjulliewel![]()
Oh yumZe klinkt tof. Wifey material indeed
Goed beginquote:Op maandag 5 maart 2012 12:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er is niets loos, maar zag op internet weer een DIY van armbandjes dus die ben ik nu aan het maken, maar heb de bak met kraaltjes enzo al weer laten vallen.
Ik ga niet naar de gym ofzo (wat ik ook misquote:Op maandag 5 maart 2012 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap dat dat begint te vervelen maar je moet het nu niet gaan overbelasten.
Ik weet nog dat ik dat tegen mijn ex zeiquote:Op maandag 5 maart 2012 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat zou ik tegen haar zeggen. scoor je zeker weten punten mee
En, zag ze dat als compliment of niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik dat tegen mijn ex zei.
Wat dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:41 schreef Salatrel het volgende:
zo ik heb net even de bovenbuurvrouw a piece of my mind gegeven
Haha, ja dat dus. Ik heb dit echt om de paar maanden ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 12:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]Herkenbaar.
Ik kwam deze site zaterdag tegen en 10 minuten later stond ik al in de winkel om het te kopen, dan krijg je zo'n opwellingHele weekend er tegenop gekeken om het te maken. Nu toch maar een poging wagen.
Waarom denk je dat zij mijn ex is?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En, zag ze dat als compliment of niet?Ik zou het een beetje maf vinden om te horen
een naaimachine?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, ja dat dus. Ik heb dit echt om de paar maanden ofzoDoor die opwellingen ben ik inmiddels een keyboard, een naaimachine, een skateboard en een shitload aan graffitispullen rijker
Damn jij kan echt zo mijn zus zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, ja dat dus. Ik heb dit echt om de paar maanden ofzoDoor die opwellingen ben ik inmiddels een keyboard, een naaimachine, een skateboard en een shitload aan graffitispullen rijker
nou hebben 2 vrij jonge kinderen... en ze wonen op de 3e etage (ik woon op de 1e) dus elke keer als ze komen of gaan komen ze door het trappenhuis met fucking veel lawaai. kinderen schreeuwen en huilen enz. en moeders schreeuwt vrolijk mee pogende die kinderen te overstemmen. dus ik schreeuwde net even door het trappenhuis naar boven dat ze eens moest proberen die kinderen en knal voor de harses te geven omdat ik de overlast helemaal zat wasquote:
Graffitispullen whuuttt, ik wou dat al doen toen ik 12 was ofzo. Die hele kunstwerken vind ik zo vet, ik zou alleen een beetje retarded zinnen gaan neerkwakken aangezien ik niet kunstzinnig ingesteld ben. Weleens gedaan dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Sorry Ousje, moet ik je nog meer baklava brengen? Niet zelfgemaakt maar hier om de hoek is ook een lekker Turks winkeltjequote:Op maandag 5 maart 2012 12:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Stiekem vind je het leuk om mijn grappen te verpesten he.
Maar je hebt alleen overlast van ze als ze door het trappenhuis lopen of ook gewoon als ze binnen zitten?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou hebben 2 vrij jonge kinderen... en ze wonen op de 3e etage (ik woon op de 1e) dus elke keer als ze komen of gaan komen ze door het trappenhuis met fucking veel lawaai. kinderen schreeuwen en huilen enz. en moeders schreeuwt vrolijk mee pogende die kinderen te overstemmen. dus ik schreeuwde net even door het trappenhuis naar boven dat ze eens moest proberen die kinderen en knal voor de harses te geven omdat ik de overlast helemaal zat was(laatst zelfs een keer bij hun binnenshuis om 23:30 terwijl die kinderen van de leeftijd zijn dat ze na klokhuis naar bed zouden moeten
komt ze nog aan de deur verhaal halen dat ze het zelf ook helemaal zat is en dat als ik tips had om ze stil te krijgen dat ze ze graag van me wil horen....
alsof het mijn taak is hun kinderen op te voeden
Bestuurbare helicopterquote:Op maandag 5 maart 2012 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Damn jij kan echt zo mijn zus zijn.Ik laatst nog een gitaar en een bestuurbare helicopter. Echt wtf moet ik er mee. Daarom probeer ik ook zo min mogelijk op sites zoals dealextreme enz te kijken.
Ja, je weet wel, die dromen als 12-jarig kindje dat je zelf kleding wilde maken enzo en dan na één keer proberen zoiets hebben van ja fuck it, toch nietquote:
ook regelmatig (meerdere malen per week) als ze gewoon thuis zijn bijvoorbeeld als ze niet naar bed willen ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar je hebt alleen overlast van ze als ze door het trappenhuis lopen of ook gewoon als ze binnen zitten?
ik had gewoon een nintendo64 toen ik 12 was.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bestuurbare helicopter![]()
? Ik lach je echt fucking hard uit nu.
Ik heb een bestuurbare boot en een kano![]()
[..]
Ja, je weet wel, die dromen als 12-jarig kindje dat je zelf kleding wilde maken enzo en dan na één keer proberen zoiets hebben van ja fuck it, toch niet
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bestuurbare helicopter![]()
? Ik lach je echt fucking hard uit nu.
Ik heb een bestuurbare boot en een kano![]()
[..]
Ja, je weet wel, die dromen als 12-jarig kindje dat je zelf kleding wilde maken enzo en dan na één keer proberen zoiets hebben van ja fuck it, toch niet
Misschien helpt het als je op zo'n moment aanbelt en dan die kinderen boos aanspreken dat ze NU naar bed gaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook regelmatig (meerdere malen per week) als ze gewoon thuis zijn bijvoorbeeld als ze niet naar bed willen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |