Gezellige boel word het dan! Ik heb ook altijd een zusje/broertje willen hebben eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dankje. 16 weken al! Ze had vrijdag een pretecho laten maken en vertelde het me net pas
Wat! Ben heel blij voor jequote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik krijg een zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar Jumi is een vrouw hè, dat is anders, ik deel echter je mening, heb ook een zusje.quote:
Ja, ik dus ookquote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gezellige boel word het dan! Ik heb ook altijd een zusje/broertje willen hebben eigenlijk
39.quote:
Care. Hebben ze goedquote:Op zondag 4 maart 2012 23:43 schreef Salatrel het volgende:
Je ouders hebben sex gehad na je geboorte....
Daarnaast heeft mijn moeder een vriend, dus ik had ook niet anders verwacht
Klopt. Boogie Nights is bijna klaar met downloaden trouwensquote:
Zodiac is inderdaad echt goed!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Boogie Nights is bijna klaar met downloaden trouwensZodiac heb ik inmiddels al gekeken en die was tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd Jumi!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat mijn broer nu toch voor mij heeft mee genomen uit Berlijn.Whuuuuut, dopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd Jumi!![]()
En dankjewel!There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zodiac is inderdaad echt goed!
Boogie Nights hoort bij mijn all-time favorites
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja, CB en Sala liggen hier op de bank.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdIk weet niet of we 'm vandaag nog gaan kijken tho, want dit:
Schattige gangstersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je blow al gekeken?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zodiac is inderdaad echt goed!
Boogie Nights hoort bij mijn all-time favorites
Nope, die ben ik ook aan het downloadenquote:
Pics.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat mijn broer nu toch voor mij heeft mee genomen uit Berlijn.Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |