Gezellige boel word het dan! Ik heb ook altijd een zusje/broertje willen hebben eigenlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dankje. 16 weken al! Ze had vrijdag een pretecho laten maken en vertelde het me net pas
Wat! Ben heel blij voor jequote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik krijg een zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar Jumi is een vrouw hè, dat is anders, ik deel echter je mening, heb ook een zusje.quote:
Ja, ik dus ookquote:Op zondag 4 maart 2012 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gezellige boel word het dan! Ik heb ook altijd een zusje/broertje willen hebben eigenlijk
39.quote:
Care. Hebben ze goedquote:Op zondag 4 maart 2012 23:43 schreef Salatrel het volgende:
Je ouders hebben sex gehad na je geboorte....
Daarnaast heeft mijn moeder een vriend, dus ik had ook niet anders verwacht
Klopt. Boogie Nights is bijna klaar met downloaden trouwensquote:
Zodiac is inderdaad echt goed!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Boogie Nights is bijna klaar met downloaden trouwensZodiac heb ik inmiddels al gekeken en die was tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd Jumi!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat mijn broer nu toch voor mij heeft mee genomen uit Berlijn.Whuuuuut, dopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd Jumi!![]()
En dankjewel!There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zodiac is inderdaad echt goed!
Boogie Nights hoort bij mijn all-time favorites
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ja, CB en Sala liggen hier op de bank.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdIk weet niet of we 'm vandaag nog gaan kijken tho, want dit:
Schattige gangstersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb je blow al gekeken?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zodiac is inderdaad echt goed!
Boogie Nights hoort bij mijn all-time favorites
Nope, die ben ik ook aan het downloadenquote:
Pics.quote:
Wat mijn broer nu toch voor mij heeft mee genomen uit Berlijn.Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
heerlijkquote:
Oh Jum wat leuk gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik krijg een zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat mijn broer nu toch voor mij heeft mee genomen uit Berlijn.Nice! Pics van jou met je pet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gefeliciteerd Jumi!
All good things are wild and free.
Dankje!quote:Op maandag 5 maart 2012 10:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh Jum wat leuk gefeliciteerd!
Dat betekend shoppen, uggs, sneakers, mutsjes
Ja hoe gaat het nou met jou? Klonk niet echt lekker.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:20 schreef o.us het volgende:
Gefeliciteerd Jumi. Hopelijk wordt zij net zo knap en grappig als jij dat bent.
Mijn date bracht gisteravond trouwens zelfgemaakte baklava en dolma mee. Zij is echt een wifey material. Ze wilde gister ook niet naar huis gaan. Man, ik voel mij zo veel beter.
Wel wat beter gelukkig, na drie dagen zou die antibiotica moeten werken en dat merk ik vandaag. Pijn is heel wat minder geworden. Of dat komt door haar baklavaquote:Op maandag 5 maart 2012 12:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hoe gaat het nou met jou? Klonk niet echt lekker.
Was loos?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben in een creatieve bui vandaag, voel me net een knutselmoeder.![]()
Dat is echt liefquote:Op maandag 5 maart 2012 12:20 schreef o.us het volgende:
Mijn date bracht gisteravond trouwens zelfgemaakte baklava en dolma mee. Zij is echt een wifey material. Ze wilde gister ook niet naar huis gaan. Man, ik voel mij zo veel beter.
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:19 schreef Chai het volgende:
Jumi nog gefeliciteerd!![]()
Zou jou ook wel als oudere zus willen hebben.
Hehe, aw dankjulliewelquote:Op maandag 5 maart 2012 12:20 schreef o.us het volgende:
Er is niets loos, maar zag op internet weer een DIY van armbandjes dus die ben ik nu aan het maken, maar heb de bak met kraaltjes enzo al weer laten vallen.quote:
Snap dat dat begint te vervelen maar je moet het nu niet gaan overbelasten.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Wel wat beter gelukkig, na drie dagen zou die antibiotica moeten werken en dat merk ik vandaag. Pijn is heel wat minder geworden. Of dat komt door haar baklava.
Ik ga morgen gewoon proberen naar 't faculteit te gaan en kijken hoe het gaat. Vijf dagen alleen maar in bed liggen ben ik wel spuugzat aan het worden. Ben echt een persoon die na 1 dag bed-/bankhangen wat wil ondernemen door de verveling.
Ik maak wel een foto á la dWc met zijn blikje Fernandes voor zijn Zwarte Mamba.quote:
*gniffelquote:Op maandag 5 maart 2012 12:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er is niets loos, maar zag op internet weer een DIY van armbandjes dus die ben ik nu aan het maken, maar heb de bak met kraaltjes enzo al weer laten vallen.
Hihi dan ben je geen knutselmoeder, maar eerder het kleutertje.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er is niets loos, maar zag op internet weer een DIY van armbandjes dus die ben ik nu aan het maken, maar heb de bak met kraaltjes enzo al weer laten vallen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whehe, dat geduld dat je daarvoor moet hebben alleen al. Ik kan daar echt niet tegenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een chaotische knutselmoeder.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi dan ben je geen knutselmoeder, maar eerder het kleutertje.
Ah, die lichtblauwe is leukquote:Op maandag 5 maart 2012 12:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een chaotische knutselmoeder.![]()
Het zijn overigens deze armbandjes, vond het wel leuk voor in de zomer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, dat geduld dat je daarvoor moet hebben alleen al. Ik kan daar echt niet tegenToen ik in Groningen was laatst heb ik ook in een opwelling een shitload aan kralen, kettingen en slotjes gekocht, terwijl ik toch weet dat ik dat nooit ga gebruiken. Ik vond het gewoon leuk om te kopen omdat je alles moest zoeken, in zo'n mandje moest doen en dan zelf kon opschrijven wat en hoeveel je had gekocht enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |