Jij kan het hebben, ik kan dan niet wachten om weer te gaan eten. Het is net alsof ik dan op een gladde heuvel sta, zodra ik stop met eten ga ik terugglijden. Mijn lichaam vreet relatief zo veel energie.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef o.us het volgende:
Godverdomme, ik word toch tyfusgestoord om dagenlang gedwongen in bed te blijven liggen.
hoezo gedwongenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef o.us het volgende:
Godverdomme, ik word toch tyfusgestoord om dagenlang gedwongen in bed te blijven liggen.
Ik ging donderdag naar een date van mij in Amsterdam, met de bedoeling om te gaan winkelen en leuke dingen te gaan doen. Was ik eindelijk in de PC Hooftstraat en wilde ik winkels ingaan stortte ik neer van de vreselijke pijn in mijn onderbuik en kon ik niet meer lopen. Ambulance gebeld alles, bleek dat het een liesontsteking was en heb dus twee dagen in het ziekenhuis gezeten daarquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging donderdag naar een date van mij in Amsterdam, met de bedoeling om te gaan winkelen en leuke dingen te gaan doen. Was ik eindelijk in de PC Hooftstraat en wilde ik winkels ingaan stortte ik neer van de vreselijke pijn in mijn onderbuik en kon ik niet meer lopen. Ambulance gebeld alles, bleek dat het een liesontsteking was en heb dus twee dagen in het ziekenhuis gezeten daar. Nu ben ik sinds vrijdag thuis aan antibiotica en moet ik in bed blijven liggen voor een paar dagen. Grafkankerzooi.
Het ergste is dat opeens iedereen je vraagt om te gaan chillen, sporten, eten, uitgaan en what so ever en ik dus niet kan.
Wow dat is echt fucked up ouwe. Heb ik ook wel eens gehad, bizar gevoel is dat.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ging donderdag naar een date van mij in Amsterdam, met de bedoeling om te gaan winkelen en leuke dingen te gaan doen. Was ik eindelijk in de PC Hooftstraat en wilde ik winkels ingaan stortte ik neer van de vreselijke pijn in mijn onderbuik en kon ik niet meer lopen. Ambulance gebeld alles, bleek dat het een liesontsteking was en heb dus twee dagen in het ziekenhuis gezeten daar. Nu ben ik sinds vrijdag thuis aan antibiotica en moet ik in bed blijven liggen voor een paar dagen. Grafkankerzooi.
Het ergste is dat opeens iedereen je vraagt om te gaan chillen, sporten, eten, uitgaan en what so ever en ik dus niet kan.
Ik kan niet lopen en ik zie er uit alsof ik dagenlang niet buiten ben geweest. Mijn date komt vanavond ff langs met zelfgemaakt Turks eten, wel zo liefquote:Op zondag 4 maart 2012 17:01 schreef wise het volgende:
[..]das klote.
Waarom geen feestje thuis organiseren. Iedereen die je kan verwennen
Komt een Rotterdammer in Amsterdam..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow dat is echt fucked up ouwe. Heb ik ook wel eens gehad, bizar gevoel is dat.
Thanks guysquote:Op zondag 4 maart 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Komt een Rotterdammer in Amsterdam..
Beterschap ouwe.
Handcuff die chick, wifey materialquote:Op zondag 4 maart 2012 17:09 schreef o.us het volgende:
Al die tijd dat ik in het ziekenhuis zat was zij erbij, sliep zij met mij en ze maakte zich erge zorgen terwijl dat niet nodig was. Dat is zo fucking lief.
Niet dichtbij, maar met de tram slechts 5 haltesquote:Ik zat in het OLVG trouwens, misschien is dat in de buurt van een van jullie.
Turks fruit¿quote:Op zondag 4 maart 2012 17:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan niet lopen en ik zie er uit alsof ik dagenlang niet buiten ben geweest. Mijn date komt vanavond ff langs met zelfgemaakt Turks eten, wel zo lief.
Damn, fucked up.. Goed uitrusten nu en dan over een paar dagen twee keer zo hard chillen dan normaalquote:Op zondag 4 maart 2012 17:00 schreef o.us het volgende:
[..]
En dit. Zorgzame damequote:Op zondag 4 maart 2012 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Handcuff die chick, wifey material.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Mooi kut, o.us. maar geen zorgen, je Noord Afrikaanse superieure genen helpen je er weer boven op. beterschap
psv 4-0 achter na 40 minquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb Tottenham - ManU afgezet voor deze wedstrijd.
Heb er sinds gisteren ook aardig last vanquote:Op zondag 4 maart 2012 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij begint m'n hooikoorts nu al, heb m'n raam open en m'n neus kriebelt en m'n ogen ook klein beetje.
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beterschap ousje.
full stops and exclamation marks
photoshop niet in het engels gebruikenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
wtf download je Photoshop, krijg je een versie die alle talen heeft behalve Engels
me no hablez hollandaisequote:
ja wtfquote:Op zondag 4 maart 2012 21:04 schreef wise het volgende:
[..]
photoshop niet in het engels gebruiken
veel tutorials zijn engels, toch makkelijker man
Nicequote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik krijg een zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aw.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik krijg een zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Wel laat trouwesquote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik krijg een zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Congrats Jumi!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik krijg een zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Get him to the greekquote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik krijg een zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik krijg een zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsss. Alsof jij de bevalling zo kan timen dat ie er voor het avondeten nog uitfloept.quote:
Ah, tofquote:Op zondag 4 maart 2012 22:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]leeuuk, hehe ik heb ook een zusje van 3, nakomertje
Jaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, tof! Volgens mij ben ik nog blijer dan mijn moeder zelf
Ik ben aan het rondhuppelen als een klein kind.
En bedankt allen
Leeeeeeukquote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik krijg een zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe, juist daarom vind ik het zo leuk. Excuses om te gaan shoppen als een malle en dan toffe kleding en schoenen bij haar aantrekkenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jahad ik ook, zo leuk! In amerika had ook van die kleine all-stars enzo voor d'r gekocht en van die blazertjes haha
trekken gewoon aan wat je zegt, ik hou ervan.
Thanksquote:
Feli!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik krijg een zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje. 16 weken al! Ze had vrijdag een pretecho laten maken en vertelde het me net pasquote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Feli!Hoeveel weken/maanden is je moeder al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |