SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:16 schreef Juminelle het volgende:
Zaterdagnacht doorbrengen op de bowlingbaan en bij thuiskomst afterpartyen met dit:
[ afbeelding ]BowlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt zo lang geleden. Elke keer als ik het voorstel lachen ze. En dan lach ik gauw mee van haha zo gaar idd lol xDD. Maar eigenlijk wilde ik serieus gaan
![]()
Haha, zo herkenbaar dit. Maar iedereen had gewoon zoiets van fuck it, we doen het.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bowlenecht zo lang geleden. Elke keer als ik het voorstel lachen ze. En dan lach ik gauw mee van haha zo gaar idd lol xDD. Maar eigenlijk wilde ik serieus gaan
Nice haha, zulke avonden somsquote:Op zondag 4 maart 2012 12:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, zo herkenbaar dit. Maar iedereen had gewoon zoiets van fuck it, we doen het.
Was best tof![]()
Nee, niet juistquote:Op zondag 4 maart 2012 12:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice haha, zulke avonden soms. Heb je ook dat hoe meer je drinkt, des te beter je wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik was SnorlaxEn toen ben ik als derde van onder geeindigd
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, niet juist![]()
Ik begon zo:SnorlaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik was SnorlaxEn toen ben ik als derde van onder geeindigd
je was al in die Pokemood
You and me both sir!quote:
Afgesproken met een ex en 2 vrienden van haar. Vrijdag en zaterdag uit. Russen drinken in een tempo wat ik niet kan bijhouden.quote:
(bewust) Stappen met je ex, never would I everquote:Op zondag 4 maart 2012 13:05 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Afgesproken met een ex en 2 vrienden van haar. Vrijdag en zaterdag uit. Russen drinken in een tempo wat ik niet kan bijhouden.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hard feelings and stuff.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
(bewust) Stappen met je ex, never would I ever
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ookWhehe, ziet er tof uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Gedacht aan jou en biertjes gedronken.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoi.
Wat heb jij gedaan dit weekend??
[..]
Ik ookhuh, die nigga. Heet ie Dwayne? Hij lijkt doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Neequote:Op zondag 4 maart 2012 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
huh, die nigga. Heet ie Dwayne? Hij lijkt dood
Was fucking aanquote:
Uitsluitend reine gedachten I trust..quote:Op zondag 4 maart 2012 13:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gedacht aan jou en biertjes gedronken.
Wat jij dan?
Alleen maar rein, zou niet anders durven :$quote:Op zondag 4 maart 2012 13:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Uitsluitend reine gedachten I trust..
Ongeveer hetzelfde maar geen bier, goes straight to the hips
[..]
Ik ookMijn benen. Mi jezus mi gado spierpijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
[..]
Ik ookHahaaaa, kankerbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mooie panjaheid.
Whut? Waarom kutdag?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:39 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een kutdagmoge het snel maandag worden!
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Juminelle het volgende:
Feesten met Timbs is niet zo'n goed plan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whut!? Hoe dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]zonde. Ik ben vannacht een shirt kwijt geraakt.
Van mijn lijf gerukt door al die hitsige hipsterdames.quote:
Whehe, klinkt als een goed feestje dusquote:Op zondag 4 maart 2012 16:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Van mijn lijf gerukt door al die hitsige hipsterdames.
Nee ik weet het niet zeker meer. had op een gegeven moment mijn t shirt in mijn klauwen toen een mattie ging crowd surfen, volgens mij is hij toen uit mijn klauwen gegleden want nadat ik hem weer op de grond zette was ik m kwijt.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:40 schreef Juminelle het volgende:
Feesten met Timbs is niet zo'n goed plan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fucking aan ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, klinkt als een goed feestje dus
Meh, tijdens het losgaan merk je daar toch niets vanquote:Op zondag 4 maart 2012 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fucking aan ja.Op het petjesvolk na.
Zo keek ik vanmorgen ook ja. Lijkt alsof er overheen gekotst is ofzoquote:
Mja ligt er maar net aan. Ik mocht weer bij ruzies tussenbeide komen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, tijdens het losgaan merk je daar toch niets van
Hehe, goed planquote:Op zondag 4 maart 2012 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mja ligt er maar net aan. Ik mocht weer bij ruzies tussenbeide komen.Ik ga gewoon bij P60 als losgaanmeneer/security werken.
True. Blijf de rest van de dag ook maar liggenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef junamii het volgende:
[..]
Heeerlijk toch. Ik ben ook net een kwartier uit bed gestapt
dus, nog 5 uur om dingen te doen en dan pas naar bedquote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is alweer bijna 17u, what the fuck echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |