SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben mensen ideen, ervaringen etc? Laat maar horen!
[ Bericht 15% gewijzigd door S_Holmes op 03-03-2012 19:37:28 ]
nee klopt, ben zelf in vietnam en thailand geweest. Indonesie schijnt iets anders te zijn naar wat ik heb gehoord, maar het is daar in december warm, eten is lekker, mensen vriendelijk, goedkoop.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:24 schreef Nobu het volgende:
Als je iets anders wilt dan ZO Azië ligt Indonesië niet echt voor de hand.
echt: waar vlieg je mee? Heb wel nare verhalen over colombia gehoord, schijnt er gevaarlijk te zijn voor backpackers alleen etc.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:04 schreef Lemans24 het volgende:
December? Zuid-Amerika natuurlijk! Het was altijd een duur continent om naartoe te vliegen, maar tegenwoordig zijn er gelukkig regelmatig aanbiedingen van Lufthansa. Over twee weken vlieg ik naar Colombia en dat ticket heeft me maar 500 euro gekost.
Misschien Lufhansaquote:Op zondag 4 maart 2012 00:24 schreef S_Holmes het volgende:
[..]
echt: waar vlieg je mee? Heb wel nare verhalen over colombia gehoord, schijnt er gevaarlijk te zijn voor backpackers alleen etc.
Midden-Amerika is dat veiliger?
Mijn eerste backpack vakantie was naar Midden Amerika, had toen ook mijn bedenkingen mbt veiligheid. Maar achteraf viel dat wel mee.quote:
zat ik ook meequote:Op zondag 4 maart 2012 13:16 schreef Ziba het volgende:
Ik heb ook nog een vraag aangezien ik ook alleen wil backpacken dit jaar. Ik ben 18 jaar en het lijkt me super tof om te gaan backpacken in Zuid Amerika en dan inderdaad bijvoorbeeld Colombia.
Het probleem is dat ik denk dat ik lastig gevallen ga worden en dat wil ik echt niet. In Argentinië ben ik ook heel erg lastig gevallen op straat, iedere dag weer (en ik ga dan ook nog nooit alleen over straat) maar altijd word ik weer aangesproken door mannen en soms ook enge mannen. Ik denk dat het in Colombia dan nog erger is en al helemaal als ik alleen ben. Of zal dat meevallen? En is het wel aan te raden op mijn leeftijd om alleen te gaan naar zo'n land?
Voor TS is het makkelijker/veiliger (denk ik) omdat TS een jongen/man is en ik niet.
Ja, veel mensen raden het mij af in ieder geval (mijn ouders zijn het er al helemaal niet mee eens) omdat ik geen levenservaring heb en blabla maar ik weet van mezelf dat ik toch wel ga. Waarom wil jij eigenlijk backpacken?quote:
Ik wil elk jaar een mooie reis maken en dingen van de wereld zien. Ik ga liever een maand backpacken aan de andere kant van de wereld dan 2 weken mezelf klemzuipen in Lloret oid. aangezien ik student ben is backpacken het meest voordelig/ leuk, ook omdat je mensen uit de hele wereld tegenkomt, nieuwe ervaringen opdoe etc.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, veel mensen raden het mij af in ieder geval (mijn ouders zijn het er al helemaal niet mee eens) omdat ik geen levenservaring heb en blabla maar ik weet van mezelf dat ik toch wel ga. Waarom wil jij eigenlijk backpacken?
kan je beter naar azie gaan. daar is het min of meer veilig. colombia, 18, vrouw en alleen, lijkt mij geen goed idee.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:16 schreef Ziba het volgende:
Ik heb ook nog een vraag aangezien ik ook alleen wil backpacken dit jaar. Ik ben 18 jaar en het lijkt me super tof om te gaan backpacken in Zuid Amerika en dan inderdaad bijvoorbeeld Colombia.
Het probleem is dat ik denk dat ik lastig gevallen ga worden en dat wil ik echt niet. In Argentinië ben ik ook heel erg lastig gevallen op straat, iedere dag weer (en ik ga dan ook nog nooit alleen over straat) maar altijd word ik weer aangesproken door mannen en soms ook enge mannen. Ik denk dat het in Colombia dan nog erger is en al helemaal als ik alleen ben. Of zal dat meevallen? En is het wel aan te raden op mijn leeftijd om alleen te gaan naar zo'n land?
Voor TS is het makkelijker/veiliger (denk ik) omdat TS een jongen/man is en ik niet.
Waar baseer je op dat Colombia niet veilig zou zijn?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:41 schreef okiokinl het volgende:
[..]
kan je beter naar azie gaan. daar is het min of meer veilig. colombia, 18, vrouw en alleen, lijkt mij geen goed idee.
colombia heeft niet echt een goede naam, toch? heel zuid amerika niet eigenlijk. of het ergens op gebaseerd is, weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat Colombia niet veilig zou zijn?
Qua kleding en aandacht: Ik ben er van overtuigd dat je door je kleding en houding juist heel veel aandacht kunt genereren, of dat het juist daardoor heel erg meevalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |