Post jij eens een foto van jezelf dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel oppassen, Kapsalon is verslavend. Voordat je het weet zie je eruit als Madame..
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel oppassen, Kapsalon is verslavend. Voordat je het weet zie je eruit als Madame..
Jij noemt mensen ook dik en van jou heb ik er ook nog nooit een gezien. (althans geen huidige foto)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van jezelf dan?
Al gedaan, check KPD.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van jezelf dan?
Oh ja? Wie dan? Bovendien zijn er talloze foto's van mij op Fok te vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij noemt mensen ook dik en van jou heb ik er ook nog nooit een gezien. (althans geen huidige foto)
van je haar, en van je linkeroog.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja? Wie dan? Bovendien zijn er talloze foto's van mij op Fok te vinden.
Waarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ook wel helemaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
van je haar, en van je linkeroog.
In US enzoquote:
Spelt hooibergquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ook wel helemaal.
[..]
In US enzo
Dan kun je ze net zo goed hier wel even posten. Scheelt ons wat zoekwerk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja echt nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan kun je ze net zo goed hier wel even posten. Scheelt ons wat zoekwerk.
Geen idee wie, ik weet alleen dat mijn geheugen mij in de steek laat en vaak zinspeelt op het overgewicht van sommige users.
Congrats.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een foto van jojoortje gezien
Nou nou niet zo doen hoor, je ziet er erg leuk uitquote:
Idd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou nou niet zo doen hoor, je ziet er erg leuk uit
Dank je hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou nou niet zo doen hoor, je ziet er erg leuk uit
--> livetopicquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Jojoortje heeft weer genoeg aandacht gehad. Heracles
Iddquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Jojoortje heeft weer genoeg aandacht gehad. Heracles
Ah, een kennerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:15 schreef Roffamannetje het volgende:
vroeger kon je nog fappen op jojoortjes fotoboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |