Hoezo snap je dat niet? Als het je eerste echte baan is, is het gewoon allemaal wennen. De praktijk is gewoon anders dan op school.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:40 schreef HunterSThompson het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp is hoe je fouten kan maken als je op de financiele afdeling werkt? Dan ben je toch gewoon niet goed in wat je doet.
Toch even extra checken dan en je beter concentreren op je werk. Mocht je dingen niet begrijpen/weten vragen en desnoods gewoon opschrijven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:45 schreef Woussie1987 het volgende:
Huntersthompson: Het gaat hierbij om werk waar je stapels facturen moet verwerken. Meestal soms wel 200 facturen per dag in het systeem zetten en dat je bijvoorbeeld 54 euro intoetst, maar dat het 64 had moeten zijn. Bij de eindcontrole komen dit soort fouten toch weer naar boven en worden ze gecorrigeerd. Het is dan de nauwkeurigheid waar het om draait. Gelukkig gaat dat wel stuk beter.
Ik weet niet wat voor beeld jij bij een financiele afdeling heb, maar ook daar kunnen gewoon fouten gemaakt worden. Sterker nog, daar is een fout al snel gemaakt (simpel typfoutje). Beetje rare opmerking naar mijn inziens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:40 schreef HunterSThompson het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp is hoe je fouten kan maken als je op de financiele afdeling werkt? Dan ben je toch gewoon niet goed in wat je doet.
Je vliegt er toch uit las ik. Een mooie gelegenheid om eens wat meer van jezelf te laten zien. Zeg gewoon wat in je opkomt, je gaat er toch weg. Een beetje stennis schoppen heerlijk kan dat zijn. Kom je die laatste 2 maanden ook nog lachend door. En als je gebruik kan maken van Internet zou ik alvast beginnen met het zoeken naar ander werk.quote:Op zondag 1 april 2012 23:17 schreef Woussie1987 het volgende:
En morgen weer een dag, zal afzien worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |