SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Poepen op brood verplicht
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen indien genoeg aanmeldingen
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?
Doe maar weg schatje, anders mag je FOK weer missenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ [url=hihihihiigh]afbeelding[/url] ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:35 schreef Intronic het volgende:
Klopt wel overigens. Wel een lieve autist.
Je quote het toch of nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Doe maar weg schatje, anders mag je FOK weer missen
Oja dat is verboden hequote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Doe maar weg schatje, anders mag je FOK weer missen
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:35 schreef Intronic het volgende:
Klopt wel overigens. Wel een lieve autist.
Introvert is het juiste woord.quote:
Geen smoesjes, jij bent pokemonautist.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Introvert is het juiste woord.
En introverten hebben per definitie een hekel aan small talk. Derhalve is bellen kut.
quote:
Onze samenleving hecht veel waarde aan extraverte mensen. Introverte mensen worden vaak gezien als vreemd en anti-sociaal , wat weer beide gezien als negatieve eigenschappen worden gezien. Echter, er zijn veel verschillende vormen van intelligentie en men plaatst ze niet altijd in juiste volgorde van mate van belang als ze deze evalueren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Geen smoesjes, jij bent pokemonautist.
Juf, ik heb een vraag. Ik heb een hekel aan small talk maar ik ga wel graag naar een bar, club of feest.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Onze samenleving hecht veel waarde aan extraverte mensen. Introverte mensen worden vaak gezien als vreemd en anti-sociaal , wat weer beide gezien als negatieve eigenschappen worden gezien. Echter, er zijn veel verschillende vormen van intelligentie en men plaatst ze niet altijd in juiste volgorde van mate van belang als ze deze evalueren.
Het belangrijkste verschil is dat extraverten liever met andere mensen omgaan, terwijl introverte mensen de voorkeur hebben aan alleen te zijn.
De introverte heeft een aan small talk. Small talk voeren ergert hen omdat ze gewoon liever diep betekenisvolle gesprekken. Dit gebeurt echter zelden als je gaat uit naar een bar, club, of feest dus het is niet moeilijk te zien waarom de introverte thuis blijft de meeste weekenden.
Dit was mijn spreekbeurt, nog vragen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juf, ik heb een vraag. Ik heb een hekel aan small talk maar ik ga wel graag naar een bar, club of feest.
Wat ben ik.
Een makkelijke prooiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juf, ik heb een vraag. Ik heb een hekel aan small talk maar ik ga wel graag naar een bar, club of feest.
Wat ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |