abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108659365
Ik ben ongetwijfeld niet de eerste die een topic met deze titel opent, maar ik wil 'm er toch even uit gooien.
Afgelopen augustus heb ik (in eerste instantie via internet) iemand ontmoet. Ontzettend veel gepraat via facebook, msn, skype, telefoon, noem het maar op. Het voornaamste probleem is; ze woont 3000km verderop. In oktober was ze op vakantie in Nederland en we hebben elkaar toen 2 keer ontmoet. Klikte meteen ontzettend goed, hoewel we het toen puur als leuke vriendschap zagen, en absoluut niets meer.
In februari ben ik voor een lang weekend die kant op gegaan, en de gevoelens zijn toen toch wel een stuk sterker geworden, van beide kanten. Daar hebben we de afgelopen weken vrij openhartig over gepraat, met als samenvatting dat we allebei toch wel iets meer willen, maar dat we onszelf echt aan het tegenhouden zijn vanwege die grote afstand.
We zijn nu allebei in zo'n stemming dat we het absoluut niet meer weten. Ze komt eind deze maand 1,5 week hier logeren en de lage landen verkennen, en we zullen dan wel zien wat het wordt.
Het is eigenlijk een absurde situatie, want hoewel we elkaar ondertussen ontzettend goed kennen heeft een groot deel van onze gesprekken zich via internet voorgedaan, want we zijn in totaal pas 7 dagen fysiek bij elkaar in de buurt geweest..
Hoe realistisch is het om iets te proberen te beginnen op die afstand? Het gevoel is totaal wederzijds, maar het voelt toch verkeerd om een vriendschap op het spel te zetten voor iets wat haast onmogelijk goed kan werken op de lange termijn. Waarschijnlijk kan ik in mei en augustus weer naar haar toe, maar toch.. Daar zitten maanden tussen.. Dat is ook geen relatie..
Wat denkt men hierover? :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:31:25 #2
15258 Eraser127
Nijkerk Hardcore!!!
pi_108659955
met een beetje moeite lukt het wel hoor. Heb een collega die heeft al 2 jaar en vriendin in Canada en gaan geregeld heen en weer. Maar je moet er wel tegen kunnen om iemand niet altijd te kunnen zien.
pi_108660933
Hoe oud? 3000 km? Waar?
pi_108660990
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:04 schreef Gisteren. het volgende:
Hoe oud? 3000 km? Waar?
21, Israel. Ik ben 24.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:11:40 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108661162
Denk je serieus dat de vriendschap nog kans heeft als van beide kanten de gevoelens sterker zijn?

Ga ervoor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_108661171
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:06 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

21, Israel. Ik ben 24.
Ga emigreren.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:13:06 #7
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_108661201
Misschien is dit topic ook van nut voor je

Vriend/vriendin in het buitenland #9
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_108661225
Hahah een jood :')

Maaruh, maatje van mij heeft er eentje 10.000 km ofzo verderop zitten.. Het enige verschil is misschien dat hij wel 4 maanden bij haar heeft geleefd en later nog eens een paar weken.. Volgens mij gaat dat prima, alleen ja, het fysieke contact (en dan bedoel ik niet de seks) is er niet. In mijn ogen is dat toch wel het belangrijkste en voor mij zou dat niet werken..

Jij weet van jezelf hoe belangrijk je dat vindt en als zij echt dé ware is, dan is er uiteindelijk altijd iets te regelen dat jullie bij elkaar gaan wonen of whatever.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_108661234
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:12 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ga emigreren.
Ik voel me niet zo heel gebonden aan Nederland op zich, dus die optie is zeker geen totale no-no voor mij, maar niet voordat ik weet dat het ook echt wat kan worden, zoiets moet je niet heel out of the blue gaan doen.
pi_108661263
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:13 schreef DuTank het volgende:

Nee hoor, zo atheistisch als de pest, maar dat lijkt me verder niet bepaald relevant :P
pi_108661299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:14 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ik voel me niet zo heel gebonden aan Nederland op zich, dus die optie is zeker geen totale no-no voor mij, maar niet voordat ik weet dat het ook echt wat kan worden, zoiets moet je niet heel out of the blue gaan doen.
Juist wel, JUIST wel! Denken is voor mensen die bang zijn om te doen.
pi_108661380
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef Aliana het volgende:

[..]

Juist wel, JUIST wel! Denken is voor mensen die bang zijn om te doen.
Het heeft niet zo veel met denken te maken alswel dat het niet bepaald een land is waar je even gewoon naar toe gaat om te wonen.. Behoorlijk gesloten wat dat betreft, dus ook al zou ik het willen, het kan voorlopig niet.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:23:27 #13
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_108661508
Trouwens, laat haar emigreren. Israel is niet wat je wil....
pi_108661534
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:23 schreef DuTank het volgende:
Trouwens, laat haar emigreren. Israel is niet wat je wil....
Ik ben er geweest, en het is een behoorlijk tof land, in rustigere perioden. En emigreren is vanwege haar vrienden daar voor haar geen optie, hoewel ze wel een Duits paspoort heeft.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:29:50 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108661704
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ik ben er geweest, en het is een behoorlijk tof land, in rustigere perioden. En emigreren is vanwege haar vrienden daar voor haar geen optie, hoewel ze wel een Duits paspoort heeft.
Emigreren is nog niet aan de orde, maar dat Duitse paspoort maakt het volgens mij ook al makkelijker voor haar om wel langere tijd naar hier te komen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_108661748
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Emigreren is nog niet aan de orde, maar dat Duitse paspoort maakt het volgens mij ook al makkelijker voor haar om wel langere tijd naar hier te komen.
Klopt, ze kan gewoon onbeperkt in de EU verblijven en werken als ze dat wil, dat maakt het inderdaad een heel stuk makkelijker.. Maargoed, ze komt eind van de maand 1,5 week hier, en we zullen dan wel eens zien hoe het loopt en hoe de gevoelens dan opspelen.. Mocht het dan echt escaleren, dan moeten we eens verder kijken.. Eigenlijk heeft het ook heel geen zin om er over na te denken :@ Je komt alleen maar met jezelf in de knoop..
pi_108661760
Als je het niet probeert weet je het niet. Ik zou het juist zonde vinden om het niet te proberen, aangezien jullie het allebei wel zouden willen.
Een langeafstandsrelatie werkt voor veel mensen wel, hoewel het op de lange termijn niet ideaal is natuurlijk.
pi_108661780
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:31 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Klopt, ze kan gewoon onbeperkt in de EU verblijven en werken als ze dat wil, dat maakt het inderdaad een heel stuk makkelijker.. Maargoed, ze komt eind van de maand 1,5 week hier, en we zullen dan wel eens zien hoe het loopt en hoe de gevoelens dan opspelen.. Mocht het dan echt escaleren, dan moeten we eens verder kijken.. Eigenlijk heeft het ook heel geen zin om er over na te denken :@ Je komt alleen maar met jezelf in de knoop..
Inderdaad. Gewoon afwachten en laten gebeuren dan maar hè. ;)
pi_108661819
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:31 schreef Lovefoxxy het volgende:
Als je het niet probeert weet je het niet. Ik zou het juist zonde vinden om het niet te proberen, aangezien jullie het allebei wel zouden willen.
Een langeafstandsrelatie werkt voor veel mensen wel, hoewel het op de lange termijn niet ideaal is natuurlijk.
Dat is exact hoe ik er over denk, maar zij is wat terughoudender. Ze kan minder goed omgaan met het niet om haar heen hebben van mensen waar ze om geeft, en ze is bang te verliezen wat er nu is (erg goede vriendschap). En dan vooral omdat het volgens haar kut is om een relatie te hebben met iemand die je niet regelmatig kunt zien. Maar dan denk ik, dat is nu ook al het geval, en nu is het ook al kut om niet bij elkaar in de buurt te zijn, dus dat is geen variabele..
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:35:35 #20
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_108661880
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Veel plezier in dat criminele land wat mee doet aan onderdrukking en dergelijke.
pi_108661923
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:35 schreef DuTank het volgende:

[..]

Veel plezier in dat criminele land wat mee doet aan onderdrukking en dergelijke.
Laten we er alsjeblieft geen politieke discussie van maken. Het gaat hier om een individu en niet om de politici die aan de macht zijn. Maar inderdaad, het is ook niet het eerste het beste land waar ik zou willen wonen.
In Nederland is ook zat mis overigens, dat is geen reden voor mij..
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:40:23 #22
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_108662052
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:36 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Laten we er alsjeblieft geen politieke discussie van maken. Het gaat hier om een individu en niet om de politici die aan de macht zijn. Maar inderdaad, het is ook niet het eerste het beste land waar ik zou willen wonen.
In Nederland is ook zat mis overigens, dat is geen reden voor mij..
Natuurlijk. Verder wil ik er nog even over kwijt dat wat er mis is in Nederland peanuts is met wat er mis is met Israel.

En bij deze is het laatste woord erover gesproken dan ;)

Liefde kan alles overwinnen, vergeet dat niet. Maar de vraag is, is de liefde groot genoeg?
pi_108662336
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:40 schreef DuTank het volgende:

[..]

Natuurlijk. Verder wil ik er nog even over kwijt dat wat er mis is in Nederland peanuts is met wat er mis is met Israel.

En bij deze is het laatste woord erover gesproken dan ;)

Liefde kan alles overwinnen, vergeet dat niet. Maar de vraag is, is de liefde groot genoeg?
De liefde is momenteel niet groot genoeg om alles voor op te geven wat ik hier heb opgebouwd, ook omdat we elkaar nog niet zo enorm vaak gezien hebben. Het is wel groot genoeg om het op een afstand te proberen met regelmatig een reisje, en om dan te zien of het zodanig groeit dat het het wel waard wordt..
Het is voor mij ook iets nieuws. Liefde is voor mij meestal iets wat direct aanwezig is, niet iets wat groeit na een half jaar goede vriendschap.. En dat gevoel wordt steeds sterker, maar het is gewoon een beetje onverkend gebied voor me :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:19:22 #24
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_108667239
Gewoon doen, zie het als 'n LAT relatie. ;)
Hallon!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:38:48 #25
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_108667891
Go for it Intrepidity.

Waarschijnlijk lukt 9 vd 10 lange afstand relaties niet. Maar dat boeit niet, want de meeste korte afstand relaties werken ook niet :)

Als je haar zo leuk vindt gewoon doorgaan :)
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:56:48 #26
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_108668519
Mijn zus woont nu al 2 jaar in Australië met haar man. :Y
Thinking about thinking of you.
  zondag 4 maart 2012 @ 20:15:59 #27
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_108713280
Natuurlijk zijn er relaties die niet werken,
maar dat is altijd zo, als je nou dichtbij elkaar woont of ver.

Je moet alleen weten dat het behoorlijk moeilijk kan worden en dat er heus tijden komen dat je er gek van kan worden, dat je zo ver van elkaar bent.
Daarom is het belangrijk dat jullie allebei zeker weten dat jullie ervoor willen gaan..

Het is het waard, als je denkt dat dit 'het' is, als je denkt dat het gewoon een verliefdheid is die weer snel voorbij kan gaan of het niet zeker iets is, waarvan je denkt dat het de pijn en veel moeite waard is, zou ik er niet aan beginnen.
En dat zeg ik om realistisch te zijn, want het kan vaak veel pijn doen, als je elkaar een lange tijd niet ziet..

Het zegt al veel dat je over een forum er over praat, dan moet het toch denk ik iets zijn dat voor jou echt voelt, nu hoop ik voor jou dat zij ook diezelfde gevoelens heeft voor jou.

En het is haalbaar om een afstands-relatie te hebben, er zijn al veel mensen op Fok! die al jaren over hun relatie(-op afstand) praten.

www.forum.fok.nl/topic/1693409/1/999

Goodluck
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_108713664
quote:
17s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef Ritsuka.x.Soubi het volgende:
Natuurlijk zijn er relaties die niet werken,
maar dat is altijd zo, als je nou dichtbij elkaar woont of ver.

Je moet alleen weten dat het behoorlijk moeilijk kan worden en dat er heus tijden komen dat je er gek van kan worden, dat je zo ver van elkaar bent.
Daarom is het belangrijk dat jullie allebei zeker weten dat jullie ervoor willen gaan..

Het is het waard, als je denkt dat dit 'het' is, als je denkt dat het gewoon een verliefdheid is die weer snel voorbij kan gaan of het niet zeker iets is, waarvan je denkt dat het de pijn en veel moeite waard is, zou ik er niet aan beginnen.
En dat zeg ik om realistisch te zijn, want het kan vaak veel pijn doen, als je elkaar een lange tijd niet ziet..

Het zegt al veel dat je over een forum er over praat, dan moet het toch denk ik iets zijn dat voor jou echt voelt, nu hoop ik voor jou dat zij ook diezelfde gevoelens heeft voor jou.

En het is haalbaar om een afstands-relatie te hebben, er zijn al veel mensen op Fok! die al jaren over hun relatie(-op afstand) praten.

www.forum.fok.nl/topic/1693409/1/999

Goodluck
Thnx :) We denken allebei dat het daadwerkelijk wel heel serieus kan zijn.. Daar praten we heel open over (over alles overigens, dat is een groot onderdeel van waarom het zo goed werkt), en de enige twijfel is dus nog in hoeverre we het aan zouden kunnen om inderdaad voor een langere periode niet bij elkaar in de buurt te zijn. Maar we zijn er nu wel achter dat dat niet rationeel te bedenken is van tevoren, en dat het dus gewoon een kwestie moet worden van er volle bak voor gaan en problemen tackelen als ze er zijn. Niet af laten haken op potentiele problemen.
Thanks voor alle tips, we gaan er proberen iets moois van te maken :)
pi_108728254
Relaties meer dan 2 uur reizen van mij vandaan doe ik niet. 2 uur reizen is al een heel end, maar dan is het zelfs nog doordeweeks enigzins te doen. En ik doel op autoreizen dan, wekelijks naar Londen vliegen doe je ook niet zomaar (tis maar uurtje vliegen).

Het liefst heb ik relaties binnen een uur reizen van mij vandaan. Overigens, heeft het niets met afstand te maken. Ik heb relaties gehad, binnen 10 km van mij af in dezelfde stad, maar door stoplichten ed is het zelfs met de auto nog 20 min reizen soms :')

Maar TS, het hangt helemaal van af hoeveel potentie jij er zelf inziet. Leer elkaar goed kennen, en als het blijvend goed blijft gaan, moeten jullie maar denken aan samen een stek zoeken :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_108731092
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:13 schreef DuTank het volgende:

Maaruh, maatje van mij heeft er eentje 10.000 km ofzo verderop zitten.. Het enige verschil is misschien dat hij wel 4 maanden bij haar heeft geleefd en later nog eens een paar weken.. Volgens mij gaat dat prima, alleen ja, het fysieke contact (en dan bedoel ik niet de seks) is er niet. In mijn ogen is dat toch wel het belangrijkste en voor mij zou dat niet werken..

Jij weet van jezelf hoe belangrijk je dat vindt en als zij echt dé ware is, dan is er uiteindelijk altijd iets te regelen dat jullie bij elkaar gaan wonen of whatever.
dat zijn de geilste hoor
go for it
I'm so happy I could scream!
pi_108731582
quote:
4s.gif Op maandag 5 maart 2012 00:39 schreef Godshand het volgende:
Relaties meer dan 2 uur reizen van mij vandaan doe ik niet. 2 uur reizen is al een heel end, maar dan is het zelfs nog doordeweeks enigzins te doen. En ik doel op autoreizen dan, wekelijks naar Londen vliegen doe je ook niet zomaar (tis maar uurtje vliegen).
Dat geldt alleen als je reizen als obstakel ziet, voor mij niet. Ik pak een boek of een laptop in het vliegtuig en ik vermaak me wel, is gewoon een ander soort tijdsbesteding als op zaterdagmiddag thuis op de bank zitten. Wat wel een probleem is is tijd in verband met werk en geld om zeg maar 2 keer per kwartaal een vliegreisje te maken. Maar dat zijn praktische zaken waar ik iets wat gewoon goed aanvoelt niet op ga laten vallen nu. Dat wordt wel weer geregeld.
pi_108815357
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 08:23 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Dat geldt alleen als je reizen als obstakel ziet, voor mij niet. Ik pak een boek of een laptop in het vliegtuig en ik vermaak me wel, is gewoon een ander soort tijdsbesteding als op zaterdagmiddag thuis op de bank zitten. Wat wel een probleem is is tijd in verband met werk en geld om zeg maar 2 keer per kwartaal een vliegreisje te maken. Maar dat zijn praktische zaken waar ik iets wat gewoon goed aanvoelt niet op ga laten vallen nu. Dat wordt wel weer geregeld.
Ach, eisen als 'meer dan 2 uur reizen, daar begin ik niet aan' vallen compleet weg op het moment dat je écht verliefd wordt. Als je wil dat het werkt, dan zoek je daar een manier voor. Succes! :)
pi_108816111
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Ach, eisen als 'meer dan 2 uur reizen, daar begin ik niet aan' vallen compleet weg op het moment dat je écht verliefd wordt. Als je wil dat het werkt, dan zoek je daar een manier voor. Succes! :)
Je 16 voelen, aan niets anders denken, iedere songtekst slaat ineens op jou, en je maag die aanvoelt alsof je net uit de achtbaan komt. Klopt dat plaatje ongeveer? :P
pi_108817614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:18 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Je 16 voelen, aan niets anders denken, iedere songtekst slaat ineens op jou, en je maag die aanvoelt alsof je net uit de achtbaan komt. Klopt dat plaatje ongeveer? :P
Hehe, ik herken het. Misselijkmakend verliefd. O+
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:12:15 #35
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_108832547
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:56 schreef shifto het volgende:
Mijn zus woont nu al 2 jaar in Australië met haar man. :Y
in china wonen ook veel mensen die iets hebben met hun partner.
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:21:04 #36
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_108832972
quote:
14s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:12 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

in china wonen ook veel mensen die iets hebben met hun partner.
Die gekke Chinezen ook altijd.
Je moeder is een hamster
  woensdag 7 maart 2012 @ 19:29:50 #37
118585 Crutch
pi_108833421
Misschien besluit ze wel om te blijven als ze eenmaal in Nederland is geweest.
Ik weet niet of jij bereid bent om je baan op te geven hier.
Je moeder is een hamster
pi_108834408
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:29 schreef Crutch het volgende:
Misschien besluit ze wel om te blijven als ze eenmaal in Nederland is geweest.
Ik weet niet of jij bereid bent om je baan op te geven hier.

Ik ben redelijk bereid wat dingen op te geven. Speel zelfs al langer met het idee om voor langere tijd naar het buitenland te gaan. Maar laten we het zo zeggen, Israel is niet de eerste keus op dat gebied :P Hoewel het er nu redelijk rustig is is het er toch niet echt een paradijsje, om het maar zo te zeggen. Dus ja en nee.
En ze is al een aantal keer in Nederland geweest en vindt het erg tof hier, dus afgezien van mensen die ze achter zou laten is dat ook het probleem niet.
Maareh, eerst maar even een poosje aankijken :P Na een goede week al met je koffers klaarstaan is me iets te veel van het goede.
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:03:49 #39
118585 Crutch
pi_108835403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 19:47 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ik ben redelijk bereid wat dingen op te geven. Speel zelfs al langer met het idee om voor langere tijd naar het buitenland te gaan.
Je hebt net een huisje toch?
Maar goed ik snap wat je bedoelt, ik zou ook zo een tijd weg kunnen blijven.
quote:
Maar laten we het zo zeggen, Israel is niet de eerste keus op dat gebied :P Hoewel het er nu redelijk rustig is is het er toch niet echt een paradijsje, om het maar zo te zeggen. Dus ja en nee.
En ze is al een aantal keer in Nederland geweest en vindt het erg tof hier, dus afgezien van mensen die ze achter zou laten is dat ook het probleem niet.
Maareh, eerst maar even een poosje aankijken :P Na een goede week al met je koffers klaarstaan is me iets te veel van het goede.
Ik vind het op zich al een troost dat ze ervoor open staat om eventueel naar Nederland te verkassen.
Zeg ik dat goed?
Je moeder is een hamster
pi_108835611
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:03 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je hebt net een huisje toch?
Maar goed ik snap wat je bedoelt, ik zou ook zo een tijd weg kunnen blijven.
Klopt, maar ik ben er de afgelopen tijd achtergekomen dat materialisme ook niet alles is. Ik sta ook weer niet op het punt om alles te koop te zetten ofzo, maar ik denk wel over dat soort dingen na. Ik zit niet mentaal vast aan Nederland, en als het puntje bij het paaltje komt ben ik wel bereid.

quote:
[..]

Ik vind het op zich al een troost dat ze ervoor open staat om eventueel naar Nederland te verkassen.
Zeg ik dat goed?
Ik weet niet helemaal in hoeverre ze er voor open staat. Ze vindt Nederland erg leuk en zo, maar ze zegt ook van een aantal vriend(in)en dat ze er absoluut niet zonder zou kunnen leven. Ik heb de vraag nog niet zo direct gesteld, dat vind ik allemaal een beetje te snel. Ze komt dus eind van de maand hier, en dan zullen we "the talk" eens doen. Niet op afstand :P
pi_109052075
Is er al weer wat nieuws? :)
Hai :D
pi_109058834
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 16:18 schreef PixieDot het volgende:
Is er al weer wat nieuws? :)
Nog niet echt.. Veel gechat, veel geklets, maar het is een beetje afwachten totdat ze hier komt zondag over een week :) Het is toch allemaal een beetje so-so over het internet. Ik bedoel, het klikt als een tierelier, maar het is toch een slap aftreksel van echt bij elkaar in de buurt zijn, zegmaar. Geen idee in hoeverre ik dit op de lange termijn vol zou kunnen houden.. We hebben in ieder geval besloten het een beetje op een laag pitje te houden totdat ze hier is en we het face-to-face kunnen bepraten, hoe we het beste met deze situatie kunnen omgaan :) Dit soort serieuze discussies wil ik niet over skype houden..
pi_109931585
Update voor de liefhebbers, vorige week was ze dus hier, en de samenvatting is een dikke vette " O+ "
Ik heb het een halve week nadat ze weg is minder lastig met de afstand dan ik zou denken, we skypen iedere avond een poos en dat lijkt opzich wel te werken. Ergens volgende maand weer een poosje die kant op :) Heb al regeling met het werk getroffen dat ik op afstand kan werken (werk in de ICT, dus dat is makkelijk).
Dus ja, we gaan vrolijk verder en we proberen de afstand zo min mogelijk een issue te laten zijn. Ze doet een studie die nu nog 8 maanden duurt, en de vervolgstudie daarop is niet te volgen in Israel, maar wel in NL, en we zijn aan het kijken of ze dan dus voor een langere periode hier kan komen. Duits paspoort maakt dat makkelijk :)
  donderdag 5 april 2012 @ 11:21:50 #44
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_109932327
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef Intrepidity het volgende:
Update voor de liefhebbers, vorige week was ze dus hier, en de samenvatting is een dikke vette " O+ "
Ik heb het een halve week nadat ze weg is minder lastig met de afstand dan ik zou denken, we skypen iedere avond een poos en dat lijkt opzich wel te werken. Ergens volgende maand weer een poosje die kant op :) Heb al regeling met het werk getroffen dat ik op afstand kan werken (werk in de ICT, dus dat is makkelijk).
Dus ja, we gaan vrolijk verder en we proberen de afstand zo min mogelijk een issue te laten zijn. Ze doet een studie die nu nog 8 maanden duurt, en de vervolgstudie daarop is niet te volgen in Israel, maar wel in NL, en we zijn aan het kijken of ze dan dus voor een langere periode hier kan komen. Duits paspoort maakt dat makkelijk :)
^O^
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')