Ik voel me niet zo heel gebonden aan Nederland op zich, dus die optie is zeker geen totale no-no voor mij, maar niet voordat ik weet dat het ook echt wat kan worden, zoiets moet je niet heel out of the blue gaan doen.quote:
Juist wel, JUIST wel! Denken is voor mensen die bang zijn om te doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo heel gebonden aan Nederland op zich, dus die optie is zeker geen totale no-no voor mij, maar niet voordat ik weet dat het ook echt wat kan worden, zoiets moet je niet heel out of the blue gaan doen.
Het heeft niet zo veel met denken te maken alswel dat het niet bepaald een land is waar je even gewoon naar toe gaat om te wonen.. Behoorlijk gesloten wat dat betreft, dus ook al zou ik het willen, het kan voorlopig niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef Aliana het volgende:
[..]
Juist wel, JUIST wel! Denken is voor mensen die bang zijn om te doen.
Ik ben er geweest, en het is een behoorlijk tof land, in rustigere perioden. En emigreren is vanwege haar vrienden daar voor haar geen optie, hoewel ze wel een Duits paspoort heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:23 schreef DuTank het volgende:
Trouwens, laat haar emigreren. Israel is niet wat je wil....
Emigreren is nog niet aan de orde, maar dat Duitse paspoort maakt het volgens mij ook al makkelijker voor haar om wel langere tijd naar hier te komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, en het is een behoorlijk tof land, in rustigere perioden. En emigreren is vanwege haar vrienden daar voor haar geen optie, hoewel ze wel een Duits paspoort heeft.
Klopt, ze kan gewoon onbeperkt in de EU verblijven en werken als ze dat wil, dat maakt het inderdaad een heel stuk makkelijker.. Maargoed, ze komt eind van de maand 1,5 week hier, en we zullen dan wel eens zien hoe het loopt en hoe de gevoelens dan opspelen.. Mocht het dan echt escaleren, dan moeten we eens verder kijken.. Eigenlijk heeft het ook heel geen zin om er over na te denkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Emigreren is nog niet aan de orde, maar dat Duitse paspoort maakt het volgens mij ook al makkelijker voor haar om wel langere tijd naar hier te komen.
Inderdaad. Gewoon afwachten en laten gebeuren dan maar hè.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt, ze kan gewoon onbeperkt in de EU verblijven en werken als ze dat wil, dat maakt het inderdaad een heel stuk makkelijker.. Maargoed, ze komt eind van de maand 1,5 week hier, en we zullen dan wel eens zien hoe het loopt en hoe de gevoelens dan opspelen.. Mocht het dan echt escaleren, dan moeten we eens verder kijken.. Eigenlijk heeft het ook heel geen zin om er over na te denkenJe komt alleen maar met jezelf in de knoop..
Dat is exact hoe ik er over denk, maar zij is wat terughoudender. Ze kan minder goed omgaan met het niet om haar heen hebben van mensen waar ze om geeft, en ze is bang te verliezen wat er nu is (erg goede vriendschap). En dan vooral omdat het volgens haar kut is om een relatie te hebben met iemand die je niet regelmatig kunt zien. Maar dan denk ik, dat is nu ook al het geval, en nu is het ook al kut om niet bij elkaar in de buurt te zijn, dus dat is geen variabele..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:31 schreef Lovefoxxy het volgende:
Als je het niet probeert weet je het niet. Ik zou het juist zonde vinden om het niet te proberen, aangezien jullie het allebei wel zouden willen.
Een langeafstandsrelatie werkt voor veel mensen wel, hoewel het op de lange termijn niet ideaal is natuurlijk.
Veel plezier in dat criminele land wat mee doet aan onderdrukking en dergelijke.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, en het is een behoorlijk tof land, in rustigere perioden. En emigreren is vanwege haar vrienden daar voor haar geen optie, hoewel ze wel een Duits paspoort heeft.
Laten we er alsjeblieft geen politieke discussie van maken. Het gaat hier om een individu en niet om de politici die aan de macht zijn. Maar inderdaad, het is ook niet het eerste het beste land waar ik zou willen wonen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Veel plezier in dat criminele land wat mee doet aan onderdrukking en dergelijke.
Natuurlijk. Verder wil ik er nog even over kwijt dat wat er mis is in Nederland peanuts is met wat er mis is met Israel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Laten we er alsjeblieft geen politieke discussie van maken. Het gaat hier om een individu en niet om de politici die aan de macht zijn. Maar inderdaad, het is ook niet het eerste het beste land waar ik zou willen wonen.
In Nederland is ook zat mis overigens, dat is geen reden voor mij..
De liefde is momenteel niet groot genoeg om alles voor op te geven wat ik hier heb opgebouwd, ook omdat we elkaar nog niet zo enorm vaak gezien hebben. Het is wel groot genoeg om het op een afstand te proberen met regelmatig een reisje, en om dan te zien of het zodanig groeit dat het het wel waard wordt..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Natuurlijk. Verder wil ik er nog even over kwijt dat wat er mis is in Nederland peanuts is met wat er mis is met Israel.
En bij deze is het laatste woord erover gesproken dan
Liefde kan alles overwinnen, vergeet dat niet. Maar de vraag is, is de liefde groot genoeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |