abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:48:52 #1
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_108658980
Heb het gister rond een uur of 2 laten terug boeken, daar onder staat dat het geld binnen 24 uur weer op mijn betaal rekening staat.

Weet iemand hoelang het precies duurt? Ik heb het geld echt dringend nodig :(
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:51:24 #2
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_108659042
Dat staat er toch.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:51:57 #3
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_108659054
Je gaf je eigen antwoord al op je eigen vraag :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_108659163
Zou nog langer kunnen zijn met het weekend. Dus maandag pas.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:57:10 #5
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_108659179
Ja maar ik vind het maar raar.

Ik weet bijna wel zeker dat ze niet de minuten voordat de 24 uurs deadline verstrijkt het nog even gaan over maken.

En het is weekend, haat aan automatisch afgeschreven zooi.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:58:05 #6
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_108659197
Als het via verschillende banken gaat ben je de lul en heb je het maandag :')
pi_108659201
nee nee, haat aan lege rekeningen bedoel je.
pi_108659249
De maand is net begonnen en nu al een lege rekening? 8)7
pi_108659303
haha hopelijk heeft ts zn geld maandg pas

beter plan je een beetje verder vooruit en zorg je altijd voor voldoende saldo op je rekening
HUH
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 12:10:10 #10
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_108659490
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef snellejelle het volgende:
De maand is net begonnen en nu al een lege rekening? 8)7
Of TS krijgt zijn salaris pas in de eerste week van de maand, in plaats van bijna iedereen rond de 25ste.

Neemt natuurlijk niet weg dat TS zijn financiële situatie eens moet bekijken.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:14:26 #11
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_108659579
Automatische incasso's terugboeken omdat je het geld nodig hebt... Heel verstandig!
censuur :O
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:28:17 #12
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_108659872
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:14 schreef RemcoDelft het volgende:
Automatische incasso's terugboeken omdat je het geld nodig hebt... Heel verstandig!
Mijn vader betaalt mijn zekur verzekering, ik had een keer wat meer dan 100e op mijn rekening en het was blijkbaar afschrijfdag etc.

Lang verhaal allemaal... geen zin om alles uit te leggen.

Bedankt voor de reacties, ik weet genoeg :(
pi_108662249
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:10 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Of TS krijgt zijn salaris pas in de eerste week van de maand, in plaats van bijna iedereen rond de 25ste.

Neemt natuurlijk niet weg dat TS zijn financiële situatie eens moet bekijken.
Als dat t geval is heeft ie recht van zeuren, volgens mij is een WG zelfs wettelijk verplicht om te zorgen dat het salaris dezelfde maand op de rekening staat. Daarna kun je rente eisen. Dat een bank soms wat tijd nodig heeft om t te verwerken staat hier los van, daar moet de wg rekening mee houden. Daarom hanteren de meeste bedrijven idd rond de 24-26e ofzo (om zo altijd in het geval van een weekend,feestdag, storing of tragere overboeking te voldoen aan die eis)

@ts: Als je situatie dermate krap is, zorg dat je het benodigde geld contant hebt. Eind vd maand gaan de meeste dingen geincasseerd worden, omdat men dan net t salaris/uitkering binnen heeft.

Slim is dat niet, incassos mislukken dan, en het lost het oorsponkelijke probleem niet op (verkeerde omgang/planning met geld) maar goed, in jouw geval kan het wel een 'workaround' zijn.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 14:12:25 #14
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_108663041
Nee, het ligt allemaal veel gecompliceerder.

Ik wilde alleen weten wanneer het erop kwam. Ty
pi_108671857
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:57 schreef Pino0 het volgende:
Ja maar ik vind het maar raar.

Ik weet bijna wel zeker dat ze niet de minuten voordat de 24 uurs deadline verstrijkt het nog even gaan over maken.

En het is weekend, haat aan automatisch afgeschreven zooi.
Kies jezelf voor.
pi_108673345
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:28 schreef Pino0 het volgende:
Mijn vader betaalt mijn zekur verzekering, ik had een keer wat meer dan 100e op mijn rekening en het was blijkbaar afschrijfdag etc.
Vraag dan geld aan je pa.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')